{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giv en stemme :)
  • #1   17. feb 2006 stemt på alle andre end din, eller IKKE din.. du kan da ikke have udfordringer kørene med en solgt bil..

  • #2   17. feb 2006 Hvorfor kan jeg så ikke det?

  • #3   17. feb 2006 den kan du jo også, men det gør man bare ikke.. det er jo en andens bil nu, og man udfordre da ikke med andres biler..

  • #4   17. feb 2006 Nej, det er selvfølgelig rigtigt nok, men jeg har kun udfordret min bedste kammerat, og min lillebror! Ellers er de andre nogen hvor jeg er blevet udfordret! smiley

  • #5   17. feb 2006 I må gerne smide en stemme eller kommentar på min Ascona..

    -Gullif-


  • #6   17. feb 2006 Ronni.... og hvorfor så det?!?!?!? Jeg ber bare folk om at gå ind og stemme på mine udfordringer, ikke at stemme på mig, det bestemmer man jo selv... læs hvad jeg har skrevet...

  • #7   17. feb 2006 Men skal ikke stemme imod, bare fordi man synes personen er dum... er det her ikke et bilgalleri??

  • #8   17. feb 2006 har stemt.. på alle andre end din.. selv om du skriver de ikke skal stemme på din så gør de det heller ikke

  • #9   17. feb 2006 Jeg stemmer ikke imod dig, fordi jeg synes du er dum, men fordi du tigger stemmer.

  • #10   17. feb 2006 Jamen, men folk har udfordret mig jo!!!! Og dem jeg har udfordret, er bare min ven og min bror.... Hvorfor stemmer folk imod mig, fordi jeg har oprettet denne, for at få nogle flere forbi mine udfordringer og stemme som de nu har lyst??

  • #11   17. feb 2006 gjordt det samme som alle de andre

  • #12   17. feb 2006 Torben: Jamen jeg tigger ikke stemmer til mig... bare på mine udfordringer smiley Synes bare at det er synd hvis der kun er 13 stemmer for eks. når man tænker på hvor mange mennesker der er herinde dagligt... og Torben, hvorfor stemmer imod mig, når det er biler det hele handler om!!


  • #13   17. feb 2006 Jamen, Ronni... sig det til alle andre der også har solgt biler herinde!! Desuden har jeg den kun, så jeg kan give kommentarer til andre herinde også..

  • #14   17. feb 2006 Hvad er forskellen på at du taber med få stemmer, eller mange stemmer.

    Dem der uopfordret ser udfordringerne, stemmer ærligt. Selvom vi alle har forskellig smag, stemmer de fleste ens.
    dvs. hvis du er f.eks. 10 stemmer bagud, så vil du blive ved med at være det, uanset hvor mange der ser udfordringen.


  • #15   17. feb 2006 Jaja... Torben, det er ganske rigtigt... men nu synes folk at den her tråd, åbenbart er at tigge efter stemmer, og så synes de at jeg er en "ond" person, og derfor stemmer imod! Og det eneste jeg har bedt folk om, er bare få forbi mine udfordringer og evt. smide en stemme, som de nu har lyst til!

  • #16   17. feb 2006 SKidt...du får mit høje C - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • #17   17. feb 2006 Dennis N: Hvad mener du? smiley

  • #18   17. feb 2006 Ronni... det siger jeg hellere ikke... jeg siger bare, at folk gør mig til det, når de ser denne tråd, og stemmer imod personen og ikke bilen!!!

  • #19   17. feb 2006 Men nu hvor i har ødelagt min udfordringer helt igennem, så sletter jeg bare bilen... det gider jeg ikke sådan noget!

  • #20   17. feb 2006 Ronni... det er fuldstændig det samme som jeg siger til dig, folk mener pludselig at jeg er en "ond" (bemærk øjnene) person, og stemmer imod mig... og ikke bilen! Ergo, folk synes jeg snyder, hvis jeg virkelig skal skærer det ud i pap til dig!

  • #21   17. feb 2006 tuder!?!?! Det er sgu da jer der har ondt i røven over at jeg laver en tråd, hvor folk helt frivilligt kan gå forbi mine udfordringer og stemme som de har lyst.. din klovn!!

  • #22   17. feb 2006 Hahaha.......Jeg fik sgu helt medlidenhed med Andreas C

    Snak om en tråd der kom ud af kontrol.

    Jeg overvejede at give alle i denne tråd dårlige stemmer, ikke fordi jeres biler er grimme men fordi månen er en grøn ost....og køer skider grønne grise...ikke fordi dette er et billedegalleri og slet ikke fordi jeg kender nogle af jer. Jeg stemmer lav til dem der starter med K og giver alle med efternavnet Knudsen en ekstra høj. For at slutte Festen lægger jeg en lort på alle kølerhjelme der er blå!
    Ikke fordi jeg har noget mod blå biler generelt men fordi ejere af blå biler er ikke kan lide små fælge, tror jeg!

    Kan man være anonym..Jeg er bange for forfølgelse. Hehehe

    Dette er ikke skrevet for at forudlempe nogle!, og jeg undskylder med det samme, og jeg er ikke ude for at fiske stemmer. avav...glem jeg skrev det!!!!! forsent nu ved alle hvem jeg er!!!! jeg vil ikke have stemmer hold jer væk!!!....Hvor fanden er anonymknappen når man skal bruge den!!!



  • #23   17. feb 2006 Kunne ikke lade være.

  • #24   17. feb 2006 Henrik P... haha.. helt iorden!! smiley fint nok skrevet...

    Ronni... der var ro indtil du blandede dig, så tag dog og skrid!


  • #25   17. feb 2006 Ronni. Hvad fanden er dit problem egentlig??!??! Jeg laver en tråd, stille og roligt, hvor folk helt frivilligt kan gå ind og stemme på mine igangværende udfordringer! Så kommmer du og blander dig ved at du synes at.. bla bla bla.... hvis du har sådan en kæmpe problem med at jeg laver sådan en tråd, hvorfor fanden gik du så ind og kiggede!! Altså, du kunne jo bare lade være med blande dig, og ødelægge min tråd på den måde, det er ikke fordi at jeg har ondt i røven, synes bare at det er pisse irriterende, at folk som dig, skal komme og ødelægge det! Din intelligens er jo alligevel ikke større, end du bare kan skrive "uuuuu... nar" Hvor langt nede i børnehaveklassen er det lige!!! Få dine skolepenge tilbage!

  • #26   17. feb 2006 Konen er på vej med min medicin...

  • #27   17. feb 2006 God weekend!

  • #28   17. feb 2006 Ja, jeg har fandme et problem, og det er at du ikke har andet i dit lorte liv at lave, end at gå og ødelægge andres tråde!!! Og tuder, det gør jeg ikke, synes bare at det er irriterende, at du skal ødelægge det sådan!! I stedet for at være et seriøst menneske, og så komme over din latterlige barndom!

Kommentér på:
Giv en stemme :)

Annonce