{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.172 visninger | Oprettet:

Hundebur med låge i siden.. {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Vi har pt en hund herhjemme, og får efter jul endnu en, og derfor vil jeg have mig et hundebur til min van, problemet er bare det, at jeg kun kan finde bure med låger der åbner bagud mod bagklappen, og jeg vil gerne have et hvor lågerne åbner ud mod de bagerste sidedøre, så buret står helt oppe bagved forsæderne.. Er der nogen derude som har et link til sådan et bur? Jeg har selv søgt nettet tyndt uden held. Jeg har et link til hvordan jeg godt kunne tænke mig at buret så ud:

http://www.am-handel.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=176&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3

Mvh
Klaus Jensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebur med låge i siden..
  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #1   8. dec 2011 Få en smed til at lave et i galv. jern, vi har selv 5 stående på loftet til forskellige biler, og 2 i bilerne pt. alle lavet af en smed. Oftest kan smeden også lave dem billigere end det de koster i butikken.

Ellers tag på udstilling hos DKK eller DCH, der er mange forhandlere af hundebure også, de kan nok godt være behjælpelige med at finde et med døre i siderne, men vil stadig anbefale et fra en smed, da du så får et der passer lige præcis i din bil, og ikke et hvor du risikere at der er spildplads i siderne fordi den ikke lige har den rigtige bredde til din bil.

• #4   8. dec 2011 http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7647&n=10
    men det holder nok ikke til så meget, men jeg bruger det ude i gangen som hule til min den ene

• #5   8. dec 2011 Kåre og Jan - tak for budene, det jeg linker til er lidt den kvalitet jeg leder efter, synes de bure i linker til er sådan lidt fesen i kvaliteten hvis i forstår?

• #6   8. dec 2011 Berndt - Du skulle vel ikke kende en god smed omkring Randers?

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #7   8. dec 2011 Nej desværre, vores er lavet af en smed i silkeborg, som også sidenhen er gået på pension. Men de fleste kan lave det. vores er lavet i galv. rionet, og det er jo ikke så fandens dyrt, og skal så kun svejses ved bukningerne, og ikke i alle samlinger som hvis det skulle laves i rundjern.

Tror det tager en smed ca 1 time at svejse sådan en sammen, og så er det bare at smide en træbund i hvis det ønskes for at skåne biles bagende.

Nu ved jeg heller ikke lige om det skal være til 1 eller 2 hunde du ønsker, da den vi har i van'en pt (xsara picasso) er en dobbelt, hvor hver hund så har halvdelen af bilens bredde, og længde ned til hvor bagklappen starter i toppen (så der er bagagerum i bagklappens dybde)

Men du må ud og snakke med de lokale smede, og nok have en tegning med over hvordan det skal se ud og nogle ca. mål, så hvis du finder en smed med en ok pris, så vil han nok også være behjælpelig med at få taget helt nøjagtige mål så den kan komme ind i bilen når den er samlet.

• #8   8. dec 2011 Helt enig. De er ikke af nogen virkelig god kvalitet..

Det var også bare lige et hurtigt link.

Har selv tidligere til en anden bil ledt efter et bur med åbning i siden. Og måtte konstaterer at det var svært..

• #9   8. dec 2011 i skal have tak for svarene, jeg vil tage en snak med den lokale smed om det:) Og selvfølgelig hvis der er Andre der har link til er færdigt bur er det mere end velkomment:)

• #10   8. dec 2011 jeg syntes du skal prøve at kontake hundesport.dk deres bure er i super kvalitet. og der bliver fremstillet bure med døre i siden, til van modeler.
    og præsist til din bilmodel.

http://shop.hundesport.dk/product.asp?product=891

http://shop.hundesport.dk/group.asp?group=34

Kommentér på:
Hundebur med låge i siden..

Annonce