{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.825 visninger | Oprettet:

Briller på forsikring. {{forumTopicSubject}}

Hey Bg.
Da jeg sku sætte fjedre på min kammerats håndbremse, så var jeg så smart at slå mig selv i hovedet da jeg ikke havde godt nok fat i fjederen.
Problemet er så nu at jeg i den forbindelse har fået et dybt "stenslag" og en efterfølgende ridse hen over mit ene brilleglas.
Har heldigvis en forsikring hos Synoptik da jeg købte brillerne sidste år, men de rådede mig til at bruge en arbejds forsikring istedet hvis jeg havde sådan en.
Men når nu det var efter fyraften, hvad så?
Har også en Fritids/ulykkes forsikring.

Hvad skal jeg melde det til?
Fordele/ulemper?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Briller på forsikring.
  • #1   16. jan 2012 Du kan ikke bruge din arbejdsforsikring da det er uden for arbejdstid, så gælder den ikke mere. Med mindre det er lovligt overarbejde.

Du kan prøve din fritids/ulykke hvis de er dækket ind under der, ellers bare brug din brilleforsikring smiley

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #2   16. jan 2012 Tag den med mindst selvrisiko? smiley

• #3   16. jan 2012 Måske kan du få chefen til at sige ja til at det er i arbejdstiden det er sket, så bliver de self. dækket, men tvivler på han vil betale den selvrisiko der er

• #4   16. jan 2012 Tjaa, nu har du ihvertfald lukket muligheden for, at det kunne være sket på arbejde smiley

Tag den med lavest selvrisiko, thats it.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #6   16. jan 2012 synoptik skal bare knytte næbet smiley er de venlige når de skal have penge, men derefter falder servicen

har været optiker kunde i mange år, og min mor i endnu flere

profil optik har altid givet op bedste service og så syntes vi også de er billigere end synoptik smiley

har du en forsikring på din brille, skal den da bare dække skaden på brillen, hvad dækker den ellers ? hvis baklyset på brillen går i stykker ?

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #7   16. jan 2012 ligemeget om mine er bukket, ridset eller bare fedtet, så fixer de dem på 5min i profil optik smiley

• #8   16. jan 2012 Klart de anbefaler dig at bruge andre forsikringer. Tænk over det engang. Du køber et produkt af dem, men de anbefaler dig at den dag du skal bruge det, så skal du bruge et andet. Dvs ingen udgifter for dem...

• #9   16. jan 2012 Kan godt se det, men de penge jeg har betalt for den forsikring på disse briller, får jeg igen til et tilgodebevis hvis jeg ikke bruger den, på samme beløb til nye briller smiley
    Og har nu altid haft god erfaring med Synoptik, afhængig af hvilken ekspedient man snakker med, men det er jo uanset butik smiley
    Skulle bare være sikker på om det var for at hytte deres eget skind, eller det er fordi der ingen selvrisiko er på eks. arbejds/fritids/ulykkesforsikring osv.

Og det var nu dem selv der foreslog arbejds forsrikringen, men det var nu også fordi jeg bare sagde det var sket på arbejdet, tænkte ikke over om det var i arbejdstid eller ej smiley

Kommentér på:
Briller på forsikring.

Annonce