{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Iphone apps {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har efterhånden prøvet at downloade tomtom's gps til min iphone, mange gange. Jeg downloader IPA filen og ligger i iTunes, hvorefter jeg prøvet at synkronisere. Den er næsten færdig med at overføre gps'en, men så kommer der en fejl til sidst. Er det fordi den kræver jailbreak?? jeg har ikke jailbreaket min iphone.

Er der nogen af jer der har nogle af gps'erne uden jailbreak, og uden at have betalt for dem?

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone apps
  • #1   11. dec 2011 Er det fordi jeg er aniti "alt hvor der står I på" at jeg syntes der er mange der har problemmer med deres ipone.



  • #2   11. dec 2011

    der skal ligge et program der hedder appsync på din iphone.
    Det program tillader itunes at sync. iphonen med programmer der ikke er betalt for


  • #3   11. dec 2011 k-finn:
    Nu er jeg heldigvis den LYKKELIGE ejer at både ipod, iphone, iPad og macbook pro. Og det funker uden problemer, så længde du bare betaler for tingene !

    Morten j: kræver appsync jailbreak?

    Nikolai K: hvordan??


  • #4   11. dec 2011 ja det gør det

  • #5   11. dec 2011 Mads: Det ser det jo ikke ud til det gør :-)..
    Syntes tit der er indlæg hvor folk har problemer med deres Iphone.


  • #6   11. dec 2011 Der er sgu lige så tit indlæg fra folk der ik har styr på deres android enheder...

    Når det så er sagt, så er jeg helt på linje med dig mht det der "I-virus" smiley


  • #7   11. dec 2011 K-Finn: Jeg ved det, jeg ved det. Men folk jailbreaker deres ting (og tro mig, jeg har været der), hvilket kun giver problemer. Det jeg har nu, som ingen form for "ulovlige" ting på, funker hele tiden:)

  • #8   11. dec 2011 Mads: Nej, din tomtom virker ikke smiley

    Er en iphone ikke også lidt forældet, den kan jo ikke ret meget i forhold til de nye mobilos...


  • #9   11. dec 2011 K: finn

    Min tomtom har jeg downloadet fra min computer, jeg kan bare ikke finde ud af at ligge den ordenligt ind. Hvis jeg køber app'en, er jeg sikker på det vil virke.

    og mht. at være forældet? jeg kender umiddelbart ikke andre mobiler, man kan snakke til (henviser til det nye siri), har denne utrolige skærm, brugerflade og kamera. Jo htc kommer helt klart efter det, men det simpelthen bare en bedre brugeroplevelse med apple - synes jeg.. smiley


Kommentér på:
Iphone apps

Annonce