{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp bmw til syn bmw
  • #1   15. feb 2012 Skærmene skulle være lovlige nok.

    Bremserne skal du nok have en Tüv godkendelse på.

    Sportsrattet kommer jo an på hvilken model du har (airbag eller ikke). Jeg har tüv godkendelse til mit sportsrat/nav i min e36, men den er også uden airbag.


  • #2   15. feb 2012 ja okay mange tak skal du have smiley

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #3   15. feb 2012 Bremser kan du være ekstremt uheldig, hvis skat står i synshallen til kontrol når du skal have synet din bil, hvis de er for store til bilen, så skal der betales afgift, da det så er en konstruktiv ændring.
    Fik jeg at vide af min synsmand efter jeg havde sat dobbelt ventilerede skiver på min astra istedet for en enkelt massiv skive, idet de skiver der var monteret kom fra en 2.0 gsi, så kunne jeg risikere at skulle betale afgiften for det hvis skat havde været der. (Og har endnu ikke fået noget at vide af min synsmand som ikke passer)


  • #4   16. feb 2012 det med større bremser, er jeg næsten sikker på du ikke må. total grimt, når det jo kun gør den mere sikker, men det må man altså ikke. jo hvis det er sportskiver til den model du har, og de er tüv godkendt. men tænker du på at sætte større caliber på, så du kan være bremser der er større i omkreds, så må du ikke.

    LORTE LAND, LORTE REGLER. vi skulle ha det ligesom alle vores nabolande istedet for at blive kneppet af staten fordi man er bilglad.


  • #5   17. feb 2012 m stodder ja det er fanme pisse træls man må bare næsten ikke røre ved en skid, man kan få massere gejl osv men hvad nytter det når man aflige vel ikke må køre med det på smiley
    men tak til jer alle smiley


Kommentér på:
hjælp bmw til syn bmw

Annonce