970 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "30 år"
30 år = Gammel :-b
Så blev det min tur til at blive 30 :-D
Så blev det min tur til at blive 30 :-D
Skrevet af: ..::Polo 86c doktoren::.. . - 30. jan 2009
30 år i dag...
Ja så er man pludseligt ikk sidst i 20'erne mere... Men det er slet ikk så ringe endda :) Der er ikk kommet flere rynker siden igår..hehe Så mon ikk jeg overlever :o) Andre der bliver ga...
Ja så er man pludseligt ikk sidst i 20'erne mere... Men det er slet ikk så ringe endda :) Der er ikk kommet flere rynker siden igår..hehe Så mon ikk jeg overlever :o) Andre der bliver ga...
Skrevet af: jeanette g - 10. sep 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
mar 2011
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 592
og peber på en bil der når ind i luftkanaler er måske ikke skide smart,,,,
okt 2002
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 6 Emner: 208 Svar: 637
Stop det neandertaler trick.
gør dog noget der glæder istedet for.
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 200 Svar: 5.883
jun 2004
Følger: 91 Følgere: 88 Biler: 3 Emner: 85 Svar: 912
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
Det er sgu noget der huskes. modsat madkulør og pebber...
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 322
Giv dog noget man kan huske
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
det er da minds lige så sjovt som det du har planlagt
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Det bedste du kan gøre er at give ham en gave i stedet. Og hvis det absolut skal referere til peber, så giv ham en peberkværn sammen med gaven.
Jeg er personligt modstander af disse ting både ved 25 og 30 år, og jeg har aldrig selv deltaget i lignende. Og forventer heller ikke at nogen i min omgangskreds kunne finde på det over for mig. Hvis de kunne, så er de ikke at betragte som venner, da de udemærket godt kender min holdning.
jul 2006
Følger: 79 Følgere: 84 Biler: 7 Emner: 68 Svar: 853
Man rør bare ikke en andens bil. Bum
nov 2003
Følger: 39 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 765
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 1.605
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 732
et eller andet skal han da have det er da helt klart, men ville nok også holde mig fra ide'en med bilen.
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 187 Svar: 2.613
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 835
Find dog på noget sjovt istedet for, lav en form for figur der er ikke bare er gyselig og i en størrelse der er til at flytte igen, eller evt noget man tænker "hey - den kan da egentlig få lov til at blive her" Gør det og du er en god kammerat! Rør bilen på den måde og jeg havde sendt dig en regning for en total omlakering.
jan 2012
Nu er det jo ikke sikkert at kammeraten har en Ferrari vel. ?
Og man maler altså ikke en Volvo V70 om fordi der har været peber på køleren...
Stadig en tåbelig ide (og det er alt med tønder-beton og peber i min verden) men man laver altså ikke uerstattelig skade på familiecontaineren...
jul 2008
Det er mere princippet i at en person man har anset som ven, vælger at lave hærværk på ens bil. Hvis det skete for mig skal personen være glad for, hvis han kun fik en regning for total omlakering, og ikke også en politianmeldelse for hærværk. Og det er fuldstændig ligegyldigt om det er på en gammel udbollet Golf 3'er eller om det er en splinterny Audi. Det er stadig hærværk.
sep 2004
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
Men min nuværende bil, som også har været utrolig billig står faktisk ret flot i forhold til at den er fra 87. Så der ville jeg nok blive ret skuffet.
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 121
men peber ? Det skal han sgu have !
sep 2004
jan 2012
Hverken kulør eller lidt peber skader lakken. En spand vand og så en guldvask og øsen er klar igen.
Stop nu det hysteri... Det er biler vi snakker om .. Ting i metal som ruster som bare fanden og er beregnet til at flytte os fra a til b.
Hvis i endeligt skal hidse jer op over noget som skader øsen så vær efter nogle af dem der er skyld i alle de stenslag vi får. Trailere med grus. Bønder eller de tosser som skal ud i rabatten konstant..
jul 2008
Undskyld mig, men ridser peber ikke?? Prøv du at tage et korn peber smid det på noget med en lakeret overflade også begynd at gnide med den. Så skal du se satme se ridser.
Og du forstår jo ikke pointen, i at det er en person man har anset som ven, som derefter går ud og foretager hærværk på ens bil. Og jo det _er_ hærværk.
jan 2012
Når du låner din bil ud til en ven, så er han ikke en ven mere fordi han har kørt på en grusvej ??
Hold nu op med at te dig som om det er en guldbelagt Ferrari vi snakker om.
DET ER EN GANSKE ALMINDELIG BIL ......
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Selvom det er en almindelig bil så er det da røvirriterende at komme ud og se den være smurt ind i alt muligt lort.
jul 2008
Det er sku da dig der har tabt sutten, når du ikke fatter definitionen på hærværk. Eller det svigt som ens "ven" gør overfor en.
For satan da, hvis du har så lidt respekt overfor dine egne ting at du ikke kan se problemet i at ens bil bliver smurt ind i kulør og peber, så tør jeg da slet ikke tænke over hvor lidt respekt du har overfor andres..
jul 2008
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
jan 2012
Og NEJ hvis en af mine kammerater kommer hjem med en af mine biler eller harleyen for den sags skyld med en ridse som han ikke har lavet med vilje, så skal jeg sgu da ikke have erstatning.. Vi er jo kammerater og det kommer ikke til at ændre sig for sølle 5 eller 50 tusinde det er sikkert.
Har en kammerat som sejlede ind i noget tang med vandscooteren sidste sommer, skulle jeg lige have rakt hånden frem efter 4k til en ny impell??
Godt jeg ikke har kammerater som dig Mathias, det kan jo let koste et par tusinde at komme til at læne sig op af din bil mens man nyder en pilsner og hygger i indkørslen...Tør slet ikke tænke på hvad du vil gøre når du får børn og pludselig har is på bagsædet eller et aftryk fra en fodbold på sidedøren...
jul 2008
Tjae, jeg vil sige det er godt jeg ikke har kammerater som dig, der tydeligvis er fuldstændig respektløse overfor andres ting... Og JO, din kammerat burde være mand nok til at betale for de skader man selv har lavet!
Og jeg kan garantere dig for at hvis jeg ser en person læne sig op af min bil, så bliver det påtalt med det samme..! Magen til respektløshed skal man fandme lede længe efter.
jan 2010
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 1 Emner: 78 Svar: 1.773
Hvor tit får du den i røven?
jul 2008
Obvious troll is obvious.
jan 2012
For det er biler som skal bruges til det de er beregnet til, nemmelig at køre i fra a til b og for sjov bare ud i det blå.
Jeg ville ikke kunne lade være med at trille rundt i et grineflip, hvis en knægt som jeg kender i alvor bad mig om ikke at stå op af hans lille Peugeot.
Men det vil heller aldrig ske. For alle jeg kender ved at de kan ringe 24/7 og jeg kommer om de så har brug for hjælp i den anden ende af landet.
Og mangler de en bil en mc eller har bare lyst til at låne vandscooteren en eftermiddag, så står den klar med fuld tank.
Mangler de en tusse eller vil blære sig med segwayen på deres skole så er sent heller ikke noget problem.
Her er ikke plads til hysteri over bagateller, jo flere gode dage vi kan få i vores korte liv jo bedre ;-))
// Brian
sep 2004
Men alt andet lige, så er det noget helt andet at man bevidst hælder noget ud over en bil, som man ikke 100% kender virkningen af, eller som man ved ikke vil gavne bilen. Dette er helt uden respekt, og kan ofte kategoriseres som hærværk.
jan 2012
Det er ikke et spørgsmål om penge, det er det hvis man laver en skade som koster penge at få udbedret.
Jeg synes det er helt vildt fedt at følge de knejter der kommer i mit hjem som pusler som vilde omkring deres poloer. 207ere og gamle BMWer, en bil er ikke latterlig fordi den er billig. Nogle polere deres Porsche og andre deres astra, og det er jo fantastisk at have en hobby som giver en glæde og det uanset om den har kostet 10 eller 800000.
Men når man vil have øsen omlakeret pga lidt peberkorn sim ikke har skadet noget som helst.
Eller fare ud til autolakeren hver gang man ser et ubetydeligt stenslag, eller en minimal støvridse fordi en har lænet sig op af den. Så mangler man virkelig noget indhold i tilværelsen.
Og det uanset om man er dybt forgældet eller mangemillionær.
Hvis man tømmer en pulverslukker udover bilen så er det sgu hærværk. Smørre du den inde i margerine så er det noget forbandet svineri som tager en evighed at fjerne ( tidycar gør det for 3000,- og du har hørt det fra en som ved det ....) men skriver man en kærlig hilsen med sovsekullør og drysser lidt peber i, vel at mærke uden at dyrke sex oven i det. Og når din kammerat så oven i købet har tjekket inden på bla bg om det æder lakken, så har du en rigtig go og kærlig kammerat som du bør sætte høj pris på istedet for at kravle rundt på passatens kølerhjelm med en lup og lede efter ridser som ikke er der.
Hvis i ikke har oplevet noget sjovt idag så har i travlt for dagen bliver snart til imorgen ;-))
sep 2004
Men derfor er der stadig ingen grund til at gøre noget ved en anden mands bil, som helt sikkert ikke har en gavnlig effekt.
Jeg ville nok ikke få omlakeret bilen for den nævnte årsag, men jeg ville helt sikkert blive lidt småmuggen hvis nogen gjorde det ved min bil.
Jeg kan på ingen måde se det sjove i de løjer der bliver lavet når folk bliver 25 og 30, og slet ikke hvis det går ud over deres biler.
30 år