{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drivhus
  • #1   8. dec 2011 Silicone er sjovt at sætte på - mega træls at pille af igen.

Er det selvbyg eller et færdigt drivhus fra byggemarked?

• #2   8. dec 2011 Hvordan vil du få dem til at sidde korrekt uden listerne ?

Jeg kan kun anbefale at bruge silikone, selvom manualen siger noget andet, når det er 6 eller 10 mm polycarbonat smiley

• #3   8. dec 2011 det er fra bygge marked, der jo riller ruderne skal ind i og så flueben til at holde dem fast, jeg har bare læst at ved storm kunne det være en fordel at bruge silikone så de ikke blæser ud, så havde tænkt mig at lime dem direkte på alu og så sætte fluebene på for at klemme dem fast

• #4   8. dec 2011 med tætnings lister mener jeg sådan en gummi rulle med en smal gummi kant

• #5   8. dec 2011 De tætningslister du omtaler er det ikke bare til døren og vinduerne ?

Det drivhus jeg har samlet med polycarbonat har været med sådan nogle plastik-skinner til top og bund af hver "rude", og så disse flueben, men så kan man derudover lime dem med silikone, det er en meget god ide, selvom der i vejledningen fra Juliana står at man ikke skal...

• #6   8. dec 2011 jo det er, men sætter jeg gummilisterne på ved ruderne så kommer silikonen jo til at komme oven på gummiet og så holder det vel ikke, derfor om jeg kunne gøre det uden gummi lister

• #7   8. dec 2011 hehe hvem fanden sætter et drivhus op nu smiley ej hvis det var mig ville jeg nok bare nøjes med de clips til at låse dem nede i rammen, samt de clips mellem ruderne... lyder som der er noget skumliste eller lign. med til montering der hvor du vil lime dem med silikone

• #8   8. dec 2011 silicone holder ikke i længden på polycarbonat, der skal du have multiklæber, som også fåes i klar, drivhuset holder længere i kraftig vind når den er limet sammen, lad være med at sætte gummilisterne i hvis du limer.

• #9   8. dec 2011 Aksel M tak
    Silvia_Massive ha ha jeg har også kun rejst alu. og venter et par dage med resten

• #10   9. dec 2011 øh, jeg mente gummilisterne var kun til de der kunne åbnes, der limer man jo ikke, men det tætner når man sætter det i dør, samt de vinduer der åbnes... ?

Kommentér på:
drivhus

Annonce