{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Hvadfanden går der af folk? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Har et par spørgsmål om folks kørsel og hvad andre mener.
Her er min oplevelse:

Imorges skulle jeg køre kæresten på arbejde, vi kører på A26, omkring Nyk. Mors med retning mod Thisted, ikke mange biler på vejen så vi kører 100 på mit speedometer (93-94km/t ifølge GPS), uden at genere nogen som helst, der kommer så en tilkørselsbane fra Nyk. Mors hvor der kommer en.
Bagfra kan jeg se der kommer en der kører hurtigere end jeg gør men ikke voldsomt.
Jeg kommer foran ham i tilkørselsbanen i god tid, stadig 100 på speedo men ham bagved mig, skal da med djævlens vold og magt presse sig ind foran ham fra tilkørselsbanen.
Efter det kører han så HELT op i røven på mig, jeg kører i min Seat og han i en Touran (fandt jeg ud af senere).
Kan ikke engang se han forlygter i bakspejlet, så tæt kører han, så markerer lige med bremselygterne 2-3 gange men det hjælper Intet.
Da han så overhaler, er det ikke mere end MAX en halv meter fra mig og han trækker ind foran mig med MAX en halv til en hel meter, hvor jeg så giver det lange lys.

Det lignede en firmabil, mørk grå Touran, for det så ud til at der var noget tekst på siden men kunne simpelthen ikke se det, da han var alt for tæt på og han fløj afsted efterfølgende.
Om den var gul eller hvidpladet nåede jeg heller ikke at se.

Er Normalt ikke tilhænger af vold, men folk som 'ham' ville jeg uden tøven kunne banke nosserne flade på, med en kødhammer og med et smil på læben og tilmed have god samvittighed.

Mine spørgsmål er:

Hvorfor er folk så tankeløse?
Hvad går der af folk?
Hvordan ville du have reagerer?

Mvh Julius
Godt Nytår

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvadfanden går der af folk?
  • #1   29. dec 2011 der er nogen der ikke forstår at opføre sig pænt i trafikken og først lær det når det er gået galt

personligt havde jeg nok kørt efter ham

• #2   29. dec 2011 Ville med vold og magt ha kørt ind i ham! smiley Havde gjort præcis som du gjorde.

• #3   29. dec 2011 Hvis jeg havde været alene i bilen havde jeg bremset så han var kørt ind i mig og fortalt at et dyr løb over vejen.. men når du har din kæreste med så ville jeg bare koge af had indeni..

• #4   29. dec 2011 Hvis jeg kun havde kørt med min kærste og ikke min børn
    . Så havde jeg hugget bremsen i !!!! Sådan en idiot!!

• #5   29. dec 2011 Jesper, skulle også beherske mig For ikke at køre efter ham og fortælle ham hvad han var lavet af.

The man, ville få dårlig samvittighed så det ville jeg ikke gøre :).
    Og ville have reageret anderledes hvis jeg havde været alene, havde Intet jeg skulle nå ;).

Nogen der kender en der kørte mellem Skive-Thisted på A26 idag og var ud for Nyk. Mord mellem 06:35 og 06:45 i en mørk grå Touran, evt med firmanavn på siden bedes de give mig navn og Tlf nr ;).

• #6   29. dec 2011 der er jeg sku ikke enig med dig mogens,sådan et fjols skal have en lærestreg for at han kan få lært at opføre sig ordentlig i trafikken

• #7   29. dec 2011 Hvis folk kører for tæt, så tænder jeg mine arb/baklygter og er der mørkt så holder de afstand for de kan intet se så smiley

• #9   29. dec 2011 Synes egentlig også,at jeg har set en gå Touran køre som pis, mellem Skive og Roslev, altså A26'eren også...

Men træls situation der...

Men igen, hvis du kørte alene og havde hugget bremsen i, så er det jo ikke til at vide hvad der så var sket... F.eks. om du var røget i noget autoværn eller lign. og blev lam, mens ham i Touran'en skete der ikke noget med. smiley

• #10   29. dec 2011 Martin N
    Kig lige efter ham, kører ikke selv på A26 så tit mere men holder øje :).

Kunne aldrig drømme om at bremse hårdt op, for så at blive påkørt og risikere at gøre skade på nogen, uanset om jeg var alene eller ej.
    Men kunne finde på at køre efter ham og fortælle ham han er lavet af lort og ville blive meldt, selvom det ikke ville hjælpe noget.

Og synes egentlig ikke det er første gang jeg oplever det, har prøvet det flere gange i min Altea, ved ikke om det er pga bilen folk tror jeg "vil lege"?

• #11   29. dec 2011 Heller ikke så tit jeg kører der... Men synes bare lige det mindede mig om en Touran.

Men ja, i ny og næ oplever man en idiot på vejen.

• #12   29. dec 2011 Folk der kører for tæt burde skydes!
    Har selv prøvet en spade kørte op bag i min bil fordi hun ikke lige mente afstand var så vigtigt.. så hun kunne ikke lige nå at bremse da jeg stoppede ved en rundkørsel.
    Har prøvet enkelte tilfælde hvor folk er blevet ved at ligge hammer tæt..
    Hvor jeg "er kommet til" at tænde havari blinket.. så plejer de fleste at bremse..

• #13   29. dec 2011 Janine
    Jeg har også været med i harmonika sammenstød før, dog kun på 4 biler hvor 2 kører op i røven på mig som skubber mig op i forankørende. Holder stille på vej ind i en rundkørsel smiley

• #14   29. dec 2011 Føj! smiley
    Slap du uden varige mén ?

• #15   29. dec 2011 Ja, havde lidt ondt i ryggen/nakken samme dag men ellers intet. Bilen tog skraldet, den var totaltskadet. Mener han ramte med 50-70 km/t og ham bagved igen med samme fart :).

Hvad med dig?

• #16   29. dec 2011 Altså.. Mit var jo egentlig ingenting smiley Hun nåede lige at støde på røven af min bil, jeg blev forskrækket og slap kobling og bremse.. hvilket resulterede i at jeg troede at hun havde krøllet hele røven på min bil..
    Så tændte helt af og afreagerede på rettet..
    Så den eneste skader der kom den dag var hævede håndled og en ridset kofanger smiley dumt dumt.

• #17   29. dec 2011 Det ser man alt for ofte..

Man ser også ofte at nogen bare må og skal ud foran en, selvom man er den eneste de bør tage højde for og så kan de ikke finde ud af at komme ordentlig afsted.. Hvor de efterfølgende ikke fatter hvorfor man pludseligt ligger tæt på dem..

Og så er der dem der kører 55-60 hvor man må kører 80...

Det burde bare være svære at få det kort her hjemme,, Og lige så vel at de stopper folk med for høj fart, lige så vel skulle de stoppe dem med for lav fart..

Bliver helt muggen af at skrive der her.... sådanne TÅBER

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #18   29. dec 2011 Det er den danske trafikmentalitet ! Har lige været 1,5 månede i England og Skotland. Utroligt hvilken forskel der er på at køre der og her i Danmark.

• #19   29. dec 2011 Layer - Enig.. Folk der ligger og triller afsted med 55-60 uden for byen.. @@£€&%%¤#% ..
    Hvorfor venter de ikke med at køre hjemmefra, for de må tydeligvis være i god tid!!

• #20   29. dec 2011 den type er til at brække sig over,

jeg er normalt ikke til vold, men den type, skulle bare have nogen tæsk

• #21   29. dec 2011 Hvis en bil køre for tæt på lig makere jeg lige en gang hvis der ikk sket noget bremser jeg lige så stille ned til jeg næsten holder stille smiley hvis folk kan køre for tæt på kan de sku os over hale inden om eller hva de nu vil lorte holder især last biler fuck dem!

Kommentér på:
Hvadfanden går der af folk?

Annonce