{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.772 visninger | Oprettet:

Vores lille kat tisser i sengen {{forumTopicSubject}}

Hej lægger dette herind fordi jeg håber at der er nogle katte mennesker. vi har en lille kattekilling som tisser på vores dyner kun vores dyner og det kan ske flere gange om dagen er der nogle der har en ide til hvordan man gør. vi er lige ved at gå ud over vores gode skin. smiley help us

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores lille kat tisser i sengen
  • #1   4. mar 2012 Du smider det lortekræ ud af vinduet

• #2   4. mar 2012 lukker døren til soveværelset

• #3   4. mar 2012 Køb en hund...

• #4   4. mar 2012 Tøm kattebakken.

• #5   4. mar 2012 skære bollerne af den hvis det en han kat..

• #6   4. mar 2012 umodent.

• #7   4. mar 2012 Tager fat i den når i ser det og gnider snuden i det.. Det virkede ved os

• #8   4. mar 2012 Holder katten ude soveværelset. Lad den lære hvad kattebakken skal bruges til inden den får lov at være i sengen. Det er den eneste måde den kommer af med den vane på. Og mere vigtigt er det at i sørger for at sengen er gjort 100% ren igen da katte er vanedyr så hvis de kan lugte det fremover så fortsætter de.

• #9   4. mar 2012 Ellers så tis på den, de fleste katte hader vand så det burde os virke. smiley

• #10   4. mar 2012 Dyr skal slet ikke være i sengen !
    Men ja i skal tage deni det og så løfte den hen i kattebakken med det samme

• #13   4. mar 2012 hva helvede laver en kat i sengen

• #14   4. mar 2012 Jeg tog den i at gøre det. også maste jeg dens hovedet ned i det. så fik den en tur under vandhanen, og så videre ud på toilettet hvor den kunne være i 3timer uden kontakt.

Det kan godt være at det er ondt, men det hjalp, og ville gøre det igen, fandes til svineri at pisse i sengen,,

• #16   4. mar 2012 Den skal have et lille rum at opholde sig i indtil den er renlig. Så skal den sættes i en REN bakke, hver gang den har spist, drukket og leget. I løbet af kort tid kan du så laden den få et lidt større areal at løbe på, men det skal komme gradvist og bakken skal blive stående, så den kan finde den. Men forvent uheld, så luk døren til soveværelset;-)

• #17   4. mar 2012 Hvis det er en han kat, kan det hjælpe at kasterer den smiley

• #18   4. mar 2012 Mugge ...konge kommentar flad af grin

• #19   4. mar 2012 JYDEN, det hjalp ikke at holde den under vandhanen, men den fik lov til at være alene med bakken. Katte er meget renlige og vil af instinkt prøve at grave det ned, så er der grus skal det nok komme. Aller bedst er det, hvis der er en voksen kat til at "vise" dem hvor det gøres...

• #20   4. mar 2012 den tisser på dynen fordi det luger af urin som vi udskiller i vores sved.

• #21   4. mar 2012 Som Carsten L siger

Desuden så er der da kun én slags "mis" der har adgang til sengen, så luk lige døren ind til soveværelset fremover.......vi vil helst ikke høre om evt "mis"forståelser smiley

• #22   4. mar 2012 Jyden du burde sku ikk have kat. at putte den under vandhanen hjælper da ikke

Daniel. Har i bare taget katten hjem og lade den løbe rundt i alle rum eller har i puttet den i et rum hvor den så har kunne være ?
    De kan godt få stress hvis de bliver sat i huset, lejligheden osv og kan rende rundt i alle rum med det samme. Og når de er stressede så kan de gøre de mærkeligste ting.

• #23   4. mar 2012 med højre hånd tager deu tommefingern foran forbenen og brystkasse og lade de 4 nadre fingre løber over ryggen... med venstre hånd tager du tommefingern om bag øret og ned under hagen og lader igen resten folde sig rundt om hovede. du tvinger du hurtigt værd hån værd sin vej rundt. svupti så er katten døg og der er plads til en hund... (katte er dumme. udspikolerede. voldlige. enerådige. klamme dyr)

• #24   4. mar 2012 ketil l S

Tror sq nærmere man skulle gøre det ved dig !

Vupti et problem mindre i verden FJOLS !

• #25   4. mar 2012 torben. det kommer jo an på hvordan man har det... men du velkommen den dag jeg pisser i din seng...

• #26   4. mar 2012 ketil l S

Hehe du får sq ble på før du pisser i min seng smiley

Hvis en hund pisser i sengen skal den så os bare væk ?

Har selv en kat, da jeg arbejder meget og bestemt ik har tid eller lyst til at skulle gå med en hund flere gange om dagen.

Citat : Katte er voldelige ! Hmm ja det tør da siges, man hører jo stort set dagligt om en lille kat der har overfaldet en ældre dame ved bankautomaten smiley

Det er da noget fis !

• #27   4. mar 2012 er kattealergiker. og af en eller anden grund skal samtlige katte aliigevel knuppe sig rundt om mit hovde. klatre op at mine bed og ryg med klørende. og de fleste skrammer mine venner har haft (der ikke er været arbejds orinterede) har været en rat der lige sku slå ud efter med eller sætte tænderne i. her jeg ikke opblevet med hund... ud over det så håber jeg end eller anden gider dreje mit hovede lidt rundt hvis jeg skal begynde at bruge ble.

• #28   4. mar 2012 giv lortet et skud hagl og dit problem er løst

• #29   4. mar 2012 ...Skovkær™- Member Of The Bling Society...

Gi dig et skud hagl og mit problem er løst !

ketil l S

Det viser jo os bare at katte godt kan lide dig af en eller anden grund.
    Damen har en skide pitbull rednose eller hvad de nu hedder. Den hund er da totalt ustyrlig. Den hopper op af folk, kraser med sine poter / klør eller hvad du nu vil kalde dem.
    Den giver konstant hudafskrabninger osv.

Min kat har godt nok aldrig pisset i sengen, Den bruger fint kattebakken eller går ud i haven hvor der er lavet et fint sandbed hvor den kan pisse / skide lige så tosset den vil.

Når venner osv kommer hjem til mig ja så kommer katten da lige og hilser på, men hvis man ik kæler med den så går den bare igen.

Så til mit behov er min kat mere end fint, hvor imod andre jo hellere vil have en hund.

Helt fint med mig hvad folk vælger, men en hund skal da heller ik bare aflives fordi den pisser i sengen.

En hel anden ting er så, Hvad laver en kat overhovedet í sengen !

TB

• #30   4. mar 2012 katte vil altid være stressede i starten, så luk døren til værelset og væ'r sikker på at katten ved hvor den står... har selv en kat der gjorde det samme.. det er også vigtigt at tømme kattebakken HVER gang den har været i. evt. en kasteration/sterilisering kan være med til at afhjælpe problemet..

• #31   4. mar 2012 jeg går da ud fra at når katten har tisset på dynen at i så fjerner dynen fra sengen og får dynen vasket med det samme og en alm vask desværre hjælper ikke, der skal vaskes i rodalon som neutralisere lugten af kattepis. hvis katten bare kan lugten antydningen af kattepis vil den blive ved med at tisse der hvor lugten er. derfor skal i osse tjekke madras, lagnen osv osv

• #33   4. mar 2012 Som tigger skriver.. Sengetøjet skal vaskes i rodalon da den nu tror at sengen er kattebakken.

Kommentér på:
Vores lille kat tisser i sengen

Annonce