{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Ok sikke nyheder at vågne op til {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der, fire unge knægte dræbte i bilulykker forskellige steder i landet dog tre af dem lige ved Roskilde ... Har der været ræs i nat???

Og en ung mand der falder i søvn bag et Rat ...

Tragisk tragisk, hvornår indføre de at drenge skal være 40 for at få kørekort

Føler sku med deres familier det må fanme være hårdt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ok sikke nyheder at vågne op til
  • #1   26. feb 2012 Repost...

• #2   26. feb 2012 den dag man frabyder kvinder overhovedet at tage kørekortet smiley Men sjovt er det bestemt ikke nej.

• #3   26. feb 2012 Ok?

• #4   26. feb 2012 Jean: Den dag den lkollektive trafik bliver BETYDELIGT forbedret, så man kan komme på job....

• #5   26. feb 2012 Break: Dem der døde i nar havde nok ikke valgt offentlig transport som et alternativ til deres køretur, så den holder vist ikke stik den kommentar

• #6   26. feb 2012 nar = nat

• #7   26. feb 2012 Shit det er sort det i skriver

• #8   26. feb 2012 og en ung mand i Silkeborg som er kørt ind i et træ og videre i en sø som os døde .

• #9   26. feb 2012 Drenge kan ikke få kørekort, men det kan mænd.

• #11   26. feb 2012 nu var det også lidt ironisk, men syntes bare tit man høre det er drenge på 18 år som kører i døden og tager andre med sig

• #12   26. feb 2012 Denne episode er skide tragisk.. Føler med deres familier..
    At ændre loven om kørekort, bliver nok aldrig en realitet.. smiley

Men der er ingen tvivl om at regeringen har set det, lige så har forsikringsselvskaberne.. Ærgerligt, men desværre en realitet..

• #13   26. feb 2012 Giessing

Du aner da vist ikke hvad du taler om... Det er ikke kørerlærenes uddannelse der fejler noget. Har du selv taget uddannelsen?? Det er skam ikke noget alle og enhver lige gør, der er en kæmpe dumpe procent, netop fordi det er så svært.

Nej, det er sgu de unge fyres opdragelse den er galt med, og det er ikke kun når det kommer til at kører bil, men også al anden opførsel...

Desuden er det meget svært at forhindre unge i at kører stærk, for det gør eller prøver næsten alle alligevel...

• #14   26. feb 2012 tror vi skal ud i en mental undersøgelse for og få køre kort.

Men vi er jo også mange som ikke ligger og køre galt. Man kan jo ikke tage alle over en kam.

Hvorfor er det ikke lige som med mc. man skal have kørt i over 3 år før man må køre noget med mere end 34 hk " at det så ikke gælder hvis man er over 21 er mærkeligt synes jeg"

• #17   26. feb 2012 bland andett den med silkeborg mange og siger virklig mange Unge Mensker i silkeborg køre af helvet til på den strækning der trås alt man kun må køre 70 - Km hele vejen fra silkeborg til Århus Køre til dagligt selv lastbil på den strækning så skulle aldrig undre mig lige på det sted der at da ville være en som blev slået ihjel på et tidspunkt som så er sket nu de tror virklig mange af dem at de er Konge bag rattet der og er mange grimme sving i skovumråderne og Lige udstrækninger hvor blandt andet det er fristne at skyde bilen af men som sagt kun er begrænset at kunne køre 70 km

• #18   26. feb 2012 ja hvis du vil indføre gladbane kursus hver år hva tror du ik det vil koste os ? synes du ik vi har nok udgifter til samfundet?

• #21   26. feb 2012 Man kan indføre alle mulige ting.. men så længe den sunde fornuft ikke hersker bag et rat, så er det lige til skraldespanden alligevel.

• #23   26. feb 2012 Ret til at føre bil fra 16 års alderen med forældre i bilen, vil gøre en kæmpe forskel.

• #24   26. feb 2012 Det er svært at sige og det er svært og pege fingre af kønnet.. Der er forskel på mennesker.

Men hvis man kunne få det tidligere ind i sin tilværelse, så er jeg sikker på at begge køn kunne blive væsentlig bedre til at føre en bil..

• #25   26. feb 2012 folk har ALTID kørt galt, så luk nu røven med alle de ullykker... hvis i er så harme over folk køre forstærkt eller køre galt. så hop dog tilbage i jeres lille bobbel og ind i huset der er lavet af vat...
    tvivler på nogle at dem der køre galt lige frem har sidet og satste på det ville ske... det hjælper ikke at sku til psychoanalyse og havde kørelære med 12 år på skolebænken. motorsagkyndige der er mere knavne end en DSB kontrolør. eller et offentligt transport der fungere...
    selv om jeg kunne tage tog og bus nemt og hurtigt så ville jeg satmer ikke droppe min bil.. det er mit fristed. mit daglige luxus. min frihed.

og jean. hvad med du afleverede dit kort hos politiet så slipper du for at frygte andre belister.

• #27   26. feb 2012 er sku bare træt at de hellige fjolser der vil spendre milliarder for noget der kun kan undgås hvis man forbyder folk at bruge andet transportmidel end deres egne ben.. årligekørekurser. strenger køreprøver. psychoanalyse at folk inde de må få køre kort.
    det løser intet andet end folk begynder at køre uden kortet. (ville jeg selv gøre)... fiar nok geissing. vi har vidst ikke samme syn på sagen. jeg gider bare ikke ende ud med at leve i et nisselandskab fordi 1-2generationer før mig har været nogle små nervøse overbeskyttende hyklere.

• #28   26. feb 2012 Det er 2 af mine venner der er endt i himmelen...

• #29   26. feb 2012 Hans H

Nemlig.

Giessing

Du kan tage alverdens kurser eller mennesker, og alligevel kan de sagtens spille fornuftige når de tager kortet, og så kører som død og helvede når de endelig har det. Det har intet med hverken kørerskolen eller andet at gøre. Det er den grundlæggende fornuft i de personer, der ikke er blevet rigtigt opbygget igennem årene. Men selv opdragelse kan fejle. Hvor dygtig du end er til at opdrage, så er der bare nogle der ikke vil tage det til sig. Disse typer der kører sådan, de vil altid være der, ligegyldigt hvad tiltag man tager, for du kan ikke spotte dem allesammen... Den eneste mulighed for at få dem væk fra vejene, er at fjerne bilerne fra vejene.

• #30   26. feb 2012 Daa P: Det jeg mener er, at hvis alle skal være 40 år, inden man kan opnå førerbevis, så kommer mange godt nok til at gå hjemme, i lang tid, med den elendige offentlige transport det er ude på landet.

• #31   26. feb 2012 Den 23 årige faldt ikke i søvn, men fik et lille ildebefindende/blackout pga for lavt blodsukker.

• #32   26. feb 2012 jeg var ude og køre med min kammerat igår som lige havde fået kørekort.. han kører super godt.. så en fra hans klasse er så ud og køre sammen med os dog .. dog i hans fætters bil hvor hans fætter kører.. han havde haft kortet i EN måned..
    havde allerede fået et klip og risser i bilen

Flot... sådanne folk burde bare have revet kortet fra sig..

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #33   26. feb 2012 Mon ikke forsikringsselskaberne en dag kommer igennem med en hastigheds lås til de helt unge bilister.

Nogle vil stadig komme rigtig galt afsted men det bliver så ikke pga fart.

De unge er såmænd ikke meget anderledes end vi gamle idioter var for 25 år siden. Men de har bare mange flere heste kræfter at styre idag.

Som nævnt andet sted her i tråden så er der sket et stort fald i mc ulykker for de 18-21 årige efter indførelsen af det " lille mc kort" en lignende ordning ville hjælpe de unge bilister. Gerne kombineret med den norske model hvor unge fra 16 år må køre sammen med mor eller far med et stort P skilt bag på poloen smiley det vil give noget erfaring.

• #34   26. feb 2012 Brian S den er der jo næsten smiley

• #35   26. feb 2012 R.I.P Kenni og de andre......

Kommentér på:
Ok sikke nyheder at vågne op til

Annonce