{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Valg af kina atv til vinterprojekt. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.dk
Jeg vil have mig et lille projekt jeg kan gå og lave lidt på her til vinter, men jeg vil ikke ofre særlig mange penge på det da den udelukkende skal bruges til at køre en lille smule på marken til sommer.

Jeg har omkring 3000 kr til selve "donoratv'en" og derudover har jeg lidt penge til forbedringer og sådan. Kan man lave og forbedre en af disse kina atv'er så de kan holde til lidt ræs i marken engang til sommer?

Jeg har kigget lidt på disse tre, men hvis nogle af jer ligger inde med en gammel atv så sig endelig til. Hvilken af disse havdei valgt hvis det var jer?

http://www.guloggratis.dk/crossere-go-carts/atv/annonce/13260434-god-atv-250cc?imagepos=2#images

http://www.guloggratis.dk/crossere-go-carts/atv/annonce/13908898-atv-200-cc?imagepos=2#images

http://www.guloggratis.dk/crossere-go-carts/atv/annonce/13816853-atv-ny-pris?imagepos=2#images

Jeg ved ikke om 110 cc'ern blier lidt for lille, men hvis det er den der ser bedst ud så betyder det ikke noget da det som sagt mest er for at have noget at få tiden til at gå med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af kina atv til vinterprojekt.
  • #1   13. jan 2012 Hvis det absolut skulle være en af de 3, ville jeg vælge nr 2.

Men men men, hvis du har bare en snært af snilde i fingrene, kræver det ikke meget at skifte sådan en kobling, og heller ikke særligt dyrt. Så ville jeg helt sikkert købe den

Men jeg vil råde dig til at spare lidt sammen og evt investere i en Suzuki 160cc. Det er en utrolig fantastisk lille maskine, som du ALDRIG bliver træt af, og så er det lækker kvalitet(Kan på ingen måde sammenlignes med Kina atv)

Håber det kunne bruges

• #2   13. jan 2012 Det er jo meningen at jeg skal bruge mine weekender her til vinter på at lave den så det er ikke noget problem at skifte koblingen. Víl du så mene at det var den smarteste at købe? smiley Nu står der jo ikke hvad der er glat med koblingen så jeg ved ikke om hele koblingen skal skiftes eller om det er nok bare at skifte koplingspladderne? Sådan en ny kobling koster alligevel 600kr men hvis atv'en er bedre så er det jo ligemeget smiley

• #3   13. jan 2012 Jeg har godt kigget lidt på sådan en Suzuki og vidst det var fordi jeg skulle bruge den til arbejde og sådan var det selvfølgelig sådan en jeg havde valgt, men det er mest for at have noget at lave her til vinter og så bare komme ud og teste den engang til sommer. Den skal altså ikke bruges til noget helt vildt.

Kommentér på:
Valg af kina atv til vinterprojekt.

Annonce