{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

12 v - 220v Omformer {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.
Søger en omformer til min firmabil som skal kunne lade mine batterier op til mine akku maskiner imens jeg køre,
Den skal samtidig kunne trække en bærbar og evt en vinkelsliber eller sådan noget når jeg holder stille.
Er der nogen der har nogen gode links til sådan en og hvad skal man gå efter??
Har læst et sted at de billige fra harald nyborg ikke virker til sådan noget


Kommentarer på:  12 v - 220v Omformer
  • #2   11. dec 2011 Du skal ihvertfald have en med smæk på, for at kunne levere nok strøm til en vinkelsliber... Kig hvor mange watt den æder, vil gætte på et sted mellem 700 og 1400w. Husk også at de "langsomt" dræber dit bilbatteri. Jeg havde 2 almindelige syrebatterier der døde efter cirka 1 års tid hver pga en 300w 12v - 220v omformer til min carpc og projektor. Har sidenhen smidt et AGM batteri i bagagerummet med en ensretter imellem det og driftsbatteriet i motorrummet. Nu bruger jeg dog kun inverteren når projektoren skal køre, carpc'en er røget over på en 12v -> 19v inverter - den skåner tilsyneladende batteriet en hel del. Det har holdt over et år nu, og kører stadig fint. Men forbered dig på udskiftning af dit batteri en gang om året...

  • #3   11. dec 2011 Sådan en 1500W er rigelig. 1000W sikkert også!

    du skal så bare også have en akku-vinkelsliber.


  • #4   11. dec 2011 Vinkelsliberen ligger på 650w..
    Er der ingen der har nogen links til nogen ordenlig nogen??
    Har fundet den her men det kunne jo være der var en der havde et link til en anden http://stratosol.dk/product/ren-sinus-inverter-omformer-12-volt-700-watt-42/


Kommentér på:
12 v - 220v Omformer

Annonce