{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xbox 360-forza 4
  • #2   30. nov 2011 Helt klart forza syns gt 5 er urealistesk at spille og lydene i forza er mega fede

Just my 5 cent

• #3   30. nov 2011 Ps3 og GT5 er vand ved siden af

Få det købt Matz - Det er det eneste der holder..Tjek da mine albums derfra, og skriv da lige hvis du vil spørge om noget omkring det

mig fra VGL holdet med ham Helikoptor lars smiley

• #4   30. nov 2011 Barney Stinson .

Du må have fået en gynge i hovedet som barn så!

FM4 slår GT5 med længder!

Er selv ejer af begge konsoler, og har ikke rørt min PS3 efter jeg fik datoen på udkommelsen af FM4..

• #6   30. nov 2011 Du er jo helt væk Barney! Seriøst du kogt?

Man sammenligner jo GT5 og FM4! Da det er de to spil der ligger tættest op ad hinanden!

• #7   30. nov 2011 GT5 indeholder 11xx biler..Men der er 30 supra'er, 30 skyline's

Kun 2-300 kan tunes, lyden passer ikke til bilerne, der er ikke in-dash view fra dem alle, spillets opbygning er håbløs og det virker som om det ikke er færdig lavet

• #8   30. nov 2011 Fm4 ingen tvivl..

• #9   30. nov 2011 har prøvet gt5 og syndes det er lort på lort. det virker slet ikk virkelig i forhold til forza 4

gt5 føles ikke rigtig men ja se selv forza 4 er sku kendt :D.. må heller få købt da

• #10   30. nov 2011 casper ved godt hvem du er

• #11   30. nov 2011 barney er da pisse lige glad hva det er det er mine 5 cent og har prøvet begge og spiller fm 4 nu og røre aldrig det andet;)

• #12   1. dec 2011 Har selv begge spil, men spiller ikke GT5 mere - må sige at jeg blev ret skuffet.. Grafisk er GT5 LANGT flottere end noget andet bilspil, men så synes jeg heller ikke der er så meget mere ved det. Desuden er det kun de 200 premium-biler (eller hvor mange der nu er) der er flotte, resten er næsten direkte importeret fra tidligere versioner. Lyden i GT er jeg heller ikke så vild med. Havde f.eks. en Honda Civic EK4 Type R som var tunet lidt, og den lød næsten som om den gik på 3 cylindere!? VTEC kunne man heller ikke rigtig høre.. Mht opgraderinger og tuning synes jeg det er rigtig fedt, at hvis man f.eks. sætter en racer-udstødning på i GT5 så kan man se og høre det på bilen! Til gengæld er jeg ikke så vild med selve måden at tune bilerne på.. Den virker lidt for uoverskuelig og 'overfladisk', f.eks. Engine uprade, stage 1 - hvad indebærer det? Der kan jeg bedre lide Forza's måde, hvor man selv vælger indsugning, knaster, tændingssystem, svinghjul osv. Købte på et tudspunkt en fuld justerbar gearkasse i GT5, men jeg kunne næsten ikke justere på den??

Forza 4 er heller ikke perfekt, men det er trods alt bedre skruet sammen end GT5. Lyden er rigtig god i Forza, dog ændrer den sig ikke så meget ved tuning, men den er rigtig god! Har samme Civic i Forza, og der er det helt tydeligt at høre hvornår VTEC sætter ind, og den skriger på den helt rigtige måde! Bilernes set-up kan også justeres meget mere end i GT5. I GT kan man give nogle af bilerne aerodynamiske opgraderinger, og de fleste ser ret godt ud. I Forza er der dog noget mere styling til de fleste biler, og der er også et meget større udvalg af fælge - som man også selv kan bestemme størrelsen på.

Om det ene er mere realistisk end det andet ved jeg ikke rigtig.. Hvis jeg vil have realisme spiller jeg Race 07 eller rFactor på computeren - der kan hverken GT5 eller Forza være med.

Kommentér på:
xbox 360-forza 4

Annonce