{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bank?
  • #1   24. feb 2012 Jeg ville vælge den bank der bedst kan leve op til mine behov.

  • #2   24. feb 2012 få et tilbud fra alle 3.. så er den skid slået..

  • #3   24. feb 2012 sådan som jeg har oplevet andres erfaring er at de mindre banker er billigst, bedst til at låne penge ud og generelt bedre til at rådgive fremfor at tjene penge...

  • #4   24. feb 2012 Danske bank - i nykøbing - er dybt åndssvage.
    De er ikke særlig service minded, bank rådgiverne bliver skiftet ud på må og få fordi de flytter uden man får besked.
    Så når man ringer derop ved de ikke hvem man skal snakke med.

    Her for nyeligt gik min arbejdsgiver i betalingsstandsning - det betød jeg ingen løn fik.. så jeg skal vente på jeg får det gennem LG .. jeg ringer til min bank og forklarer dem det, og jeg dermed ikke kan betale mine ringer før jeg får pengene fra LG.

    Alligevel betaler de mine regninger, trækker betalingen tilbage igen da der ingen penge er, og efterfølgende opkræver mig gebyr for at de måtte trække pengene tilbage.


  • #5   24. feb 2012 IKKE Danske gebyr bank

  • #6   24. feb 2012 jeg var i sparekassen østjylland før og de ville ikke låne os penge til et hus fordi vi var unge og det var en stor beslutning.

    så skiftede vi til nordea og nu har vi hus og det hele kører på skinner


  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #7   24. feb 2012 Danske bank !! Ingen tvivl om det. Tror ikke der er ret mange banker at vælge mellem om 30 år. Med er sikker at DB er en af dem.
    Og alle banker bliver pengeløse i løbet af de næste år. Så den med at putte kontanter i banken bliver sådan noget man gjorde i gamle dage ;-))


  • #8   24. feb 2012 brug hovedpuden, det er den eneste bank du kan stole på for tiden

Kommentér på:
Hvilken bank?

Annonce