435 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så tænker jeg"
hvilken film tænker jeg på ??
Jeg kan kun huske en scene fra filmen. Den udspiller sig i kantinen i et fængsel så der er helt proppet med "bad guys" og der er en "ny" som kommer ind i kantinen og så kommer der en stor gut hen ...
Jeg kan kun huske en scene fra filmen. Den udspiller sig i kantinen i et fængsel så der er helt proppet med "bad guys" og der er en "ny" som kommer ind i kantinen og så kommer der en stor gut hen ...
Skrevet af: * Draaby * - 15. jun 2009
Hvad mænd tænker...
(En historie fra det virkelige liv af en anonym person...) Jeg har aldrig helt fundet ud af hvorfor mænd og kvinders sexbehov er så forskellige og jeg har aldrig helt forstået det der Venus og Mars ...
(En historie fra det virkelige liv af en anonym person...) Jeg har aldrig helt fundet ud af hvorfor mænd og kvinders sexbehov er så forskellige og jeg har aldrig helt forstået det der Venus og Mars ...
Skrevet af: Jew . - 5. sep 2006
Pioneer P88RS tænker ikke?!
Hey folkens.. Her imorges da jeg skulle bruge bilen fandt jeg ud af min radio er stoppet med at virke.. Det er en Pioneer DEH-P88RS2.. Har oplevet før at det virkede til det var fronten der ...
Hey folkens.. Her imorges da jeg skulle bruge bilen fandt jeg ud af min radio er stoppet med at virke.. Det er en Pioneer DEH-P88RS2.. Har oplevet før at det virkede til det var fronten der ...
Skrevet af: Emre (Kameramand for IG) G - 27. okt 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 652
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Så tænker jeg på at starte med at drifte ;-)