{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ACN europe
  • #1   22. jan 2012 ja?

• #2   22. jan 2012 Kasper, uddyb.

• #3   22. jan 2012 Skrald - ligesom alt andet pyramidespil.

Og så hiver man venner og familie med ned i det...

• #4   22. jan 2012 hvor får du pyramide spil fra?

• #5   22. jan 2012 det er pyramide, hold dig fra det.............

• #6   22. jan 2012 louise, taler du af erfaring? har du tabt mange penge på det?

• #7   22. jan 2012 Det er jo åbentlyst pyramide spil. Kun dem som sidder i USA og trækker i snorene tjener på det.

Hvis det var noget man blev millionær af, tror du så ikke flere ville lave det? smiley

Men tænk over om du vil byde din familie og venner det, ved at lokke dem ind i det, så DU kan komme "højere" i hirakiet.

• #8   22. jan 2012 Er det noget du med sikkerhed ved? Eller er det noget du forstiller dig?

• #9   22. jan 2012 jeg har en kammerat der ville have mig med i det, men jeg genneskuede den ret hurtigt

de var ret aggresive, var til et møde hjemme ved ham selv, der havde de 4 repæsentanter fra acn som skulle få mig til at købe deres produkt

min kammerat har ikke tjent en krone på det som han blev lovet, men til gengæld så har han en masse lort stående som han ikke kan bruge til en skid......

min faster og onkel har også været med i det, det var heller ikke just positivt, de tog det godt nok ikke ret langt

• #10   22. jan 2012 produkter stående? Så som?

• #11   22. jan 2012 pointen i det for ACN er at du køber deres telefoner fx, og så skal du sælge dem videre, og det er praktisk talt umuligt

• #12   22. jan 2012 DETTE INDLÆG ER IKKE MENT TIL AT STARTE EN DISKUSSION KUN FOR AT VIDERE GIVE INFO - SÅ SPILD IKKE DIN TID MED ALLE MULIGE SPEKULATIONER, MENINGER OG BESKYLDNINGER.

Jeg vil anbefale at kigge lidt på amino.dk, der er en sektion om MLM der kan du helt sikkert få mere info om det og mange andre NM .
    NEJ det er ikke pyramide spil, det er Network marketing og noget helt andet end Pyramide spil!

Det er kun uvidende der omtaler det som Pyramide, fordi de ikke ved hvad det er og handler om. Klart der findes fup firmaer, der gør der indenfor alle brancher, men der er mange seriøse NM firmaer som virkelig har noget at tilbyde.

Der er mange mennesker hele verden over der lever af Network Marketing, dog findes der mere eller mindre varierende metoder afregningsplaner osv osv for forskellige NM firmaer.

Har selv arbejdet med flere og været udemærket tilfreds og det handler ikke om at sælge til venner og familie, rigtig network marketing handler om at bruge sit netværk til at nå ud til nye kunder og nye repræsentanter, ikke ens familie og venner, det er dog den allermest brugte begynderfejl som mange laver og dermed fejler.

Mit råd til enhver der overvejer at arbejde med NM er, at få set på afregningsplaner, hvad firmaet har at tilbyde og mest af alt, hvilken slags personlig udvikler og træning der tilbydes, det er nemlig det sidste der er mest relevant, for det er der, man lærer noget og det kan man bruge i alle former for forretning og salg uanset om det er som butiks assistent eller som salgskonsulet, eller andet....

• #13   22. jan 2012 Ved det!

Min ekskærestes forældre var med i det. De tjente ikke en rød reje på det, kontra det arbejde de lagde i det. Samtidig skulle de prøve at overtale nye personer (familie og venner) til at være med i det.

Desuden koster det dig penge i opstart og som medlem.

• #14   22. jan 2012 Kim B. Du er en guttermand. Du er da i det mindste vågen. Er selv uafhængig repræsentant for acn. Skulle bare lige se om folk stadig lever i 90`erne. Hehe

• #15   22. jan 2012 Kim B - Vågn nu op og se realiteterne i øjnene. Selvfølgelig er det pyramide spil.

• #16   22. jan 2012 hold kæft et fjols mand?

• #17   22. jan 2012 Ha ha... pyramidespil......... Cranks me up..

• #18   22. jan 2012 der er 1 mand der har startet et firma der skal udbredes via dit netværk og den næstes netværk..........

hvis det ikke er pyramide, så ved jeg fandme ikke hvad er............

vågn nu op og lugt til roserne

• #19   22. jan 2012 Folk bliver hurtigt blændet af "nemme" penge. Man skal bare lokke familie og venner ud i det - og alligevel uden at opnå noget

• #20   22. jan 2012 louise, self er det pyramide struktur, men sguda ikke pyramide spil. Det er noget helt andet..

• #21   22. jan 2012 Jones, det har du ret i. Men altså, hvis de ikke tjener noget, tjener jeg jo heller ikke noget. Det er det samme som hvis du dovner den på job. Så tjener din chef heller ikke noget smiley

• #22   22. jan 2012 Pointen er bare, at du jo aldrig opnår en løn på noget der nærmer sig de dårligst betalte job i DK

• #23   22. jan 2012 jones, self gør du det. Det afhænger bare af hvor meget tid du vil lægge i det..

• #24   22. jan 2012 Louise, det er korrekt, men er der så nogen stor forskel på det og et firma hvor sælgerne er 100% provisionslønnet ?

anyways, så kender jeg en del til det grundet jeg har en god ven som gør det godt indenfor ACN han har NATURLIGVIS lokket mig 1000 gange, og til sidst gav jeg mig og har været med til et par stykker af disse "events"

jeg vil dog ikke selv joine det grundet følgende.:

Det er for skummelt den måde at man skal introduceres på
    Det vægter på at man sælger / skaffer kunde / nye partnere via venner / familie... DET ER KLAMT!
    Provisionen er latterlig lav, hvorfor der skal skaffes jernedødt mange kunder igennem ens netværk...
    der skal lægges uanet meget energi i det før at man får noget igen...
    her snakker man måske 5 år før man kan se lidt resultater hvis man arbejder i normalt tempo... og dertil... hvem ved så om man bare har spildt 5 år... (det vil de fleste)

jeg kan personligt ikke have mennesker der henvender sig til mig med at sige... jeg har noget interessant du lige skal høre om...

ok jamen så fortæl... nej ikke nu... jeg kan invitere dig ned til sekten i bio'en smiley

nej fortæl mig det, forklar hvad det er... jamen det kan jeg ik... hm.. ok ? lyder det genialt, synes du selv ?...

• #25   22. jan 2012 Men du vil gerne spare penge på dit mobil abonnement?

• #26   22. jan 2012 uafhængig repræsentant.. hmm.

• #27   22. jan 2012 Dennis... der er ikke noget at spare.. det er jo Callme's almindelige priser der bliver solgt til... og CallMe er sku ikke billigst haha.. og det nye med at der skulle kunne sælges Strøm (som ikke er blevet til noget endnu grundet kontrakt problemer) der blev det også til at det ville blive lidt dyrere end standard SEAS/NVE... men så skulle man jo bare lære folk at købe sparepærer så kunne de spare den vej.. så længe de bare ville hjælpe mig "SÆLGER" så var det jo win win... hahaha

• #28   22. jan 2012 dion, der tager du jo fejl. For du får 150kr i rabat. Ved godt det ikke er meget. Men det er da værd at ta med. Nej oister er billigere. Det ved jeg.

• #30   22. jan 2012 men fred være med det... Sælgere er nu engang sælgere uanset hvad forklædning de kommer i...

en gammel men sjov joke er...

Ved du hvordan man kan se når en sælger lyver....?

NÅR HAN ÅBNER MUNDEN ! smiley

• #31   22. jan 2012 jamen 3 er og blir et skod firma. Men man skal da bare kigge sig for smiley

• #33   22. jan 2012 hvem er billigst? HVA ? HVA?!?!?! Ja det er sandt nok med sælgeren. hehe

• #34   22. jan 2012 har sjovt nok ikke haft problemer med dem i de 9år jeg har været hos dem smiley

men de må jo være dårlige fordi de har det bedste Datanetværk, eller fordi de har den bedste pris efter binding heheh

jeg har ligeledes cirka hvert 2. år fået en ny mobil til kampagnepris, uden at mit abb. ville stige... (her snakker vi fx. Galaxy S2 til 1800kr og 180kr om måneden i abb... som alene er mit forbrug ) det skyldes så naturligvis at jeg har været hos dem så længe, og det er god forretning at holde på en kunde.. også selvom det betyder at de opfront skal "miste" 2000kr...

• #35   22. jan 2012 Dennis H i det du selv er inde i dette firma, må det være at opfatte som reklame det du har gang i her

• #36   22. jan 2012 jan N - reklame? Ahh mon dog?! Dion, jeg har selv lige bestilt den nye iphone. Så glæder mig til at prøve noget nyt. Og kan jeg bare tjene 1000 1500 kr ekstra hver måned ved siden af det jeg laver til daglig. Så er jeg sgu glad smiley

• #37   22. jan 2012 4S kan købes lidt billigere hos Apple smiley så slipper man får simlås - men det er rigtigt så får man jo ikke abb. weeee...

har faktisk ikke set Callme være "billigst" før

• #38   22. jan 2012 ang 3, ja de har nogle super priser på mobiler. De er bare specielt tilpasset 3. Har selv været kunde. Men der var ingen dækning der hvor jeg boede..

• #39   22. jan 2012 #Dennis - det er helt fair og det tager jeg hatten af for...

jeg har personligt en nemmere metode til indtjening men den gider jeg ikke dele, der er ingen grund til unødig konkurrence smiley

• #40   22. jan 2012 Vågn op siger I!!!!

Vågn lige selv op og læs på tingene inden i udtaler jer om noget i hverken ved noget om, eller har erfaring med!

Nu skriver jeg lige en lille udredning/forklaring på forskellen, så dem der ikke ved ret meget om NM, herefter forhåbentlig er blevet lidt klogere..

JEG ER IKKE UDE PÅ AT SÆLGE NOGET ELLER HVERVE NOGEN SÅ BARE DROP JANTE ATITYDEN...

Pyramide spil er stort set uddødT og handlede i tidernes morgen om, at du skulle betale x sum penge til en person og derefter få x antal personer til, at betale et x beløb til dig direkte, med påskud om, at de så fik penge af den næste osv. osv. sådan lidt groft..

MEN i network marketing, forholder det sig således at du bliver selvstændig med dit eget firma, afhængig af hvad type og hvad det handler om, handler/sælger du så abn. produkter service eller andet. Der er i de fleste tilfælde en hoved organisation som står for kundeservice, logistik, reklamationer m.m. Dvs lav risiko og lave opstart omkostninger!

Du køber typisk en form for en startpakke for at komme i gang med materiale, produkter til fremvisning m.m.
    Derudover er det tit sådan, at den repræsentant der har hjulpet dig igang, hjælper med træning og med møder og udvikling, info om produkt osv.
    Forskellen ligger i, at du er en selvstændig forhandler, der tjener penge på det du sælger og kunderne betaler til organisationen og ikke til dig, der er altså ikke penge udveksling imellem dig og kunden, så får den person som er mentor for dig og hjælper dig løbende så en lille bid af kagen for, den indsats der er lagt og som regel en masse tid, du betaler jo ikke ud af egen lomme, personen for den hjælp du får!

Hvordan er det så med en selvstændig virksomhed som du starter alene og hvad er forskellen imellem NM og alm. selvstændig virksomhed.?

Du står for alt selv, skal investere penge i eget varelager, skal selv stå for alt salg, logistik, kundeservice, reklamationer osv osv. Du skal ikke regne med noget hjælp andet end det du så betaler dig fra. Men det er typisk samme kunder du får og man bygger som regel ud fra samme personlige kunde forhold, dog her får du penge direkte af kunden og kunden skal stole på dig, at du kan levere varen og som nystartet hvor ingen har hørt om dig, så er du afhængig af godt salgsmateriale som du selv har lavet eller betalt mange penge for!

Derfor vælger mange at arbejde med NM fordi det er nemt og billigt at komme igang me at tjene penge.

At der så er en verden til forskel på NM firmaer og hvad der tilbydes og hvordan det er opbygget, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om.

Men lad venligst være med at omtale noget som pyramide spil, når det ikke er det.

Alle organisationer og selskaber i dag er bygget op som pyramide form og forskellen er, at det er ejeren/ejerne (afhængig af selskabsform) der tjener pengene og man som lønslave lider under finans krise m.m. får en lille sum og laver alt arbejdet. "grundlæggende"

Som NM tjener alle penge som arbejder for det, og du kan ikke læne dig tilbage og tro, at andre arbejder for dig, for det gør de ikke, de arbejder for sig selv! Laver du ikke noget, sælger du ingen varer, tjener du ikke penge, lægger du ikke tid eller energi i, at hjælpe andre igang og holde deres forretning kørende, ja så tjener du stadig ingen penge...

KAN I SE FORSKELLEN ELLER SKAL DET SKÆRES MERE UD I PAP!

God aften og håber hvis du er nået så langt at have læst dette indlæg, at du er blevet klogere.

• #41   22. jan 2012 malou? hvem helvede er malou?

• #42   22. jan 2012 Diion, jo kom nu. Så får du et billigt abonnement smiley

• #43   22. jan 2012 Kim B : WORD!

• #44   22. jan 2012 hehehe go humor

• #45   22. jan 2012 præcis. Nå der er The walking dead på hd. Jeg smutter. Catch ya on the flip side..

• #46   22. jan 2012 det her lugter HELT vildt som en anden måde at hverve folk på............

jeg sladrer til HAérne

• #47   23. jan 2012 Louise, fik du sladret?

• #48   23. jan 2012 spize, siger mig ingen ting..

• #49   14. nov 2012 Acn er en fin forretning, er selv med i det, og ja jeg tjener på det, og kender andre som også gør, så fordi i kender nogen som ikke kan finde ud af at arbejde med emnet, så er det ikke noget lort, blot for svært for mange mennesker

• #50   17. nov 2012 ACN et pyramidespil? svaret er nej, der er for det første, ikke noget at spille om! og hvis du nu tænker på, om det er bygget op som en pyramide, så er svaret Ja, men det er alle større virksomheder i verden, men i ACN er det ikke den som står øverst der tjener mest helt forkert, den som gør mest tjener mest ganske enkelt.
    I alle andre virksomheder, er det den som står øverst der tjener mest, og han bestemmer hvad alle skal have i løn!
    Direktøren
    Underdirektører
    Chefer/ledere
    Udlærte/svende
    Lærlinge
    Fejedrenge

Det er for mig en pyramide jo højere du kommer op, jo mere tjener du, og alle kan ikke nå toppen, for mig er det en pyramide.

Men pyramidespil er der slet ikke tale om. Er Tubberware et pyramidespil? så skulle det nok være, verdens første Pyramidespil med plasticskåle

Jeg var også meget skeptisk, da jeg så ACN første gang, men sæt dig ind i tingene før du udtaler dig, Cocacola og Toyota er begyndt at drive samme markedføring.

Har kopieret det men han har fuldstændig ret!

• #51   17. nov 2012 Prøv at sætte dig ind i det før du begynder at lukke lort ud og spille klog tha verdens mester AKA fedtmule..

• #52   17. nov 2012 Jeg har set og snakket med mange der startede som tømrer osv og tjente mange penge på det. Som de selv siger. "Du tjener ikke en skid hvis du ikke gør noget for det" Det er klart at man ikke bare kan melde sig ind i det og tjene penge uden at løfte en finger. Nogle folk har selvfølgelig nemmere ved at tjene penge end andre pga gode forbindelser og taleevner.. tha verdens mester i at snakke uden at vide noget.

• #53   17. nov 2012 Det er ikke et pyramidespil - men det er jo absolut pyramide-baseret.

Kender ikke til ACN direkte - men mange andre "pyramider, som ikke er pyramidespil"- det er jo klart man har gjort noget så det ikke er "pyramidespil" - det er jo blevet ulovligt - de detaljer er ændret for at få lov til at holde det kørende. Der skal f.eks være et reeelt produkt, som er prisen værd osv.

Det jeg personligt slet ikke kan holde ud ved den slags "firmaer" det er at man skal hverve sine venner og familie - og tjene penge på dem.

Det er ubehageligt - og jeg kunne aldrig drømme om at prøve at sælge til mine venner og familie for at tjene penge til mig selv. Fydaføj!

• #54   17. nov 2012 Jeg vil dog give verdensmesteren ret her. Det er måden at hverve kunder i biksen og selve salget / hvervningen som faktisk er vigtere end selve produktet. Der ER et produkt - så det er ikke ulovlingt - bare så snedigt fundet på, at man ikke kan kalde det ulovligt..

Det ER lykkeridere og i mine øjne lidt naive stakler, som går med i den slags "firmaer".

• #55   17. nov 2012 Jeg er for nyeligt blevet kontaktet af noget familie, som ville have mig til at sælge noget kaffe - kender i til det?

Jeg hoppede selvfølgelig ikke på den - men er blevet lidt mere forbeholden - og har ærlig talt mistet lidt for de familiemedlemmer, som ville prøve at få mig med i "spillet"- for selv at tjene penge..

• #56   17. nov 2012 Haha - tænkte det nok.. Det værste ved den slags er simepelthen at menneskene viser sig fra deres værste side - og kun tænker på dem selv og, at de vil tjene penge. De vil have deres syge moster - og i mit tilfælde fætter til at være med - bare for at tjene penge til sig selv.

At de så samtidigt er for dumme - det er jo helt sørgeligt...

• #57   17. nov 2012 Jeg er først lige startet men altså syntes ikke at i kan svine det til osv når i ikke ved noget om det. Folk snakker og det vil de desværre blive ved med. Ved godt at det lyder som en gang fusk når ACN siger at man kan tjene mange penge osv men altså man tjener selvfølgelig ikke en skid hvis man ikke gør noget for det. Hvis du melder dig ind og derefter går hjem og smider dig på sofaen kan du ikke regne med at du tjener penge. Tror at der er for mange der har meldt sig ind i det og tænkt at de ville blive millionære uden at løfte en finger. De eneste der kan tjene mange penge indenfor ACN er de folk der kan snakke og sælge. Tag til et ACN møde og hør hvad de siger, stil spørgsmål og hør deres forklaringer..

• #58   17. nov 2012 Emil - det drejer sig mere om at hverve kunder og nye sælgere end selve produktet. Derfor bør du bare stoppe mens legen er god. Synd du fik brugt penge på det. Men - ikke sælg din sjæl og forsøg at få dine venner med på idéen - og familie. Sådan ender disse mennesker, som hoppede på den som regel - fordi de desperat vil have deres tab hjem.

• #59   17. nov 2012 N. Iasksen Jeg er lige startet. De sagde at jeg ikke behøvede at kunne sige noget specielt om deres produkter men at jeg bare skulle vise min side: http://emilpedersen.acnshop.eu

• #60   17. nov 2012 Gider ikke mere lort fra din side af.

• #61   17. nov 2012 N. Isaksen --- Verdens største taber
    HAHA

• #62   17. nov 2012 Hold da kæft nogle metoder. Viser det ikke lidt at det slet ikke drejer sig om produktet- men kun at få sælgere i butikken?

KLAMT

• #63   17. nov 2012 Jeg føler med dig Emil. Det er sgu synd for dig - men du lærer for håbentlig af denne sag..

• #64   17. nov 2012 Syntes i skal se dette. http://www.youtube.com/watch?v=Wh0Y3cexmwI

• #66   17. nov 2012 Jeg forstår ikke denne introduktions-video. Den synliggør, i mine øjne, netop at det reelt er en form for pyramidespil fremfor en reell forretning. de fokuserer jo netop mere på metoden end produktet..

• #67   17. nov 2012 De går jo IKKE direkte til kunden - jo med deres eget firma - men de linjer/telenet og store firmaer de kobler sig på de tager jo bare fortjenesten - både fra kunderne og ACN. Genialt.. Tænk engang man lader sig narre af det dér..

• #68   17. nov 2012 det er jo bare et moderne pyramidespil,
    kamufleret så godtroende folk, ikke kan se at man bliver snydt,

der findes jo flere af den slags, hvor man skal sælge et produkt/ produkter,
    og samtidig lige få flere folk til at bliver forhandler,

og der er alt sammen pyramide spil/virksomhed,
    og der er kun dem i toppen der tjene fedt på alle dem der ikke fatte noget af det helr

• #69   17. nov 2012 Ja - men det er det jo så alligevel IKKE- det har de ihvertfald fået overbevist myndighederne om. Det drejer sig om - om produktet som sælges retfærdiggør salget - om det har en værdi og om salget drejer sig om produktet og ikke selve metoden..

Tupperware ER jo et produkt, som folk er glade for - og jeg mindes heller ikke at sælgerne prøvede desperat på at få nye kunde i biksen.

Tupperware kan ikke sammenlignes direkte..

• #70   17. nov 2012 det er jo derfor de har et produkt og vil sælge,
    så er det jo nærmest lovligt og fupper folk,

kan huske da jeg gik på teknisk skole, der var der nogen fra klassen der skulle til et "fedt møde, med god mad" i Kolding, på scandic hotellet ,

og der skulle de så betale X antal kr, efterfølgende skulle de hverve andre til at melde sig ind,
    det kostede så de X antal kr, men for hver medlem de fik med fik de en % del af det det koster og melde sig ind,

der fik man ikke noget produkt ud af det,

og jeg har altid holdt mig langt væk fra sådan noget, da det er fusk

• #71   17. apr 2013 Jeg bakker 100% acn op, og jeg vil til hver en tid anbefalde det!

malkeren - de går jo lige præcis netop til kunden?

har du set en Bus køre forbi med ACN på?
    har du set en Tv reklame med ACN på?
    Nej nej og at nej!

• #72   17. apr 2013 Godt så.

• #73   17. apr 2013 Hvis man partout vil tages i røven, er det så ikke nemmere og ikke mindst langt billigere at gå på Centralhjørnet, Cozy, Pan og H.C. Ørstedsparken?

• Zidan B
    Zidan B Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 12
    #74   17. apr 2013 jeg kender mange fra acn ... mange af dem blev ikke til en skid men 3 af mine gode venner tjener kassen på det =) ... de rejser ca 5 gange om året og kører rundt i luksus biler ...

• #75   18. apr 2013 Zidan b - så har de 3 gjort en god indsats smiley

• Zidan B
    Zidan B Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 12
    #76   18. apr 2013 ja selvfølgelig men du skal tænke på det er 3 som er noget så lang blandt de 30+ andre der blev startet op... så lidt heldig skal man også være.. jeg er glad for jeg ikke er startet med det da det næsten kun går ud på at nå de bonusser man kan få .. ellers tjener man nada

• #77   18. apr 2013 Man er ikke heldig, alle har samme mulighed,
    Det er et spørgsmål om at gøre en indsats..

Kommentér på:
ACN europe

Annonce