{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

"Yes jeg kan blive rig" {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der lige for fuskerne tror de vi er blevet snot dumme i Danmark, sådanne mail får jeg ret tit på min firmamail, flot at en Dr. bruger hotmail og translate

modtaget 08-03-2012 01:09.
fra Alexander Mueller [alexmull@hotmail.co.uk]

Hej,
Jeg er Dr. Alexander Mueller leder af regnskaber revision Institut for en Credit Suisse Bank, One Cabot Square, London E14 4QJ London, her i England. Jeg skriver dig om en virksomhed forslag, der vil v?re en enorm fordel for os begge.


I min afdeling, var lederen London Regional Office opdagede jeg en sum af ? 16,500,000.00 GBP (seksten millioner og 500.000 britiske pund) p? en konto, der tilh?rer en af ??vores udenlandske kunder Late Business-Mogul Mr. Moises Saba Masri milliard?r og han er en J?de fra Mexico, der var offer for en helikopterstyrt 10. januar 2010, dr?bte ham og hans familiemedlemmer. Late Mr. Moises Saba var 46-?r gammel. Ogs? i helikopteren p? tidspunktet for flystyrtet var hans kone deres s?n Avraham (Alberto) og hans svigerdatter. Piloten var ogs? d?de i styrtet.

Valget af at kontakte dig vakt fra den geografiske karakter af hvor du bor, is?r p? grund af f?lsomheden af ??transaktionen og fortroligheden heri. Nu er vores bank har ventet p? nogen af ??de p?r?rende til at komme op til kravet, men ingen har gjort det endnu. Personligt har jeg f?et medhold i at lokalisere de p?r?rende, jeg s?ger dit samtykke til at pr?sentere dig som p?r?rende / Vil Modtager til den afd?de, s? udbyttet af denne konto til en v?rdi af ? 16,500,000.00 Great British Pounds Sterling kan udbetales til dig som p?r?rende.

Dette vil blive udbetalt eller delt i disse procenter 60% til mig og 40% til dig. Alt, hvad jeg kr?ver nu, er din ?rlige samarbejde, fortrolighed og tillid til sikre, at vi arkivere vores kul og bringe denne transaktion til en vellykket afslutning. Jeg garanterer dig, at dette vil blive gennemf?rt under en legitim ordning, der vil beskytte dig mod enhver overtr?delse af loven.

Please, give mig f?lgende, som vi har 7 dage til at k?re det igennem. Det er meget presserende PLEASE.

1. Fulde navn:
2. Din Direkte Mobilnummer:
3. Din Kontakt Adresse:
4. Besk?ftigelse:
5. Firmanavn:
6. Telefon:
7. Nationalitet:

Efter at have v?ret igennem en metodisk s?gning, besluttede jeg at kontakte dig h?ber at du vil finde dette forslag interessant. V?r p? din bekr?ftelse af denne besked og angiver din interesse vil jeg give dig flere oplysninger. Bestr?be sig p? at lade mig vide din beslutning i stedet holde mig vente.

Takke Dem i forventning om din positive svar.

Regards,
Dr. Alexander Mueller


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Yes jeg kan blive rig"
Kommentér på:
"Yes jeg kan blive rig"

Annonce