{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Spareferie til August {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Kæresten og jeg skal finde på noget ferie til sommer, men i år er vi nød til at begrænse os lidt, så nøjes prismæssigt.. så vi tænker på at tage en uges tid til en storby et sted smiley

Men vi har hver især ikke prøvet at være på ferie uden for landets grænser uden det har været med familien på, og typisk på bilferie.

Krav:
Helst ferielejlighed/bolig så vi selv kan lave mad nogle af dagene
Til at betale (8000 til transport og sted at bo)

Nogle gode forslag??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spareferie til August
  • #1   13. jan 2012 Jeg ved ikke hvor I er fra eller hvad I forventer.
    Jeg har været i Prag flere gange og glæder mig til at gøre det igen.
    Skanrejser.dk laver busrejser til storbyen og koster mellem 1400 og 2100 kr alt efter hvor I skal rejse fra og hvilken hotelstandard i vil have. Aftensmad på en lokal restaurant koster ca. 200-300 kr inkl drikkevarer. ½ liter GOD øl koster ca 10 kr på både cafe og restaurant.

• #2   13. jan 2012 Kig på FDM travel de har tit nogle vildt kanontilbud

• #3   13. jan 2012 Prag er billigt, og man kan sagtens få en uge til at gå..

Ellers så ville jeg forslå en afbestillingsrejse.. Pakke nogle kufferter og så tage ud i lufthavnen og hører hvad de har.. Det er skide sjovt, for du sparer en masse penge + du aner ikke hvor du skal hen før et par timer inden afgang..

• #4   13. jan 2012 Ang. afbudrejser. Hvordan gør man egentlig med rejseforsikring?

Sygdom kan vel gå indenfor EU selvfølgelig. Men hvad med bagage og ekstra dækninger?

Når man bestiller rejseforsikring, skal man jo oplyse destinationen.
    Så køber man forsikringen i lufthavnen lige før afgang eller hvad? smiley

• #5   13. jan 2012 Lige angående det, så havde vi bare det blå kort med, og det har jeg betalt til via betalingservice mener jeg, så vi gik ikke op i det..

Men er faktisk ikke sikker, men ville ringe til et af rejseselskaberne, så har man det på det tørre..

• #6   13. jan 2012 Hmm burde også begynde at kigge på hvor mig og damen skal hen til sommer smiley

• #7   13. jan 2012 Jeg skal til Wörthersee og så slår vi et smut forbi Mercedes museumet i Stuttgart på vej hjem smiley

Jeg har en små sur kone, for hun gider ikke alle de biler, men jeg var i Paris i sommers, så nu er det pappas tur til at bestemme!!

• #8   13. jan 2012 @Lasse.
    Vi har begge været i Prag 1 gang før, begge gange i forbindelse med noget skole værk, så vi har set de største attraktioner der - men er skrevet på listen, kunne jo være det var mere interessant end som så smiley

@Carsten fra Randers
    Vil da lige tage et kik så!

@AFILI8ED .
    Det er selvfølgeligt også en mulighed smiley men så er vi også tvunget til at tage på en hotel, når man ikke lige kender destinationen.

• #9   13. jan 2012 De fleste afbudsrejser er med ferielejlighed eller hotel inkluderet smiley

Jeg har en kammerat som kom 1 uge til Kreta med damen for 2500 hver, og det var et mega lækkert hotel med morgenmad og det hele..

Og hvis i står i lufthavnen og siger at i er klar til at rejse med det samme, kan i få det for en tusse eller sådan..

• #10   13. jan 2012 @AFILI8ED .
    Der kan man bare se, det vidste jeg ikke smiley kunne være lidt sjovt så smiley men bare lidt surt at stå derude og så er de eneste rejser der er, til et koldt og kedeligt sted :|

• #11   13. jan 2012 Hvor er det koldt i August?

Det er jo ikke fordi i bliver sendt til Helsinki..

Mange afbudsrejser går til Marokko, Gran canaria, Malta, Cypern, Grækenland + øerne osv.. Du kan komme hele verden rundt vil jeg næsten vædde med smiley

• #12   13. jan 2012 haha var sku lige helsinki jeg tænkte smiley men det er da helt klart værd at overveje, kan bare forestille mig nedturen ved at stå i lufthavnen og så er der ingen spændende afbudsrejser smiley

• #13   13. jan 2012 Du kan kigge på diverse rejsebureauers hjemmeside, så kan du skabe dig et billede om hvor rejserne plejer at gå hen, og så bestille efter det smiley

Men ellers er det bare at gå rundt mellem div. skranker derude og hører hvad det er.. Hvis vi gøre det ekstra billigt, så tag til Hamborg og flyv derfra.. Der ligger et dicideret supermarked inden i lufthavnen kun med afbudsrejser..

• #14   13. jan 2012 Nu skriver du ikke hvor du er fra, men rejs fra hamborg så kan man sagtens finde rejser i august med alt inklusiv til 2500-3000 pr mand

I stedet for at stå i lufthavnen uden billet, så brug travelscout24.de den søger på næsten samtlige rejseselskabers side i tyskland

• #15   13. jan 2012 Hov hov, Helsinki er faktisk ganske lummer om sommeren. De har væsentlig flere solskinstimer om sommeren end Danmark, og højere temperaturer endda smiley

• #16   13. jan 2012 @Who Am I,
    Vi kommer fra København, så vi ville skulle tage toget eller andet til Hammborg først, for så at flyve videre derfra. Er der ikke et dansk alternativ til travelscout24.de? smiley

@René
    Det kan du godt bilde mig ind, men det lyder simpelthen så nederen hehe smiley

• #17   13. jan 2012 Prøv http://www.momondo.dk/pakkerejser/ jeg ved ikke hvor præcis den er, men den søger hvertfald lidt forskellige rejseselskaber

Kommentér på:
Spareferie til August

Annonce