{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Ansøgning {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Nogen som evt. ka komme med lidt fif til hvad man skal skrive og nogle gode guldkorn

har selv tænkt mig at skrive lidt om mig selv og at jeg går på auto college aalborg og slutter på grundforløbet her til sommer. Og lidt af mine erfaringer.

Andre gode idér ? smiley

MVH Jesper Liseborg

Dumme kommentare bedes i venligst holde for jer selv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ansøgning
  • #1   20. feb 2012 Hvilket job søger du?

Mvh.

• #2   20. feb 2012 Læreplads som lastvognsmekaniker
    Mvh

• #3   20. feb 2012 I stedet for at skrive det som alle andre skriver, så prøv at skrive den så den skiller sig ud fra mængden. Du skal jo sælge dig selv.

Hvis du selv sidder og skal læse ansøgninger, så minder 99% af dem om hinanden. En god ansøgning er den som man husker flere dage efter.

• #4   20. feb 2012 ja, det har du ret i. men er vist nemmere sagt en gjordt

Ved ikke lige hvordan man skal gøre for at gribe det an og gøre den anderledes end andre

• #5   20. feb 2012 alder
    samarbejde
    brug af pc
    hvad du har lavet / laver ?
    Erfaring inden for faget
    straffeattest
    osv osv

• #7   20. feb 2012 Køb en lege tøjs lastbil og hæng din ansøgning på så skal den nok blive hevet op af bunken

• #8   20. feb 2012 Tak ska i ha' helt sikkert noget jeg ka bruge smiley

Jean: du siger noget, det skal jeg lige prøve at undersøge smiley

• #9   20. feb 2012 Min onkel arbejder ved et firma hvor ahn "ruster" folk til at kunne lave en ordentlig ansøgning og der var en gammel mure som havde gået ledig i 3 måneder og han havde aldrig lavet en ansøgning før, men han lavede en folder hvor han havde skrevet lidt som sig selv med kompetancer, hvordan han var som person og og alle oplysninger der skulle til for at vide hvor han kom fra, hvem han var og hvordan de kunne få fat i ham.. efter han havde været ude og "banke på" de forskellige steder gik der under 14 dage før han var tilbage med en mureske i hånden..

en lille idé til at lave noget der skiller sig ud fra de andre..

• #10   20. feb 2012 Casper H: ham kunne jeg godt lige bruge smiley

• #11   20. feb 2012 en overskrift der fanger... gerne noget som giver et lille smil på læben, så husker man dig...

og så kan det være en rigtig god ide at skrive hvad andre synes om dig... eksempel:

'loyal, trofast og fleksibel er ord taget ud fra mine tidligere kollegaers mund...' det skal selvfølgelig kun skrives hvis det er rigtigt... :o) andre ord kan jo også bruges, eksempel positiv, humørbombe eller lignende...

• #12   20. feb 2012 du kan skrive en pm til dig, så kan du se hvad jeg har skrevet... blev indkaldt til 3 samtaler på 1 måned og tager tit til jobsamtaler for at se om det er noget for mig

• #13   20. feb 2012 Tak ska i ha smiley

Har også tænkt mig at lave ansøgning på et blåt stykke papir i stedet for et hvidt. Men man skal jo også passe på det ikke blir alt for meget, det er jo hvidt forskellige folk man sender ansøgninger til og reagere jo også forskelligt smiley

• #15   20. feb 2012 Barney Stinson: tusind tak smiley har tænkt på det med det farvet papir, og god idé med at forklare hvorforman er god til det istedet for bare at skrive det.
    Jamen så vil jeg gå en tur med hunden og så om det hjælper smiley

• #17   20. feb 2012 Har været i praktik hos volvo truck center i brønderslev 1 uge, har været ude ved en elektriker hver onsdag i et halvt år, og har også været hos en personvognsmekaniker hver onsdag i et halvt år.

så har jeg haft arbejde i en Havebutik i 3 år hvor jeg har været en del i værkstedet og serviceret maskiner og scooter. Og self været i butikken hjulpet med regnskab ryddet op osv.

Kommentér på:
Ansøgning

Annonce