{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Rene  H
Rene H
Tilmeldt:
18. feb 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 69

Ingen liv i bilmarkedet?? {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe, at der ingen der køber brugte billige biler?? Har haft min til salg mange gange, og til pengene er det sku billigt. Men får sku ikke rigtig nogen henvendelser som man plejede.

Er der andre der oplever det samme??

Og nej dette er ikke en salgs annonce, undre mig bare over at der er så dødt pt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen liv i bilmarkedet??
  • #1   14. mar 2012 Nej jeg må også indrømme at jeg finder markedet stendødt !! Så det er du ikke ene om at føle.

    Ved ikke om det er krisen eller om folk simpelthen bare køber nye biler ?


  • #2   14. mar 2012 KRISE (:

    men ja , den bil du har til salg som har kørt en del er der heller ikk så mange der vil .


  • #3   14. mar 2012 Som Hondaa og siger så er der ikke mange mennesker mere der vil købe en bil der har gået over 250-300 tusinde kilometer



  • Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 69
    #4   14. mar 2012 Altså får da nogle henvendelser, men det er kun på og bytte med alt muligt lort, man egentlig ikke kan bruge.

    Men kan selvfølgelig godt være en periode, hvor folk ikke rigtig mangler biler.


  • Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 69
    #5   14. mar 2012 Nej men med 10 mdr til syn og fin motor, så er 4000 kr billigt. efter de 10 mdr kan man jo få skrotpræmien, og så har man kørt billigt i 10 mdr. Så synes slet ik det galt.

  • #6   14. mar 2012 vi har ikke krise mere, så lad vær med at påstå det...

    men folket har stadig ingen penge, der er jo 12% unge der går ledige... og der er ikke talt dem med som er i uddannelse... så de unge har ikke penge som de havde før krisen...


  • #7   14. mar 2012 Jah, jeg kender godt lidt til det. Det er mega frustrerende. Man gider jo ikke at skrive sin mindstepris som salgspris, for så underbyder folk fuldstændig vildt, men hvis man skriver for høj en startpris er der ingen der gider byde. Jeg ved ikke lige hvad der foregår, men sådan er det vel i perioder...

  • #8   14. mar 2012 1. Bilen har kørt meget .
    den kan ha' mange fejl i motoren på et eller andet tidspunkt pga. km .
    bruge meget olie , hva som helst .

    2. Der skal laves oven i købet flere ting , før bilen er iorden .



  • #9   14. mar 2012 Jeg synes også det er billigt, men det er de potentiale købere ikke enige i, og så er det for dyrt, der er IKKE krise og markedet er IKKE dødt..

  • Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 69
    #10   14. mar 2012 Nu det jo ikke min bil jeg snakker om konkret, men i det hele taget
    synes jeg at markedet er dødt. At du så begynder og finde fejl på bilen, har jeg jo ikke bedt dig om..


  • #11   14. mar 2012 Synes personligt ikke det er dødt. Kommer meget an på hvilken bil det er man har til salg og til hvilken PRIS den står til. Hvis man forventer en latterlig høj pris for bilen, så er der ingen henvendelser. Men hvis man har en bil med gode kilometer og god historie og stand, så er der ingen problemer i følge mig.

  • Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 69
    #12   14. mar 2012 Mirza. Du har sku nok ret. Synes bare det vil være synd og smide den til skrot, når der er 10 mdr til syn og bilen ikke fejler noget alvorligt. Bilen er også snart 16 år gammel, så selvfølgelig vil den have nogle kilometer bag sig.

  • #13   14. mar 2012 Det er også billigere at ha' en lille ny bil end en gammel brugt..

  • #14   14. mar 2012 Folk er bare ALT for dyre med deres biler...

    Har selv købt en BMW 318 TI med 1½ år til syn, 8500 kr.. hos en forhandler, og mange vil jo have 20-30.000 kr for deres 316..

    Min lillebror har købt en Audi S6 fra 2001 på hvide plader til 120.000 kr, hos en forhandler..

    det som om at mange ikke forstår krisen og at man kan købe en sprit ny bil fra 80.000 kr og op.

    sæt prisen realistisk, så skal den nok blive solgt.


  • #15   14. mar 2012 Rene... vil dog sige at 4000 kr er en rigtig fin pris på dytten. smiley

  • #16   14. mar 2012 jeg har nu ingen problemer.. det er nok bare prisen

  • Rene  H
    Rene H Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 69
    #17   14. mar 2012 Martin s Tak, jeg mener nu også prisen er fin nok, hvis jeg sætter den længere ned, så kan jeg ligeså godt smide den til skrot.

  • #18   14. mar 2012 Bilmarkedet har været dødt, men er på vej op igen, men det afhænger jo selvfølgelig af hvilken bil man ønsker at sælge.

  • #19   14. mar 2012 Biler til under 10.000 kr, er ofte kun til folk der vil køre i dem indtil de skal skrottes, og de skal helst være nogenlunde i orden mekanisk.
    Din bil har mange fejl, og det vil koste mere at syne den, end det koster at købe den, så det skal være en der har lyst til selv at rode med at fikse tingene, og køre i den i 10 måneder.
    Men det er ikke lige sæson for dette, da vi går foråret i møde.

    Desuden, hvis man baserer sig på bilgalleri, så får man det ikke solgt, sæt den i den blå avis, gul og gratis og den lokale avis. Så er der større chance for resultat.

    Der bliver solgt rigtig mange biler lige nu, men de små mikrobiler har helt sikkert en indvirkning, dette er dog mest på biler mellem 50.000 og 120.000 kr.


  • #20   14. mar 2012 Bilmarkedet er slet ikke dødt, kun for biler hvor prisen ikke er realistisk..

  • #21   14. mar 2012 Sæt prisen rigtigt, så ryger tingene også. Man ser jo tit herinde at folk vil have mellem 70-100.000 for en golf 4 som er fra 99-2002 osv, BMW 320 cab og de andre modeller til noget der ligner det samme, og det er jo fuldstændig latterlige priser! Min focus stod til 25.000 og halvanden uge senere var der en der købte den for 23.000. De ældre biler er bare ikk ret meget værd mere, ligemeget hvordan man selv ser på det.
    Men din Honda til 4000 er da en fair pris når man læser om den, og ser de billeder der er.


  • #22   14. mar 2012 tror problemet er at folk vil have små og billige biler

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #23   14. mar 2012 Har ingen problemet haft med at sælge mine biler.

  • #25   14. mar 2012 maiken. er den så også væk nu ?

    markedet er ikke dødt. men for nogle biler er der ikke så meget gang i den... for 5 år siden gik biler med stor motor. komfort og gode kørenskaber som varmt brød.
    nu er det økomaskiner. mange vælger. og rigtig mange tror jo at en helt ny bil er bedre end en god brugt... ville heller vælge en bmw E46 320d end en ny astra eller rio... men fok er trykke med en ny bil med garanti. og serviceaftaler osv osv osv.

    i dit tilfælde er det et lidt dødt markedet der er ikke så mange igen der gider bruge penge på en bil i 10måneder og så skrotte den. selv om det så er et tab på 2-3000 de findes men flere vælger trykhed eller bussen... har selv en bil til 15000.- den er ikke nem at komme af med *(ikke at jeg prøver') har 9måneder til syn og det ville koste en små 5000 at få den igennem... men der er så meget lort på gaden at man kan vælge og vrage... mange er på røven og sælger deres biler til underrpiser. andre er pisse ligeglade med deres 15 års gamle og skrotter den og køber en ny.
    tror vi er i en tid hvor bilparken skiftes ud... hvor biler som før blev betragtet som et godt køb er ved at blive udfaset til de evige smelteovne. eks. golf 2. polo hit. 6n. corolla E9 E10. carina II og E. sunny. colt. ibiza. osv osv..


Kommentér på:
Ingen liv i bilmarkedet??

Annonce