{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

Malou Stella fra Mig og min mor / D.U.M {{forumTopicSubject}}

Ja, sad og undrede mig lidt over noget.
Tøsen har et barn som hendes mor Britta ofte passer.
Jeg har ofte siddet og set de afsnit hun har været med i, og der har jeg tænkt ''Hvad fanden er det for et forkælet snotdumt barn''

Hun har fået bil af sin mor.
Klager til sin mor fordi hun ikk kan låne hendes bil, fordi hendes er på værksted.
Gør intet som hjemmeboende for at hjælpe hendes mor.
Hendes værelse ligner et stort klamt lokum.
Hun har iphone 4 og macbook.
Hendes mor betaler 3 ugers rejse til Grønland (hvilket jeg har lært mig til er dyrt) og efter et par dage siger hun at hun allerede vil hjem, for nu har hun set hvad hun sku se.

Tænker den forkælede tøs aldrig på andet end sig selv?
Piver over at få pligter i hjemmet når hun er hjemmeboende, og bliver tøsesur når hendes mor siger nej til at hun ikk skal låne hendes bil.

Hvad laver tøsen? Er på kontanthjælp? Og alligevel kan hun have råd til at forsikre en bil, betale benzin, regninger fra når den kommer fra værksted og have macbook og iphone 4 og det hele? Og samtidige med det så har hun en søn?

Hvor gammel er tøsen lige nu? Kan huske et afsnit fra De Unge Mødre da hun var 16 år og havde fået hendes søn.
Idag er hun 21-22 år. Er hun stadigvæk på kontanthjælp? Tøsen har vel snart kostet Danmark over 1 million kroner fordi hun skal fede den af og være en forkælet møgunge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malou Stella fra Mig og min mor / D.U.M
  • #1   7. dec 2011 Uden at kende tøsen/progammet så lyder det som om at moderen har været alt for slap i sin opdragelse af tøsen.

• #2   7. dec 2011 Hun er SÅ blank! Men moren er jo lige så blank. Hun lader sig styre af sin datter jo. Synes næsten det værste er at der bliver lavet tv programer om hende, hvor hun sviner sin mor til.

• #3   7. dec 2011 Syntes næsten det er værre, at hendes søster er 200% ligesom hende ^^

• #4   7. dec 2011 Nu kender jeg tilfældigvis to gutter der har været i forhold med hende.. De har fortalt det er det værste de nogensinde har prøvet. Hun er den ledeste sæk, og gider ikke at tage sig af sin unge.
    Efter min mening burde barnet virkelig blive anbragt hos en plejefamilie, for hun kan sgu ikke tage sig af ham. Og så burde hun få frataget sin kontanthjælp!

• #5   7. dec 2011 de fik jo penge fra det hus der brændte ned, det første hun gjorde var at købe nye bryster, og de andre ting hun og familien har haft råd til er fra de forsikringspenge, men hold dag op en tumpe at høre på, hun lyder som hun er påvirket af stoffer med den langsomme måde hun taler på

• #6   7. dec 2011 Ved ikke om det er lidt spil for galleriet , Pengene får hun sikkert af TV-selvskabet .. Men ja i min optik har hun eller hendes forfædre IKKE opfundet den dybe tallerken

• #7   7. dec 2011 Jan

Ja, hendes MORS hus brændte ned og derfor gav hendes mor hende nogle patter.
    Det ved jeg godt. Men igen, det var HENDES MORS hus. Ikke Malou Stellas hus der brændte ned, selvom hun boede der med hendes søn og hendes mor.

Men det ændrer ikke på at tøsen har været på kontanthjælp i et utal af år med hendes søn, og så bare har gået og nasset og intet lavet.
    Var det ikke også hende der ikk ku tage sig sammen til at fuldfør folkeskolen?

Og når hun er på kontanthjælp kan hun da umuligt have råd til macbook og iphone 4 osv.. og da slet ikk hvis hun også har sig selv at sku forsørge (når hun ikke bor hjemme) og hendes søn at forsørge, og samtidige sku betale for huslejen incl forbrug, samt vægtafgift / grøn ejerafgift, benzin og forsikring på hendes bil osv.. og hvad der ellers er af diverse forsikringer osv..

• #8   7. dec 2011 .....
    Jeg sidder lige så foraget og ser det program hver gang ! Kan blive så sur på hende, kan ikke forstå at man kan være så dum og uvidende som hende ?!! Det kan virkelig pisse mig af ..

• #9   7. dec 2011 ja hendes mors hus, men hendes ting brændte jo også og der fik hun vel penge til at købe hvad hun ville, for hendes del af pengene, noget andet er så at når man er på kontanthjælp må man vel ikke eje noget af værdi, så gi patterne tilbage he he

• #10   7. dec 2011 hehe ja jeg er absolut heller ikke specielt forgrint af hende, men hun har da formået at nare et pladeselskab med til at udgive en single "decibel" som er ganske forfærdelig at høre på, og håber satme IKKE at der er alt for mange som har støttet hende ved at købe den.. men sys nu alligevel lige at hele BG skal have lov at "nyde" hendes sang smiley

http://www.youtube.com/watch?v=eWmxJyOOEgI go fornøjelse smiley

• #11   7. dec 2011 hun er lisså blank som amalie smiley

• #12   7. dec 2011 Det er jo ikke dem der er dumme , Det er alle de som køber extrabladet-Se&hor , ja og andre blade etc: Det er her hun tjener lidt skillinger , Og hvis hun får Bistandshjælp samtidigt , Så har hun et STORT problem

• #13   7. dec 2011 Jan

Jeg tvivler på at den tøs ku have meget af værdi.
    Forstil dig at bo hjemme og have et værelse hos din forældre.
    Hvad ku den tøs ha af værdi som ku betale hende nogle nye patter og en bil og alt muligt andet? Det meste kan vel ha været tøj- 32 - 42'' fjernsyn eller ligende og et lille musikanlæg og hendes seng osv..

• #14   7. dec 2011 arh finn, det tror jeg nu ikke helt på at det hænger sammen på den måde, for told&skat skal nok finde ud af det lyn hurtigt hvis der kommer "løn" fra andre steder samtidig med at hun får bistand.. og tvivler på at ekstrabladet, se&hør osv osv betaler hende med sorte penge...

• #15   7. dec 2011 nej jeg sage ikke at de betaler hende sort.. ( Og jo det gør de sgu nok ) Der er mere koruption i landet end vi regner med )

• #16   7. dec 2011 I'll do her...

• #17   7. dec 2011 Altså jeg sku heller ikke den store fan af hende søn er vist 4 så hun må være 20 idag moren tager sig af sønen for hende synes sku ikke man ser nogensiden at hun har lavet noget

• #18   7. dec 2011 Seriøst gutter....

Tag jer sammen og lad være med at se det lort..... Jo mindre der ser det jo mindre interesse for sådan en gang lorte tv...

Har i ikke andet at lave end og sidde og se tv ?

• #19   7. dec 2011 Morten

Jeg ventede bare på den kommentar.
    De udsendelser kommer ofte om aften.
    Hvad laver du om aften? Det er ikke altid folk de arbejder om aften, og hvis der ikke er noget i fjernsynet så kan de jo li' så godt se det. Eller sku de bare fise i seng?

• #20   7. dec 2011 Tjaa laver så mange forskellige ting

Men tv er ikke lige min store tidsrøver

• #21   7. dec 2011 det kommer vel på kanal 4 eller 5 ligesom alle de andre lavkvalitets programmer, der er kun gode grunde til jeg ikke betaler ekstra for de kanaler hehe.

kender i øvrigt nogle der har været med i d.u.m og kan fortælle at der bliver klippet godt og grundigt i det inden det bliver sendt. de får dem til at fremstå nøjagtigt som de syntes og da danskerne helst vil se det dårlige i folk er det oftest sådan de fremstår.
    de var med i 3 afsnit og afbrød derefter samarbejdet.

• #22   7. dec 2011 hun skulle ta og blive klippet og finde sig et arbejde. men hun skal nok lige slå det ord op i en fremmedeordbog inden da tøsen ikke aner hvad det ord arbejde betyder jo

• #23   7. dec 2011 øhh hvad synger hun om på det nummer? kan da absolut intet høre af teksten, beatet overdøver hende, og så køre hendes sang blot i diskanterne, hold da kæft...

så vil jeg meget hellere høre på Amalie end Malou stella..

Kommentér på:
Malou Stella fra Mig og min mor / D.U.M

Annonce