{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken mobil skal jeg vælge?
  • #1   8. dec 2011 Samsung galaxy II

• #2   8. dec 2011 ville vælge samsung, super hurtig og flot mobil, udover strømmen dør hurtigt og den ikke kan være i mobil lommen på arb bukserne.. men er meget glad for min.

• #3   8. dec 2011 Sony Ericsson Xperia Arc S..
    Har den selv. En konge mobil..! Bedste karmera mobil på market (er den kåret til)
    smiley

• #4   8. dec 2011 Jeg havde valgt LG Optimus 3D, har selv lg optimus 2x og den er jeg rigtig glad for så tænker 3d kun kan være lige så god og så er der 3d i smiley

men jeg hader så også samsung måske derfor jeg aldrig ville vælge den smiley

• #5   8. dec 2011 ikke optimus har haft den og synes den er mega skod. vælg hellere galaxy s 2 den har jeg nu og er rigtig glad for den har også haft iphone 4 og min galaxy er meget bedre..

• #6   8. dec 2011 Samsung Galaxy S II.

• #7   8. dec 2011 Hvis jeg skulle have en Android mobil, ville jeg vælge Razr'eren. Bare for at prøve noget andet smiley Har fået rigtig god omtale.

<b>Vincent R</b>

Hvor er den kåret til det henne? Så vidt jeg ved, så er N8 vidst stadig kongen når det gælder kamera?

• #8   8. dec 2011 Samsung Galaxy S2.

Den blev også dømt til årets smartphone på "Beep 2011". Kan slet ikke vente til at få min i morgen :O)

• #9   8. dec 2011 Hvis du kan vente lidt, så overvej Samsungs nye model, som er på vej; Galaxy Nexus.

• #10   8. dec 2011 HTC Sensation XL - den hurtigste på markede og hvis man bare går lidt op i musik får du Dr. dre's beat audio, som giver den vildeste lyd i det mega fede heatset der følger med. Men også hvis du sætter den til anden anlæg via mini jack, så laver det system lyde endnu mere ren og klar lyd!

igen tvivl fra min side det er 100 på HTC Sensation XL - er butiks chef ved telenor og er nok den tlf jeg sælger mest!

• #11   8. dec 2011 iphone 4s

• #12   8. dec 2011 det er os værd og tag et kig på samsung galaxy nexus som de er begyndt og ha på lager fra idag af..

• #13   8. dec 2011 Er Galaxy Nexus kommet i dag? I så fald er der ingen tvivl - vælg den smiley

• #14   8. dec 2011 yes den er kommet idag, skal ned og se om de har fået den i 3 butikken imorgen, de ville få den imorgen eller mandag, dem der har bestilt den på nettet er blevet sendt idag så de har den nok imorgen..

• #15   8. dec 2011 Jeg har heller ikke hørt at der er nogen der er kåret som bedre kameramobil end Nokia N8.

Men jeg ville selv tage en joker, og vælge den nye Nokia N9, godt nok har den ikke Android, men den er utrolig fed, og den har et meget fedt interface med Swipe ...

• #16   8. dec 2011 Hvad skal man med en kameramobil? Jeg har til dato endnu ikke set en mobil med et ordentligt kamera. Så hvis man bare går <i>lidt</i> op i billeder, skal man alligevel have et eksternt kamera smiley

• #17   8. dec 2011 Jeg har selv Nokia N8 nu, og der er selvfølgelig forskel på et dedikeret kamera og så denne, men den er væsentlig tættere på end andre mobiler, og billederne kan rent faktisk bruges til noget. Man skal bare lade være med at zoome.

Det er ret godt at have i hverdagen, hvor man ikke render rundt med et kamera.

Jeg har også et dedikeret kamera jeg bruger når det gælder, det er dog ikke et spejlrefleks.

Nu var min kommentar om kamera dog også møntet på at det vist ikke er korrekt at den anden er kåret som den bedste... smiley

• #18   8. dec 2011 Det er så muligt. Jeg mener også bare, at det ikke er dét, man skal vælge en mobil pga. kameraet smiley

• #19   8. dec 2011 Bay >> Det kan vi så godt blive enige om. Men hvis man har tænkt sig at bruge kameraet, så kan det da godt være tungen på vægtskålen hvis man holder den op mod en anden der også opfylder de samme krav smiley

Hvis jeg skulle købe en ny mobil i dag, så blev det helt klart Nokia N9, men jeg har bare ikke fundet en god undskyldning for at skulle skifte min Nokia N8 smiley

• #20   8. dec 2011 Tja, jeg kan så ikke rigtigt finde nogen som helst grunde til at vælge en telefon med et styresystem, som er ved at blive udfaset (med god grund) smiley

• #21   8. dec 2011 Bay >> Der er bestemt ikke nogen god grund til at udfase Meego, men udfasning er det måske ikke, det er mere at der er en afløser på vej. Det hedder Tizen.
    Før Meego var der også Maemo.

Men fordelen ved N9 er at man slipper for den lukkede popsmarte iOS, og efter at have prøvet både Android og Meego, så må jeg indrømme at jeg syntes at Meego virker mere færdigbagt.

Og apps giver jeg ikke noget for, jeg kan finde en del apps i Ovi Marked, men jeg bruger ikke nogen af dem.

• #22   8. dec 2011 At Nokia så vælger at laver en commitment til Microsoft, det er for mig at se en fejl, da jeg ikke syntes om Windows Phone 7.

Men jeg er lidt spændt på Symbian Belle, det ser vældig spændende ud, og det kommer til N8 i starten af det nye år. Og sjovt nok opdaterer Nokia både Symbian og Meego, og der kommer stadig nye mobiler med Symbian.
    Jeg vil dog ikke forvente at der kommer flere mobiler med Meego, men hvis man ser på Nokia N900, så var det i mange år den ultimative mobil, for alt andet end mainstream. Men så kom N9 smiley

• #23   8. dec 2011 Der er flere gode grunde. Den primære er, at de har tabt kapløbet. Det kan de lige så godt indrømme før som sidst og hoppe med på Android-vognen. Nu forsøger de sig med Windows, men jeg er helt overbevist om, at de fejler igen.

• #24   8. dec 2011 Bay >> Android er stadig meget mindre end Symbian, og Symbian har været på mange flere platforme og mobiler end Android er nu.
    Lige nu er iOS og Android populære og det som mange satser på, men det er helt sikkert at det ikke fortsætter til evighed, og gudskelov for det ... smiley

• #25   8. dec 2011 Det er bare mærkeligt, at Nokia selv har indrømmet det og at de bløder rent økonomisk. Du er lidt for farvet i din holdning smiley

• #26   8. dec 2011 Det er jeg sikkert, men jeg har haft andre mobiler, og jeg er vendt tilbage til Nokia, pga. de er stabile. Hvilket jeg desværre ikke kunne sige om Sony-Ericsson, Motorola og andre. Jeg har også haft en HTC udviklet Sony-Ericsson, som virkelig var den værste mobil jeg har haft (Sony-Ericsson Xperia X1).

Men hvis jeg skulle vælge en anden end Nokia N9, og jeg skulle have en ny mobil, så blev det en Sony-Ericsson model med Android. Det vil jeg godt indrømme.
    HTC og LG syntes jeg ikke meget om, deres kvalitet lader også noget tilbage at ønske. Og Samsung har jeg kun prøvet kort, så dem kan jeg ikke udtale mig meget om, dog syntes jeg de fleste af dem er for store.

• #27   8. dec 2011 Nokia er blevet dårligere med tiden, de sidste par arbejds betalte mobiler har været fra Nokia, de går ud, fryser, og lyden er elendig. Så hvis ikke jeg var tvungen til at bruge nokia, så havde jeg valgt noget andet.

• #28   8. dec 2011 claus-m . >> Hvilke Nokia'er har du haft?
    Jeg har så absolut ingen problemer med min Nokia N8 eller kærestens C7... smiley

• #29   8. dec 2011 E52 og C6 (har den PT)

• #30   8. dec 2011 E52 har kæresten på arbejde, den har ikke givet problemer. C6 har jeg hørt kunne give problemer hvis det er en C6-00, C6-01 skulle dog ikke have de store problemer (hvis den er opdateret til Symbian Anna, eller Belle når den kommer)

• #31   8. dec 2011 det er en C6-00

• #32   8. dec 2011 E52 og C6-00 kører med hver deres version af Symbian, men ingen af dem kører den nyere version.
    E52 skulle dog ikke have de samme problemer, som jeg kender til på C6-00.

• #33   8. dec 2011 C6-00 er også en total kikser, på linie med Nokia 5800. Men hvis vi taler mobler med Symbian ^3 så er sagen en helt anden.

• #34   8. dec 2011 Hvis jeg bytter den, får jeg en C5, og det gør det ikke bedre, mine kollegaer der har den, mener det er det væreste lort.

• #35   8. dec 2011 af de tre du nævner, så ville jeg også vælge Nokia E52, de andre er lavbudget mobiler.

• #36   8. dec 2011 Min E52 byttede jeg efter den faldt ud, slukkede og lyden var dårlig. Jeg var heller ikke den eneste der havde problemer med den, Men den holdt strøm op til 7 dage ved normalt brug

• #37   8. dec 2011 Ja C-modellerne er elendige. Billigt lort.

• #38   9. dec 2011 C7 er faktisk udemærket, den har jeg ikke oplevet problemer med. Heller ikke N8

Kommentér på:
Hvilken mobil skal jeg vælge?

Annonce