{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.620 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Tilmeldt:
2. aug 2003
Emner: 26 Svar: 60

Sende pakke til Tyskland {{forumTopicSubject}}

Ok, jeg har så fået leveret en forkert vare fra Tyskland og har aftalt med afsenderen at jeg returnerer men det ser ud til at det er afsindigt dyrt at sende pakker til Tyskland af en eller anden uransagelig grund.

Post Danmark skal have 210 Kr. og GLS skal have 166 så vidt jeg kan se.

Nogen der har et bud på hvordan jeg billigst får sendt min pakke til Tyskland.

Pakken vejer 600 gram og har dimentionerne 40*29*7 cm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende pakke til Tyskland
  • #1   11. dec 2011 GLS er det billigste du finder, og 166 kroner er ikke afsindigt dyrt...

  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    aug 2003

    Emner: 26 Svar: 60
    #2   11. dec 2011 Jeg syntes det er ret dyrt, jeg betalte også for at få pakken sendt hertil fra Tyskland og der var portoen 75 kr. Det vil sige at prisen for at returnere er over dobbelt så høj som den anden vej. Det virker underligt at det skal være så meget dyrere.

    Nå men er GLS billigst så må jeg jo bruge dem selvom det næsten ikke kan betale sig at sende den retur for refund.


  • #3   11. dec 2011 Jeg ville bede afsender om at sende en pakkelabel,så du ikke skal betale noget.

  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    aug 2003

    Emner: 26 Svar: 60
    #4   11. dec 2011 Det kan jeg ikke bdog, det er mig selv som har læst forkert på hjemmesiden så jeg må selv betale. (Desværre smiley )

  • #5   11. dec 2011 Tror ikke du finder det billigere end 166kr.

    Stod selv og skulle sende en reservedel retur til vw i flensburg, da de havde solgt mig en ombytningsdel...... jeg ikke vidste var en ombytningsdel........ og trukket 80euro i depositum .der røg besparelsen gav 240kr i porto.

    Danamark er bare dyere, end tyskland også med porto.........


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #6   11. dec 2011 Nu har du ikke oplyst, i din profil, hvor du bor henne, men hvis det ikke er så langt fra så lige over grænsen på Harisslee posthus der får du sendt pakker til 60kr. smiley

  • #7   11. dec 2011 Det kommer vel også meget an på pakkens størrelse.

    Ved GLS er det jo ikke vægten de tager efter, da alle pakkers maksimalvægt må være 20kg, der tager de efter størrelsen af pakken.

    Ved postdanmark er det jo omvendt.

    Men 166,- for at sende til tyskland er jo ikke så galt, jeg har tit sendt pakker udenlands, og det koster altså lidt kroner her fra danmark af, sådan er det bare. Alt er dyrere i Danmark.


  • #8   11. dec 2011 Jeg har lige sendt nogle hjullejer retur til tyskland - 8 kg.

    Post Danmark: 420.- GLS: 166.- Det er sgu en forskel der er til at mærke.

    Vær dog opmærksom på, at GLS ikke sender til ikke EU lande.


  • #9   11. dec 2011 Som - Holgato - (Munkelammer) Siger, så tøf ned over grænsen hvis du har mulighed for det, det er MEGET billigere

  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    aug 2003

    Emner: 26 Svar: 60
    #10   11. dec 2011 Hej alle

    Bor desværre så langt fra grænsen at 166 ikke engang ville dække benzin den ene vej.

    Har bidt i det sure æble og været i blockbuster og sendt den til 166 Kr.

    Det var åbenbart det billigste men jeg vil altså stadigvæk mene at det er dyrt i forhold når en tysker sender den anden vej.


  • Kaspar F
    Kaspar F Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   2. aug 2018 Du kan læse mere og finde forskellige priser her: https://www.hvadkosterdet.dk/project/send-pakke-udlandet/

  • #12   2. aug 2018 Kaspar f, du har lige svaret på et 7 år gammelt spørgsmål smiley smiley

Kommentér på:
Sende pakke til Tyskland

Annonce