{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel køb via Tyskland!!!
  • #2   24. mar 2012 det ville jeg være imod. primært fordi du jo tager en fortjeneste for dansk ansatte arbejdere... hvis du er ude nu kan du finde sidste års model til en god pris.. min felt stod til 5500 gav 3000,-
    sku jeg købe idag. ville jeg suppe en haraldnyborg herrecykel. den ville klare alle mine behov.. ville koste en 1000-1500kr.

• #3   24. mar 2012 ketil l S : Så du har aldrig været over grænsen og handle øl, sodavand eller andet ind?
    Eller købt noget over nettet udenfor Danmark?
    Og vi lever i et fælles EU, slap nu lige lidt af

• #4   24. mar 2012 Hvad må cyklen max koste.

• #5   24. mar 2012 Ketil - Hvor er du latterlig at høre på. Ville du så give 50% mere for en cykel hjemme, fordu du gerne vil støtte dansk arbejdskraft? Forær du bare dine penge væk.

• Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #6   24. mar 2012 du kan også tage et kig på http://www.chainreactioncycles.com/
    - Engelsk hjemmeside med mange gode tilbud!
    Servicen er 200% i orden!

• #7   24. mar 2012 og har du nogle specifikke krav til cyklen.

Geargruppe mærke osv
    Forgaffel mærke osv.

• #8   24. mar 2012 hr.skou. jo det har jeg. men køber mit kød. grønsager og alt andet dagligdags vare i diverse danske butikker så de glipper kun salget af sodavand... en cykelhandler har ikke meget andet at tilbyde end cykler og stumper til dem... har aldrig købt anlæg. fælge. skørter. osv fra udlandet. det ikke meget en mand kan rede ved at købe i danmark men hvis alle købte her hjemme så ville det jo gå bedre for alle danske butikker. kan godt lide tanken om at det det jeg køber sørger for arbejde til andre.

• #9   24. mar 2012 Puntoman .
    syntes bestemt ikke jeg er latterlig.. syntes det er latterligt nogle folk piver over alt er dyrt. de ikke tjener nok eller at der ikke er arbejde og få hvis de sidder der hjemme og finder alt de skal bruge i udlandet. til billiger priser.. så det jo logik at det ikke skaber arbejdspladser. eller billiger priser eller højre løn.
    ikke sagt at du er en af dem for det ved jeg ikke noget om. men at kalde mig latterlig for at tænke på andre en mig selv på trods af JEG ikke kan gøre en storforskel så det stadig en levevis.
    forstå godt folk kigger efter stumper til deres bil i udlandet hvis det Bedste af det bedste ikke fås i danmark eller hvis de stumper de søger ikke findes på danskmarkde) men det gør cykler.

• #10   24. mar 2012 Ketil S:du er da vist allerede stiv,du skriver at du køber kød i daglig vare butikker,men det skal da købes ved den lokale slagter,skal du ikke støtte ham istedet for

• #11   24. mar 2012 jt. afhænger af hvad jeg skal havde en rigtig god Bøf så jo. men hakkekød køber jeg i eks kvikly eller netto. om jeg støtter en dansk slagter eller en dansk nettobutik er for mig ligevidt sålænge jeg køber dansk... smiley

• #12   24. mar 2012 4-6.000kr - og det skal være med skivebremser for/bag - ellers er jeg åben for det meste!

• #13   24. mar 2012 mener merrida er ret billige med det du ønsker. men kabeltrukket eller hydraulisk skivebremse? kør evt forbi nogle cykelsmede og hør om tilbud på sidste års modeller eller andre tilbud...

• #14   24. mar 2012 så gå efter en Ghost i første omgang .. der er der ofte lidt bedre udstyr til prisen ... ellers er men første cykel en Giant talon II ... også en rigtig fin begynder cykel . til ca de 4000-5000kr

• #15   24. mar 2012 Ville købe cykel i dk. Hvad med din garanti. Sende cykel frem og tilbage. ??

• #16   24. mar 2012 jeg har lagt ret mange penge i den her butik, det har så godtnok været fysisk jeg har handlet der, men de har osse netshop
    deres fysiske butikker er godtnok de største cykelbutikker jeg nogensiden har været i
    http://www.zweirad-stadler.com/

• #17   24. mar 2012 ketil næste gang du køber kød så kig lige hvor det er fra. Langt det meste kød fra netop de to butikker du nævner sælger tysk kød. Det er sku ikke altid dansk ko du køber der.

Til emne starter. Skriv billige cykler på google så kommer der mange frem.:) men overvej at kigge efter en brugt i dk. Fx på cykelgalleri.dk. Har lige købt en dirtjumper vk meget billige penge fordi ejeren bare skulle af med den. Jeg ser Ihvertfald tit nogen billige derinde

• #18   25. mar 2012 *lidt

+100=)

• #19   25. mar 2012 %

• #20   25. mar 2012 Nu ved jeg ikke om du van til at cykle på MTB osv. Men ellers er det jo træls at bestille en, og så passer den slet ikke til en eller slet ikke er som på billederne/beskrivelsen.

Jeg stod selv i samme situation for 3 ugers tid siden. Men istedet tog jeg rundt i alle byens cykelhandlere og høre om tilbud, prøve cykler m.m.

- Endte med at købe en GT Avalancher 1.0 som koster normalt ca. 8400kr, men fik den til 7000kr med en masse udstyr som pumpe, drikkedunk holder, drikkedunk, lygter, skærme for og bag og lidt små ting.
    Så det kan anbefales, da de skal af med sidste års kollektioner. smiley

Og det nu meget rart man bare kan køre ned til forhandleren, hvis der noget tosset med cyklen.

Kommentér på:
Cykel køb via Tyskland!!!

Annonce