FUCK, hvor er jeg bare træt af Postdanmark {{forumTopicSubject}}
Her kommer dagens tudeindlæg.. Det har intet formål, at sidde og fortælle om det, her på BG, så ja, det er komplet nyttelyst, men er nødt til at tude lidt.
Venter på 2 pakker, fra mine leverandører, som skulle bruges i går.
Pakke 1. Sendes afsted i forgårs fra leverandøren, med modtagelse igår. Sidder og venter på postmand Per på mit værksted, da jeg klokken 10.30 hører postbilen udenfor. Inden jeg når ud, har den kære Postmand Per smidt en seddel i postkassen, om at jeg IKKE var til stede, da han prøvede at levere den og jeg kan se hans bagende af bilen, da han kører videre. Ringer til deres "kundeservice", for at høre hvad fanden manden bilder sig ind, men de kan intet gøre.
Nu sidder jeg så og venter på pakke 2 og kan ikke hente pakke 1, da Postmanden sikkert kommer, mens jeg er på posthuset.
Pakke 2: Ligeldes afsendt i forgårs. På T&T kan jeg så se, at der står, at den er "tilbageholdt på pakkecentralen, efter aftale med modtager".. JEG er modtager og har ingen aftaler med dem. Ringer til dem, hvor de siger at den er ude til levering idag, men de kan ikke forklare, hvorfor jeg ikke kan se det, når jeg tracer den. Posten er hos mig, mellem 10-11 hver dag, men der er intet dukket op og ingen seddel i postkassen. Så nu kan jeg sidde og glo og HÅBE på at den kære Postmand Per bare er forsinket og HÅBE på, at han idag ikke bare smider en seddel i postkassen, om at jeg ikke er her.
Det skal siges, at der tydeligt står på postkassen, at værkstedet ligger i gården, så det er ikke fordi at postmanden ikke ved, hvor han skal aflevere den. Den gyldige adresse, er også i gården, så det er heller ingen undskyldning.
Så næste gang folk brokker sig over leveringstider der ikke bliver overholdt, hos forskellige firmaer, så tænk på denne historie, der allerede nu, har forskubbet 2 leveringstider, med 2 dage.
Ærgeligt man ikke altid selv kan vælge andre forsendelsesmuligheder, når man vil have noget til tiden.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 1.144
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.264
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 69 Svar: 1.144
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.808
jul 2004
Følgere: 121 Biler: 2 Emner: 102 Svar: 3.157
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 214 Svar: 2.263
Jeg ved da i hvert fald at der flere gange blev uddelt advarsler fordi folk sjuskede med pakkerne..
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 255
Hvis han har fyraftensgaranti må han godt gøre sådan, da han fx. skal være hjemme 14.35 eller lign..
Meeeeen, lyder i mine ører som en doven post.. det er sgu nemt at smutte ind med pakken, og så smutte igen, det tager ihvertfald kortere tid end at udfylde alt det pjat og scanne pakken
Evt få Flexlevering, så smider han bare pakken ved fordøren, garagen, eller hvor du har lyst
sep 2005
sep 2005
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
Jeg forstår ikke du siger du går ude i dit værksted. Så har de vel banket på ind til huset? Hvorfor får du ikke bare flexlevering på pakken. Så skriv den skal leveres i dit værksted.
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
GLS er kun en smule bedre, men hjælper ikke noget, når jeg ikke selv kan vælge leveringsform, fra leverandører.
okt 2006
Når man har været på posthuset og udfylde en formular så bliver man slettet i systemet. For der er altid adr på reklamer posten levere (På den yderste).
okt 2006
sep 2005
BDOG - så giv postmanden en nøgle? Da jeg var postbud, havde vi nøgler til mange erhvervsejendomme, da vi ofte havde pakker med om lørdagen. På den måde kan du også melde dig til Flexlevering.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 865
vh
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 200 Svar: 5.883
...
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 224
FedEx, DHL og UPS er sgu de eneste der ikke laver totalt anarki, men de er dyre..
jan 2008
Her er de forskellige muligheder for pakkelevering med flexlevering:
Foran hoveddøren
Bryggers/entre
Carport/garage
Skur/værksted
Legehus
Drivhus
Særlig pakkepostkasse
Under halvtaget
På terrassen
Ved Bagdøren
Mon ikke en af disse muligheder kunne bruges ? Ellers snak med posten der kører der fast, og aftal at han evt kan sætte det et andet sted hvis det er.. Det er ikke altid der køres pakker om lørdagen, så det er mest til hverdag du kan få brug for det..
Bare spørg din post efter en blanket med Flexlevering / modtagerflex..
jun 2006
Når jeg bestiller en pakke til min adresse, hvor jeg er tilstede, forventer jeg da selvfølgelig også, at pakken bliver leveret. Så er det jo fløjtende ligegyldigt, hvor de ellers kan stille den.???
jun 2006
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
Bestilte fælge til bilen, og lige pludselig stod fælgene foran min hoveddør..!? De havde ikke banket eller noget som helst, og var hjemme.
jan 2008
Du kan lave det således at han kommer hen og banker på porten, og så får du den, eller hvis han har travlt stiller han den..
Hvis det ikke kan lade sig gøre, så få dig en pakkepostkasse.. eller lav en særskilt aftale med den DAGLIGE post ! Om at han fx. lige hiver i døren for at se om den er åben, og så lægger pakken inden for døren!
Vil han ikke det, er han satme også en klovn, det sparer ham meget tid at putte den indenfor, end at skrive, klistre og scanne, og så i postkassen..
Og HVIS du ved han kommer på et bestemt tidspunkt, så hav evt døren åben, eller sæt en lille lap papir på postkassen med (Til posten! Åbn døren og læg pakkerne indenfor tak)
I de fleste tilfælde gør han det nok, ellers får du en flexleverings blanket
Og så vælger du bare SKUR/VÆRKSTED!
så skulle den være fikset..
sep 2003
Følger: 47 Følgere: 51 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 425
Men efter et par opkald hvor jeg forklarede dem et par ting, ringede de til kørselslederen for mit distrikt og fik arrangeret så jeg hver dag får pakker leveret kl 10.00.. er postmanden der 9:45 så holder han pænt og venter til jeg møder kl lidt i 10..
Det kan varmt anbefales at skrue bissen på. Jeg har erfaret at det i hvert fald er det eneste de forstår
Happy Hunting
jun 2006
Hvis det også er for svært at forstå, så forestil jer en kiosk, eller en Føtex, hvor posten siger der er lukket, fordi han ikke gider gå ind.. Det er ikke et sted på 5000m2, men et ganske normalt hus med en opgang, en butik foran og en butik bagi. Så det drejer sig om at gå 10 meter. Og der STÅR på postkassen, at butikken ligger i gården..
Så kan ikke se hvad jeg skal bruge en pakkepostkasse til, give en nøgle ud, have flexlevering, eller alt muligt andet, der bliver forseslået i det her indlæg. Det er en GANSKE ALMINDELIG adresse, iikke et skjult værksted/butik, med skjulte døre, der ikke kan ses igennem og vagter omkring.
Postmanden gad bare ikke levere lortet ordentligt, andet er der ikke i historien.
jun 2006
jan 2008
Er der ingen der svarer der, kan han fuldt ud tillade sig bare skrive sådan en seddel og så smide den i din postkasse og køre videre med pakken
At du skriver noget på postkassen skal han ikke tage sig af..
Så få flexlevering til værksted / skur, så skal han gå om bagved med den..
han skal ikke gå om bagved for at tjekke om du er der, medmindre det er en aftale..
Så bed om noget Flexlevering / modtagerflex, så får du pakkerne derom.. Ved det banker han på for at se om du er der, og er du ikke, stiller han den.. evt. skriv på døren / porten at : Til posten - Der er åbent..
jun 2006
Der er INGEN port, der er ingen LÅSTE døre, eller hvad i bliver ved med at snakke om. Fat nu, at det er en adresse, den skal leveres på.. og kan IKKE få stillet værdipakker udenfor, hvilket er KOMPLET ligegyldigt, eftersom det er en åben butik.
Det er sku ufatteligt, at man bliver ved, når det er forklaret 10000 gange nu.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 4.007
Men hvad i tilfælde af posten smider hans anlæg foran døren, hvor han selv har skrevet under på den er afleveret, jeg kommer forbi, og går med pakken.
Hvem står med lorten?
jun 2006
jan 2008
Få flexlevering, SÅ KOMMER PAKKERNE HVOR DU VIL!!!
Og jo, flexlevering / modtagerflex skulle kunne klare dit problem..
Anders C: I sådan et tilfælge vil det være ord mod ord.. og en post skriver kun under på pakkerne er afleveret hvis det er værdipakker.. og det kræver kundens underskrift, så den kan hurtigt bustes
jun 2009
jan 2008
Og dukker et værdibrev / pakke ikk op, så erstattes den af Post Danmark.. Men er den modtaget af kunden med underskrift, er det kundens egen skyld
jun 2009
jan 2008
Er det et værdibrev / pakke bliver den ikke stillet noget som helst sted! Den ryger med på posthuset / den lokale brugs, og kan hentes der af kunden som den er sendt til, hvis kunden ikke er tilstede på adressen..
jun 2009
nov 2006
Så postbilen trille op foran hoveddøren vente vente vente og vupti ud stiger der et postbud med en lille hvid seddel at pakken var forsøgt afleveret og kunne hentes i butikken senere samme dag.....
Han havde ikke engang forsøgt at aflevere pakken på adressen. Og postkassen hænger 30 cm fra hoveddøren og 12 cm fra ringe klokken som til lejligheden var afprøvet. Så jo post dk stinker. Længere er den ikke. så kan der være nok så meget flex dit og dat hvis man ikke engang gider forsøge så kæmper kunderne jo alligevel forgæves.....
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Kender godt til det lort du har oplevet.. Oplever det flere gange om ugen..
Du kan sende en klage ind til dem og så hvis du er heldig får du skiftet postbudet.. Gjorde de hos mig
jan 2008
jun 2006
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
du ikke alene om det. snakker med et par firma´er som alle har problemer. også med leverandørene der kun sender halvdelen af hvad de skal bruge og resten sender de dagen efter eller efter weekenden. satmer fucking irriterende man ikke kan bestille noget uden sælger behøves at sige " jeg ringer nå tingene er landet." i de gode gamle dage kunne de sige " dine ting er her om 2dage. måske 3 hvis noget gå galt.
nov 2006
Hvad fanden skal jeg med flex? Pakken skal ikke stilles et eller andet sted. postbudet kan kraft helvede bare passe hans job. der er betalt for levering af pakken altså ved hoveddøren det er faktisk det der er betalt for. og hvis jeg så ikke er hjemme så kan jeg selv hente pakken i butikken. Men jeg var jo hjemme og stod og kunne se hvad idioten lavede. Uanset hvad flex så ellers kan hjælper det jo ikke på at postbude efterhånden er nogle dovne hunde rundt omkring.
jan 2008
Det var også mest til BDOG, men han lytter ikke..
Ja det er en doven post så, jeg går sgu hellere hen med en pakke, end jeg gider skrive en seddel på pakken, tage et billede og få det scannet rigtigt, for DEREFTER at aflevere den i brugesen eller hvor de nu skal..
Lyder som en klaphat, klag over ham flere gange, så får han ren besked af chefen
FUCK, hvor er jeg bare træt af Postdanmark