{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boxster 2000w
  • #1   13. mar 2012 nøjes du med en forstærker til det højtalerne og så en ordenlig forstærker til de 2 subs.. smiley

• #2   13. mar 2012 ka squ godt være du ska op i 2 forstærkere til de 2 subs.. smiley

• #3   13. mar 2012 sådan 2 stk og så kobl det sammen i 4 ohm.. smiley

http://www.ice-shop.dk/power-acoustik-bamf55001d-p-353.html?osCsid=2547c2647f433790ca03cbb128416c7a

• #4   13. mar 2012 Jo mere power din forstærker gir, jo bedre, jeg havde givet dem en hver, og så en til dine 6x9, så 3 i alt. Det blir du mest gladest for.

• #5   13. mar 2012
    kenneth H

Fandens til vrøvl... manden skal jo ogsåp have 5" enheder i bilen hvilket jeg vil tro er til fronten... = han skal sgu da ikke nøjes med forstærker til baghøjttalerne... kom lige ind i kampen da...

• #6   13. mar 2012 Skal jeg ikke bruge en 2 kanals ?

• #7   13. mar 2012 Madsen #

Wow du ved ikke meget om tingene sjovt nok...

Hvis det er De gamle BOXTER Sharks du har købt Skal du have fat i nogle relativt kraftige monoblokke for at udnytte de enheder optimalt...

men da subwooferne er dobbelt 2 ohms så vil 2 af disse: fungere meget fint: http://bd-audio.dk/?c=1042&p=3146

Og ja 1400 watt rms er fint til hver af de enheder... (De tåler nemlig slet ikke 2000 watt rms. i virkeligheden)

med sådan nogle enheder går jeg ud fra det bare skal spille så højt som muligt... så jo mere power for så få penge jo bedre... Så hvorfor ikke kigge på det mest usandsynlige mærke nemlig: http://www.thansen.dk/product.asp?c=6660113658&n=1200266496&pn=-1349738556

Xzound Madness forstærkeren er faktisk bare en opgraderet version af Sinus live SLA 1500, Som teknisk set bare er en Sound Magus 1500... (Samme forstærker... 3 navne... )
    Og glem navnet der står på den... den fungerer... det har flere deltagere ved db-drag bevist...

• #8   13. mar 2012 Simon J

Hvor mange 2 kanals under 10000 kr kender du til der leverer 2 x 2000 watt rms??

• #9   13. mar 2012 Antal kanaler er ikke et udtryk for hvor mange enheder du kan tilslutte... kun et udtryk for hvor mange tilslutninger forstærkeren har... PS: Alle forstærkere jeg har linket til har dobbelt tilslutning... det betyder ikke der er 2 kanaler men at det bare er nemmere at tilslutte 2 sæt ledninger...

• #10   13. mar 2012 Slap lige af cody. Undskyld jeg ikke udtrygte mig meget tydelig, at han skal bruge, 2x 1kanals forstærker, og 1 4 kanals.til sine 6x9 OG 5". Hvilket ville være mest optimalt. Men man kan også sætte det op på andre måder, skriver blot det jeg har erfaret, som har været bedst for mig.

• #11   13. mar 2012 Simon J

Kan se du er fra Vestsjælland... Du er velkommen til at komme forbi og få en snak om bilstereo... (Jeg laver stort set ikke andet alligevel.. smiley )

• #12   13. mar 2012 kenneth H

"jeg havde givet dem en hver, og så en til dine 6x9"

Du nævnte ikke fronthøjttalerne... kan kun gå ud fra hvad du skriver... kan ikke se om du mener mere end du skriver jo...

• #13   13. mar 2012 mange tak for hjælpen.jeg skal nok skrive hvis der er noget.
    så skal jeg jo så også have en forstærker til de andre højtaler og så bare brokoble forstærkerne ?

• #14   13. mar 2012 så jeg skal have 2 af de forstærkerer du linkede til ?

• #15   13. mar 2012 Jeg har 2 digitale earthquake ph 2000. Til at drive mine boxter gtx. Hvilket går fint, og så 1 4 kanals til resten.

• #16   14. mar 2012 kenneth H

Jeg vælger at undlade at skrive noget om de EQ forstærkere du nævner (Der kun er halvt så kraftige som Xzound forstærkeren sjovt nok) gæt hvorfor...

• #17   14. mar 2012 vil da gerne hvide hvorfor? for en x sound ku ikk trække dem. og har kun skruet halvt op på min eq

• #18   14. mar 2012 jeg ved jo der sidder en kømpe strøm forsygning i dem. og har aldrig haft problemmer med dem.

• #19   14. mar 2012 kenneth H

En madness forstærker kunne ikke trække dem?

EQ forstærkeren har kun den halve ydelse i forhold til... Og jeg er ikke videre imponeret over den strømforsyning der sidder i... Normal prisen er 4000... lad os se hvad man kan få til den pris: http://www.autobixen.dk/shop/hifonics-txi-1500d-1-37875p.html

Samme ydelse... meget billigere... Og den kan endda presses ned i 1 ohm uden varmeproblemer... Og så lyder den langt bedre da den ikke kommer fra et firma der kun gennem de sidste 20 år har bygget til Lydtryk... og der sidder faktisk en større strømforsyning i...

Men lad os kigge videre: http://bd-audio.dk/?c=1042&p=3148
    Ja den koster normalt 500 kr mere... men den lyder faktisk ret godt... Og GZ har modsat EQ de sidste 5-6 år faktisk vundet op til flere priser for deres produkter.. Og så yder den også bedre...

Xzound Madness forstærkeren koster mindre... yder flere watt... har mindre kontrol dog, og lavere dæmpningfaktor... dette kompenseres der lidt for ved den højere effekt... har samme elendige lydkvalitet... men hvad faen, Boxter enheder kommer aldrig til at lyde godt alligevel så hvorfor forsøge...

Jeg ved hvad jeg valgte... Og det blev aldrig Earthquake om jeg så fik det gratis...

• #20   14. mar 2012 hifonix yder kun 1500rms.. og eq yder 2000rms
    og gz er kun på 1800rms.. og skal ALDRIG ha gz. magen til LORT, det kunne ikke engang få min bas til at sige noget.

• #21   14. mar 2012 ku være sjovt hvis i hifi sælgere ovs mødtes en dag. og skilte nogen forstærkere ad. og så dem efter i sømmen

• #22   14. mar 2012 kenneth H

Er vi lige enige om at der er tale om denne forstærker: https://autohifi.dk/index.php?route=product/product&path=61_79&product_id=262

Så lad mig lige citere fra specs: Earthquake Digital fortærker på 1x1000W RMS i 2 Ohm og 2000W max. Stabil i 2 Ohm.

Lad mig citere fra Eq's egen hjemmeside:
    * Channels: 1 (MONO)
    * Class: Digital Class "J"
    * THD: >0.01%
    * Signal-to-Noise Ratio: >90dB
    * Max Power: 2000 Watts
    * RMS Power 2-Ohm: 1000
    * RMS Power 4-Ohm: 500

Lær lige lidt om din egen forstærker...

Og ps: Hvis du har 2 af dem til at trække hver sin Boxter Shark.. Så er det fedt at den er stabil i 1 ohm... men jeg garanterer dig for at den leverer ikke 2000 watt RMS... du kan måske presse små 1500 ud af den ved 1 ohm hvis man tror på watt opgivelserne...

Men nu KENDER jeg Earthquake... Og de har de sidste 4 år ikke lavet en forstærker der faktisk holder hvad den lover... Deres gamle SORTE power house forstærkere leverede præcist hvad de lovede... Super fede forstærkere... Og dog for lydkvaliteten var alligevel til at lukke op og skide i...

PS: At DU ikke kan få Ground Zero's forstærkere til at spille din bil op siger mere om dine evner end om Ground Zero der hvert år tager mindst 1-2 verdensrekorder i dB-drag... Og i Europa er det mærke der bruges i flest vinderbiler... Regn selv ud hvorfor...

Kommentér på:
boxster 2000w

Annonce