{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ved du noget om ENGLAND?
  • #1   13. mar 2012 Intet.. Penge ud af vinduet..

• #3   13. mar 2012 og forventer man andet er man mere end almindelig dum...

• #4   13. mar 2012 forventer de rige lande at få noget ud af EU samarbejdet så er mangler man indsigt i politik og EU...

• #5   13. mar 2012 skriver lige igen da jeg har lavet tastefejl:

forventer de rige lande at få økonomisk gevinst ved at være med i EU samarbejdet så mangler man indsigt i politik, EU og almindelig fornuft...

• Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 33
    #6   13. mar 2012 Det handler om stat, konkurrencen mellem stater, overdragelse af magten fra en stat til en anden, og sammensmeltning af flere stater til 1.

I tilfældet med EU handler det om overdragelsen af nationalstaternes opgaver, til union-staten.

"England" ie. Den engelske stat, får ikke som sådan "noget ud af" at indgå i "samarbejdet".

• #7   13. mar 2012 nu snakker jeg kun om økonomisk gevinst, ikke om de fordele som det kan give at stå forenet sammen... bare se hvordan Afrika bliver jordet fuldstændig fordi EU giver tilskud til landmændene i EU så de kan sælge deres produkter billigere end de lokale i Afrika...

Danmark skal ikke ud af EU, vil jeg ikke påstå, men støtten til EU skal sænkes, vi har ikke råd til at smide så mange penge ind i EU...

og jeg kalder INGEN dum fordi de er af anden mening, der har du læst forkert... jeg kalder folk dumme som forventer en økonomisk gevinst fra EU...
    det giver ikke direkte økonomisk gevinst ved at være med i EU... gabet mellem de penge DK smider i EU til de penge vi får igen bliver større og større, har det gjort de sidste mange år... altså vi taber penge på at smide penge ind i EU...

• #8   13. mar 2012 Vi skal da bare ud af den forpulede sekt, det kan da kun gå for langsomt.

EU har ødelagt mere end det har gjort godt og jeg er fløjtende med landbrugsstøtten, jeg er imod den. Man skal ikke holde et dyr kunstigt i live bare for at se det leve. Hvis dyret ikke kan leve ved egen hjælp, må det dø.
    Det samme gælder diverse firmaer (herunder landbrug), hvis ikke man kan tjene penge på det, er interessen for produktet der ikke i tilstrækkelig grad og så må firmaet dø.
    Hvorfor skal landbrug tilgodeses fremfor bilforretninger, IT-huse, kiokser og andre brancher?

• #9   13. mar 2012 er faktisk enig Smølfen... dog mener jeg vi skal blive i EU, dog med flere forbehold... der er et rigtig godt samarbejde i mellem, blandt andet med fælles Told og der skal ikke betales yderligere moms på varer du køber i et andet EU land...

men støtten til EU skal sænkes, vi betaler alt for meget...

• #11   13. mar 2012 daniel R:
    det er da kun positivt at hun bliver i EU, så gør hun mindre skade her i DK... smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=CB063m9aF-g

• #14   13. mar 2012 det er Norge der har det sådan... smiley men ja... dog mener jeg godt vi kan være med i EU på samme måde som nu, støtten skal bare sænkes...

• #16   13. mar 2012 hvor i min kommentar finder du frem til det... ??

hvad nu hvis den danske befolkning havde vist hjerneblødningen noget før og valgt HTS ved forrige valg, så havde vi været i samme situation som grækerne, og så ville jeg være glad for hjælpen...

og så går Grækenland ALDRIG konkurs... det vil EU ikke tillade da det vil være katastrofalt for Euroen da den så skal devalueres og det vil smadre alle de lande der har Euroen ligesom det også vil smadre DK helt da den danske krone er bundet til euroen... vi er afhængige af kursen på euroen... den er bundet sammen med Kronen...

• Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2007

#17   13. mar 2012 Først bestod "stater" af grupper, med gruppeførere (alpha hanner)
    Dernæst opstod små "landsbysamfund"
    Republikker, kommuner, monarkier, nationer.

Efter nation kommer Union.
    Efter Unionernes tid (EU, USA, Afrikansk Union, Khalifat osv) må det være tid til en verdensregering.

Og ligesom national statens magtcentrum formindskes, men territoriale og ressourcemæssige herredømme udvides til at overgå lokalsamfundenes, kommunernes og regionernes beføjelser, så vil verdenssamfundet efterhånden overtage unionernes opgaver.

Det eneste alternativ til ultimativ og absolut totalitarisme, er absolut og total atunomi.

Overgangen fra selvstyre, via diktatoriske tilstande som vi oplever lige nu på både lokalt, nationalt og kontinentalt niveau, til fællesstyre er en meeeeeeeeeeget langvarig proces.

Det er de regeredes opgave at modsætte sig regeringen, og det er regeringens opgave at modsætte sig de regerede, i processen mod total samhørighed.

Vi har kun været fjernere, og vi har aldrig været tættere på 'et ideelt "system"'.

• Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2007

#18   13. mar 2012 Af hensyn til mig selv, er jeg i den autonome grøft.

De regerende er simpelt ikke i stand til at varetage mine interesser her i mit liv.

Men man må ALTID tage stilling til den enkelte problemstilling, enkeltvist.

Grækenland: Fuck ud af EU, krak!, fratag de mennesker som har tjent på de mange andres dårligdom, deres rigdomme, og fordel dem fair.

Danmark: UNDERLÆG DIG NU DET FUCKING KØREKORTSDIREKTIV.
    Det giver ikke mening at aldersgrænsen for at køre 45 kmt uden passager, er den samme som grænsen for at køre 130 kmt med 8 passagerer.

Og køreuddannelsen burde være forskellig.

Etaten: Æd partisansøm når i vil straffe mig for at køre 60 hvor nogen åbenbart mener at INGEN må køre 50,01 kmt.

Etaten: Gør nu jeres job når folk bryder loven. Også selvom de er medlem af jeres egen styrke!

• Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2007

#19   13. mar 2012 Det er ikke dobbeltmorale.

Det er situationelle cost/benefit analyser.

• #21   13. mar 2012 går grækenland konkurs gør resten af EU det samme Daniel... derfor skal vi gøre alt hvad vi kan for at redde grækenland...

IMF reserven er pt på 500mia euro og kun 130mia bliver brugt til grækenland... så er er stadig masser af penge...

• #23   13. mar 2012 er enig med dig... hvis EU skal virke efter hensigten, så skal alle politikerne derinde arbejde for fællesskabet og ikke længere for selv at få en masse penge...

men vi er kun mennesker, om man er liberal eller socialdemokrat, så vil vi alle have penge, vi er alle kapitalister...

og først når der er politikere der vil befolkningen det bedste, først der vil EU være en fremragende ide...

og så lad vær med at kalde grækere for sigøjner, for det er de ikke... det får dig til at fremstå som en redkneck, en bondeknold...

• Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    maj 2007

#25   13. mar 2012 Penge bliver jo til ved at nogen kupper et territorie, også gerne menneskene der bor på territoriet og al deres ejendom.
    De kalder deres ejendom, f.eks. Italien.
    Alt hvad der indgår i deres ejendom er nu italiensk.

Til gengæld for at være italiensk, får man beskyttelse mod andre "nationer"

Hvordan bliverpengene så til?

Jo.

Staten opdeler nu al ejendommen i millionvis af små stykker værdibevis.
    Hvert bevis svarer f.eks. til 1/7500000 af ALT italien"-sk"

Dem "sælger" de så for andre "værdibeviser"

Da man havde valutaen bundet op på guld-reserver, var det stadig nogenlunde til og holde øje med at staten ikke lavede en "stein bagger"

-altså opfinder yderligere værdi, og sælger det for reelle værdier.

Men idag med euroen er den eneste værdi "suverænitet".

Derfor bliver vi, som samfund, kun fattigere.

Hvor meget vi skylder er ikke længere begrænset af hvor meget vi har lånt, men af hvor meget vi har opfundet.

Guld er jo heller ikke en værdi i seig selv. Man kan ikke spise det, og man kan bruge alt muligt andet i dets sted.

Løsningen på vores økonomiske problemer, findes.

Den er en kombination af det nuværende system, det system der foreslås af Jacque Fresco og andre, samt en masse (for mig) ukendte elementer.

Kommentér på:
Ved du noget om ENGLAND?

Annonce