{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af bil på BG via iPad hvordan?
  • #1   28. nov 2011 Fantastiske Apple produkter smiley (Y)

• #2   28. nov 2011 Ja hold da kæft en gang bras.
    Hvis du havde en Samsung Galaxy TAB havde du sikkert ingen problemer smiley hah

• #3   28. nov 2011 Er enig med at Apple ikke er en dans på roser men vil nu også sige koncernen bazoom har et med ansvar.

• #4   28. nov 2011 koncernen bazoom bestemmer s.. da selv hvad deres hjemmeside understøtter. smiley

De mener jo nok at de holder sig til en generel standard, som din iPad's browser så ikke helt kan følge.

• #5   28. nov 2011 Har lige prøvet at oprette et billede fra fra min <b>Nexus S</b> (android).
    Og det gik ganske udemærket.

Så det er browseren i iPad der ikke kan!

• #6   28. nov 2011 Ja ved godt det er safari browseren der fucker det op.
    Mener bare at når der er så mange der er ejere af appel produkter kunne man jo sagtens under støtte den browser.

• #7   28. nov 2011 Man skal åbenbart op på en større procentdel før man vil ofre penge/programmørtid på det.

Eller også kan Safari-browseren også bare laves til at undrestøtte de (sikkert meget standard) funktioner der bruges til upload af billeder!
    Altså Apple der skal igang med at lave noget!

• #8   28. nov 2011 Jeg er også ligeglad hvem der gør noget bare en af dem gør det

• #9   28. nov 2011 Jeg har lige kikket på fdim's hjemmeside (som bazoom er medlem af).

MSIE er oppe på over 60% af brugere/besøgene
    Safari kan samlet Mac og iPhone/iPad "kun" snige sig op på 13%

Såman kan da godt se hvem man nok tilpasser sig mest imod!

• #10   28. nov 2011 Apple er livstil produkter, ergo, de mangler der følger med heraf, er noget man må lære at leve med :o)

• #11   28. nov 2011 Det er jo klart når ikke alle funktioner er mulige på dette websted men tror bare vi lukker tråden her har fået spørgsmål på min tråd

• #12   28. nov 2011 Folk taler da som de har forstand her inde smiley
    Det er nu nærmere Bazoom der udvikler i forældet teknologi - iPad er skam helt fremme i skone, og HTML5 er vejen frem.

Men ja, hvis man stadig vil køre hestevogn skal man da blot være glad for sin plastik Nexus smiley

• #13   28. nov 2011 Ja, det kan jeg da tydelig se! smiley

Nu har iBrugere talt om HTML5 de sidste par år, som det eneste saliggørende, og som det der kunne redde verden og deres iMaskiner. Men HTML5 er jo ikke gjort færdig endnu som standard <i>(jo, selvfølgelig kommer det. det tror jeg da også)</i>, men det ligger jo stadig år ud i fremtiden. Så hvad med at få noget der virker allerede nu smiley Eller vil I stadig nøjes med en trækvogn smiley

<i>Det er nemt at skændes hva!</i> smiley

Det var ikke det som det gik ud på.
    Vi fandt faktisk ud af at det var Safari og Bazoom der ikke spillede sammen.

Men det kunne jo have været fint hvis en anden iBruger i stedet kunne komme og fortælle at man bare kunne hente en anden browser til sin iPad, og så få det til at virke.

Kommentér på:
Oprettelse af bil på BG via iPad hvordan?

Annonce