{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.157 visninger | Oprettet:

The-Game .
The-Game .
Tilmeldt:
31. maj 2010
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 38

Flytte til malmø. {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Hvad vil være fordele og ulemper ved at bo i malmø? min kone og jeg har tænkt på det længe, da vi syntes det er alt for dyrt at bo i københavn, og vi arbejder begge i københavn har vi nu stærkt overvejet at flytte dertil.
Kender i nogle hjemmesider hvor vi kan se på andels lejligheder eller ejerlejlighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte til malmø.
  • #1   3. jan 2012 Et STORT minus i skal huske på, er at der nok vil gå lang tid mellem folk lige kommer forbi og besøger jer, min fætter fortryder han tog billetten der over, netop fordi det hele bliver en del mere fjernt.

    Fordelen vil være (hvis i har børn) billigere pleje hvis i vælger at det skal passes i sverige...

    Kæmpe plus, svenske kødboller, med svensker sovs og tyttebær!


  • The-Game .
    The-Game . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 38
    #2   3. jan 2012 Hehe, kan godt forstå hvad du mener Jonas L, men vores forældre har forståelse for det, de besøger os nok 1-2 gange hver 2 uge, så det bliver nok 1 gang om måneden (: det samme gælder vores nærmeste selvfølgelig..
    Mikkel P : lige præcis smiley så køber jeg nok en x6 smiley

    Kender i hjemmesider hvor jeg kan se på lejligheder?


  • #3   3. jan 2012 KÆMPE minus, det er Sverige smiley

  • #4   3. jan 2012 Vi har boet i Malmö i 5 år og fortryder intet.
    Fordelene er åbenlyse. Foruden billig bolig og billige biler er prisniveauet generelt lavere - her er ingen sukkerskat og fedtskat.

    Vi er i Danmark hver dag og man lærer hurtigt hvad det kan betale sig at købe i de forskellige lande men over 90% af vores indkøb er i SE. Øl og spiritus er naturligvis dyrere så det købes i DK (ikke at vi drikker så meget)

    Som Jonas skriver dropper folk ikke så meget forbi, men det gjorde de egentlig heller ikke så meget før - vi har fået en alder hvor folk har fået familie og børn og bruger mest tid på det. Til gengæld bliver de hele weekenden når de er her og det giver anledning til god mad og rødvin og det er jo heller ikke dårligt smiley

    Udgifterne til broen sparer man rigeligt i det store regnskab.

    http://www.sunddebat.com/ kan du finde svar på det meste.


  • #5   4. jan 2012 Troede at det der SE trip sluttede for 5-7 år siden?

Kommentér på:
Flytte til malmø.

Annonce