{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ski
  • #1   11. jan 2012 De skal gerne gå dit mellem hagen og næsen.. hvis du er ny, så er kortere ski nemmere at styrer og er lidt langsommere smiley

• #2   11. jan 2012 Nu har jeg stået på ski en del ord og jeg har altid bedst kunne lide skiene var 5-10 cm kortere end din højde. smiley Nu kører jeg så også twintip

• #3   11. jan 2012 Okay hmm jeg kan sagtens stå. Jeg er normal god til det.

• #4   11. jan 2012 Det kommer an på om du skal have en freeride ski, en pisteski, en offpist ski eller en ski der kan lidt af det hele. Kør ud i en skibutik og få noget vejledning, så du ikke ender op med et par ski der slet ikke dur til det du skal bruge dem til. F.eks. kan en person på 165 cm sagtens køre på ski der er 25-30 cm brede og 190 cm lange hvis han kører i 3-4 meter puddersne. Så jeg vil råde dig til at slå et smut forbi din nærmeste outdoor-butik og få en snak med dem. Så er du sikker på at du kommer hjem med det rigtige smiley

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
    #5   11. jan 2012 Jeg vil mene at de er lige til den lange side!
    Hvis det er piste ski go en carving model så får du også din sag for!

Men altså alt er muligt tror bare din afterski bliver kort for der skal arbejdes med et par ski på 185!:)

Kommentér på:
Ski

Annonce