fra naturgas til pillefyr? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg står og kigger på et hus hvor der fra fødsel har været oliefyr og senere kommet gasfyr.
betaler man en årlig afgift til gassen?
Jeg vil gerne stifte til stoker/pillefyr., og hvis det er muligt helt fjerne mit gasfyr.
Nogen steder læser jeg på nettet at det ikke er noget problem at frakoble sig gassen og andre steder skriver folk at det kan man ikke og det koster mange penge at få fjernet.
Hvem skal man have fat i for at høre om man har tilslutningsafgift til gassen? kommunen, gasselsskabet, teknisk forvaltning??
I mit lille hoved kan jeg ikke forstå at man er tvunget til at fyre med det ene frem for det andet...
På forhånd tak
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 211
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 2.106
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
/A
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 2.106
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Du kan så ikke fra vælge og være tilsluttet naturgas, men som regel kan man godt få lukket for gassen også have sin egen opvarmningskilde, dog skal man stadig betale tilslutningsafgiften eller abonnement om man vil..
Men hvordan og hvorledes må du snakke med forsynings selvskabet om..
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 211
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Om det kan betale sig kommer jo an på masser af ting, hva den faste afgift er, hvad prisen på gassen er, hvor meget gas der forbruges om året, hvad er prisen for konverteringen til pille/stoker osv..
Det nemmeste for dig er at tage kontakt til de folk som har med tingene og gøre i dit område..
fra naturgas til pillefyr?