6.721 visninger
|
Oprettet:
Rejsemontør, hvilke uddannelser kan give adgang? {{forumTopicSubject}}
Dav BG
Har set flere emner om rejsemontør. Har læst en del om det, og tror det kunne være noget for mig, men jeg kan ikke finde noget om hvilke uddannelser der kan give adgang til dette job?
Jeg er uddannet Energimontør med A-certifikat og fjernvarme.
Har i andre gode bud på jobs? Jeg vil bare gerne tage et år eller to uden dansk skat, med mulighed for at tjene mange penge. Har ikke behov for at være i dk mere end et par uger om året.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 95 Svar: 223
- Lige en anden ting, er selv snart færdig som Energitekniker og skal til at tage A Certifikatet, er det så svært som folk påstår?
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
Hvis du lige har været på skole med svendeprøve, så er det faktisk ikke så svært. Der er selvfølgelig en hel masse regler og en del teknisk du skal vide om de forskellige typer kedler.
Men grunden til at folk mener det er så svært er fordi man typisk har været væk fra skolen i flere år og pludselig skal tilbage på bænken. Så er det svært.
Da jeg var til svendeprøve tog vi både fjernvarme certifikat og a-certifikat, og stort set alle bestod begge dele.
apr 2009
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
er det sådan noget du mener
apr 2009
Både og. Det behøver ikke at have så meget med selve uddannelsen at gøre. Jeg vil dog få et problem da jeg ikke forstår norsk, overhovedet. Jeg er en af dem der ligner et stort spørgsmålstegn når de begynder at snakke svensk eller norsk.
Tænkte mest på platformsarbejde eller lign.
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
er selv udannet rørsmed og kan sku ikke finde arbejde over hovedet alle vil ha at man har certifikater til gas og så videre
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
Rejsemontør, hvilke uddannelser kan give adgang?