{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Trailer ovenpå anden trailer?? {{forumTopicSubject}}

Står met et lidt sjovt projekt i morgen tidlig.. eller nu her til morgen nok nærmere smiley

Skal have flyttet en lille 300kg trailer, som har stået stille de sidste 25-30år ca.. har ikke bevæget sig så meget som en mm og hjulene har sat sig selvfølgelig, og er gennem rådnet..
Dog er der plader til den.
Men vi overvejer grundet hjulene, at transportere den på en større trailer 1000kg + ..
men hvordan fanden kan man lige få skidtet op og ned ad en så stor trailer??? Man kan jo ikke just bare lige løfte den op..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer ovenpå anden trailer??
  • #2   1. feb 2012 ja.. og ja smiley man tænker ikke lige over det nej... kom også først til at tænke på det nu, aftalte det endda med den gamle i eftermiddags smiley

neej har ikke lige nogen kran desværre smiley tanken med at løfte et trækkende hjul med en donkraft og så et reb på, og bruge det som et spil, og så trække den op, har også strejfet mig, men syntes det virker mig en smule farligt hehe..... smiley

problemet er at det er mig. og så min mor.. smiley der skal gøre det..
    Og forresten er traileren af træ og på sorte plader.. derfor skal den ikke bare kyles ud, det vil sku være synd for sådan et gammelt antikt objekt smiley

• #3   2. feb 2012 Hvorfor kan i ikke løfte de derop ???

• #4   2. feb 2012 en kvinde på 57 løfte en trailer med en egen vægt på 150.. dvs hun skal holde halvdelen, som er 75kg.. kan hun næppe... og den er på små mascot hjul, så tror næsten ikke at den kan vippes op.. man kan kun lige få en 10 liter spand maling ind under den..

• #5   2. feb 2012 rejs den op så den står på bagklappen. bak den anden trailer helt hen til, og vip den ned på ladet. det burte ikke være så svært

• #6   2. feb 2012 sæt ild til lortet .. så er den nemmer at lørte .... når træ er brændt væk

• #7   2. feb 2012 Enig med Bo P....

Op på bagenden med den, det burde du sgu kunne klare uden din mors hjælp, hun kan jo ikke holde dig i hånden resten af livet....

DET´ GAAAAAAAASS!!! smiley

Men op på bagenden, og så lader du den store trailer sidde fast på bilen, så den ikke vipper for jer. Og så bare bak hen til den anden, og læg den forsigtigt ned...

• #8   2. feb 2012 har du hørt om det geniale fenomen der hedder køre ramper smiley
    så kan du jo skuppe den derop.....

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #9   2. feb 2012 Kan i ikke løfte en 300kg trailer?
    Fik min 500kg trailer løftet 3 mand op på en anden 500kg trailer, vendt den på hovedet og trækstangen ind mod bilen dengang jeg købte den.

• #10   2. feb 2012 berndt - nu er jeg ikke just pumper, og kan ikke løfte flere hundrede kg som du og dine kammerater måske kan.. vi er mig og min mor.. og traileren vejer 150kg i sig selv, og det er 75 kg til hver person... er du klar over hvor meget 75kg dødvægt er, når man har en smadret ryg og førtidspensionist?? og sådan en trailer er ret uhandy..

søren - har vi skam også.. men hvad hjælper det, når hjulene ikke kan køre rundt -.-' som også står skrevet i starten...

thomas - vi hjælper min morfar med at flytte i ældre bolig, derfor er vi kun min mor og mig til at hjælpe, da det jo er det eneste familie der er..

Men ja, tror det bliver at vippe den op på røven og så tippe den op på anden trailer.. lyder da lige som det nemmeste og hurtigste sådan "bare lige" at gøre.. smiley

• #11   2. feb 2012 bobbelpower - bare fordi du ikke fik noget igår, behøver du ikke være muggen på os andre, hr suresen.. hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, som du tilsyneladende ikke har, ja så hold din mund og lad være med at kommentere noget som helst.. har du ikke en trailer, så kommer jeg og brænder den af?? eller din bil måske??? ville du nok ikke syntes var sjovt... så hold dig langt væk herfra.. og hold dine psykiske problemer og humør svingninger for dig selv tak!

• #12   2. feb 2012 Jeg kiggede også lige i din profil hvor du var fra, for hvis det var i nærheden ville jeg da lige smutte ud og give en hånd da jeg har fri i dag, men det er sgu lidt langt at køre for at hjælpe et medmenneske.. smiley

• #13   2. feb 2012 sorry det havde jeg ikke lige fanget smiley my bad smiley

• #15   2. feb 2012 vi fik den flyttet, ved at vippe den op på røven osv osv smiley så det gik godt.. tak for hjælpen smiley

• #16   2. feb 2012 helt ok søren smiley

Kommentér på:
Trailer ovenpå anden trailer??

Annonce