{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Regler for at prygle konen! {{forumTopicSubject}}

Husk ligesom du ikke må slå din kamel eller æsel i hovedt gælder det samme for din kone = Ifølge Islam rangere en kvinde på linje med et æsel

http://www.youtube.com/watch?v=yl8g8S6F3do&feature=related

This is the real Islam ! Religion og peace ?

Og så nu når vi er ved emnet kvinder bliver sindsyge af at lege med sig selv, det er derfor de skal omskæres så de ikke kan føle velbehag ved sex og fingerleg.

http://www.youtube.com/watch?v=4g_QwiYxvkY&feature=related

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler for at prygle konen!
  • #1   7. apr 2012 ha ha islam er sgu for griner....fedt at leve efter 2000 år gamle regler : ) gad godt vide hvordan mændene ville have det hvis reglerne blev byttet om bare for 1 år...

• #2   7. apr 2012 bemærk slut comment i klip 1. : Det er selvfølgelig helt iorden at smaske dine børn i ansigtet ! smiley

• #3   7. apr 2012 Is lam i roen

• #4   7. apr 2012 De syge de islamister der. smiley

• #5   7. apr 2012 Vel kun rimligt...

• #6   7. apr 2012 det er sku da logik at du ikke må tæske din kone så det kan ses!.. DOH..

;)..

• #7   7. apr 2012 Jaja hvis pigebørnene masturberer så er de selv ude om hvis de bliver slået ihjel af familien smiley

• #8   7. apr 2012 Det er vel selvforskyldt at de er 200 år bagude

• #9   7. apr 2012 Er selv muslim. Men det er ikke sådan jeg er blevet opdraget. Lige som der findes 100foskelige kristne i verden der gør alt muligt mærkeligt så findes der også muslimer.
    Men det er KUN muslimer der gør noget galt.
    Er det en kristen der gør noget galt. Ellers siger noget galt... Så bliver personen omtalt efter nationalitet og ikke efter tro..
    Derfor der også er mange der HADER muslimer..
    eksempel: Brejvik slår mange ihjel = psykisk syg nordmand
    Alli slår mange ihjel = Muslim / ( Terroris )

• #10   7. apr 2012 Jeg hater ikke kun på muslimer... Men på ekstremister.... Og der er da helt klart mere fokus på de muslimske ekstremister men de gør også meget for selv at blive lagt mærke til...

• #11   7. apr 2012 Nu det ikke fordi vi kristne lever efter love og regler som vikingerne gjorde det...

• #12   7. apr 2012 Der er fanme lige så mange budskaber i biblen der er helt hul i hovede.

Det er ikke islam for sig selv der er noget galt med.

Det er religion som er synderen.

• #13   7. apr 2012 Thomas enig - Religion er fuckt lort.. Men nu der jo heller ikke mange kristne der lever efter det som står i en bog skrevet for 2000 år siden..

• #14   7. apr 2012 Men for at være ærlig så har vi kristne jo intet problem med muslimer ikke spiser svinekød og har en forældet tankegang omkring tro og alle deres andre regler og love - Men vores problem er de prøver og belære os andre om hvordan vi skal leve...

• #15   7. apr 2012 Men helt seriøst syns mange gange at normale muslimer bliver taget med over den kam.
    Mange gange hvor jeg siger jeg er MUSLIM så står folk og glor på mig som om jeg er grøn i hoved ?? HVORFOR ?? fordi de hører alt muligt i tv og tænker at en muslim det er er VÆRRE en lige før man tror han har bombe rundt om sig. Hallo man har lov at tænke lidt selv. Der findes syge MUSLIMER / KRISTNE mm men for fanden vi er alle mennesker.
    Jeg kunne ha smækket denne video op og sagt nej se hvordan kristne er: OBS OBS:
    http://www.youtube.com/watch?v=U5qYhmf-boE "STRÆKKE BILLEDER"
    Men det er bare sådan de er i Afrika og sådan er i her. Og det er det samme med muslimer.
    Mange af dem der er ekstremister er hulemænd både muslimer og kristne. Og tror der er lige mange af dem. Men bare en anden måde de bliver omtalt her.

• #16   7. apr 2012 "Nu det ikke fordi vi kristne lever efter love og regler som vikingerne gjorde det"

Nu var vikingerne ikke kristne, men også ligemeget smiley

• #17   7. apr 2012
    Grease Monkey

Det blev de så smiley

• #18   7. apr 2012 HOLD NU KÆFT ALLESAMMEN!!!!!

Kan vi ikke blive enige om religion er totalt FUCKED i hovedet ligegyldigt hvilken du tilhører??? det er da totalt ligegyldigt om du er muslim eller kristen, jahovad eller tilbeder mig så er du skudt i face.......

det er kun uintelligent mennesker der går op i sådan noget pis og lort......vi er alle ens og vi skal alle være her.....

religion findes ikke og det er videnskabligt bevist......religion er ikke andet end en old gammel grundlov.

• #19   7. apr 2012 Hvad har OP egentlig gang i?

Hvorfor sådan en gang fjendskab herinde i et bilforum?

Og hvor er de selvsamme mennesker der stiller kritiske spørgsmål, når det går den anden vej?

• #20   7. apr 2012 Der findes kun en gud..... Volkswagen smiley

• #21   7. apr 2012 OP:
    Omskæring af kvinder ikke tilladt ifølge Islam. Vil du belære folk om noget, så vis i det mindste den anstændighed at undersøge det du udbasunerer som værende ret

• #22   7. apr 2012 omskæring af hvilken som helst art gør folk til sadister ifølge min bog......

• #23   7. apr 2012 Mailo jeg ved slet ikke hvad du mener :-9

• #24   7. apr 2012 Jeg tillader mig at rette ovenstående Onur:
    Islam er ikke forskelligt fra region til region, eller verdensdel til verdensdel.

Islam findes kun i én slags. Det er kulturer og traditioner der prøver at ændre det, og indgyde det i folk, som værende en del af Islam.

Jeg vil kun opfordre folk som OP til at undersøge det de stiller sig kritisk overfor, så I i det mindste kan fortælle det korrekte, fremfor det uvidende og ukorrekte.
    Dette gælder sig ikke kun i Islam, men i alt andet I foretager jer i jeres hverdag.

• #25   7. apr 2012 Martin:
    Så højt et intellektuelt niveau er det altså ikke - Jeg skriver sQ da som i almen tale - Men jeg vil gerne uddybe det du ikke forstår.

- Hvad er det du ikke forstår, kære ven?

• #26   7. apr 2012 Grease:
    Det har været alment betragtet i årtusinder, og det ændrer det nuværende "moderne" samfunds synspunkt ikke på. Det er betragtet som værende meget mere hygiejnisk end mandlige kønsdele med forhud

• #27   7. apr 2012 Kære ven - forstår ikke hvem du henvender dig til og OP - Hvem/hvad er det?

• #28   7. apr 2012 Martin:
    OP betyder "original poster" - Altså ham som åbnede emnet

• #30   7. apr 2012 Mailo og martin hold nu jeres kæft, det er jo totalt ligegyldigt tøsefnidder i sidder og diskutere.......men hvis i synes det er vigtigt så go on.....

GET A FUCKING LIFE!!??

• #31   7. apr 2012 Så jeg med - Har været en del år på diverse forums men første gang jeg støder på udtrykket OP, smiley

• #32   7. apr 2012 Grease Monkey
    Tager ikke de her religion tråde særlig højtidligt - Men skriver mine meninger og holdninger og folk skriver deres...
    Du virker som om du tager det meget højtidligt...

• #33   7. apr 2012 selvføldig tager jeg det "højtidligt" at jeg deler land med en flok idioter der har brug for at tro på en GUD og går i ekstremer over deres opfattelse af en IKKE eksisteren person ikke stemmer overens med andres og derfor skal terroisere dit og dat....helt ærligt så gør det mig pisse gal og jeg får lyst til at holde ind foran enhver kirke eller morske og tæve den ene med den anden.....

helt seriøst så findes der intet dummere. I SKÆNDES OM NOGET DER IKK FINDES!!!

• #34   7. apr 2012 hvis svage mennesker får det bedre af og tro på noget så la dem da gøre det - jeg sku ligeglad så længe det ikke skal gå udover andre...

Mine børn skal da også døbes og jeg giftes... Det mest pga- tradition og kærlighed.. Men det bunder jo også i en forældet tro...

Jeg skændes ikke med nogen..,. Ved ikkeom mailo ligefrem føler vi skændes over noget...

• #35   7. apr 2012 kan godt være i ikke skændes......men fuck det gør mig bare gal.

for mig svare det til at den ene idiot står og bilder den anden idiot ind at hans swift får 30hk mere ved at sætte bananmanifold og kn filter.........DET SKAL STOPPES!

• #36   7. apr 2012 Mailo. Sidder i en debat gruppe hvor vi mødes kristne (protostanter / Katoliker, muslimer, jøder, buddister, Atiester og andre med noget på hjertet.). Hvor vi diskutere livssyn, levevis og samfunds problamatikker generelt.

Jeg får svar i denne gruppe fra alle kanter, og ofte er jeg mere forvirret når vi er færdige.(problemet er som så oftest, netop fordi jeg laver mit hjemmearbejde ordentligt, at mine spørgsmål bliver for faktuelle). Springer selv fra religion til religion når det kommer til min egen etik, moral og livssyn. jeg ønsker bare at man kalder en spade for en spade, og ikke dækker sin tro ind under mere humant "gavepapir" end det man reelt står for. har læst Quran. De fleste dele, og vil egentligt gerne have svar på, hvordan man kan praktisere dens ordlyd uden at bryde dens tolkning.
    Et eksempel kunne være dette beskrevet i tråd oprettelse. Et andet kunne være en proklamation på, hvorfor at (som det ses i flere indlæg), at min generelle ytringsfrihed skal begrænses, når jeg stiller spørgsmål ved udtalelser fra en lært muslims tolkning af The Noble Quran.

Om dette er et bil galleri eller et andet forum er i mine øjne uvedkomne, det er postet i OT. Blandt mange andre tråde omhandlende emner der ikke vedrører biler. Herudover, syntes jeg de lærtes udtalelser ligeså morsomme "and out there" som når der bliver postet et indlæg med "alti alti manden" o.lign. (indrøm det, du trak selv lidt på smilebåndet da du så det?).

Jeg er bestemt ikke i tråden her for at nedgøre nogen, eller stille nogen til spot og spe, det måstå på deres egen regning, hvis de gør /føler sig sådan. jeg har blot postet et offenligt link i min grundlovssikrede ret. De efterfølgende kommentare er mig i den henseende uvedkomne, og må stå på folks egen regning. - Hvis man føler sig stødt / provokeret af de postede links, kunne man jo som jeg gør hvergang jeg føler mig stødt og ser mit land i begyndende forrædelse, når jeg ser nyheder omkring de integrationsproblemer vi har her i landet blot ignorere dette.

Håber det gav svar på dit spørgsmål.

• #37   7. apr 2012 Personligt er jeg selv vild med Bibelen 1 testemente : Og herren skabte kvinden af Adam - Og hun skal for evigt være mandens slave, adlyde hans ord og betjene ham som den skabning hun er.............. Desværre satte rødstrømperne og deres forpulede Bh afbrændning en effiktiv stopper for den deal i 1968........... A sad day for man !

• #38   7. apr 2012 ^^^provokatør af første grad......der er da ingen med fornuften i behold der tror på en skid af det.

• #39   7. apr 2012 Grease Monkey : Spørg din lokale Imam hans synspunkt på det, den samme som forkynder The Noble Qurans ord hver fredag.

• #40   7. apr 2012 Du mener selv Imamer er fornuftige?

• #41   7. apr 2012 og for ikke at træde på nogen, så tilføjer vi lige præster, biskopper og paven!

• #42   7. apr 2012 Jeg mener Imamer er en "Myndighed" der lyttes til af børn og svage sjæle der ikke kan kreere deres egne holdninger og værdigrundlag. Og at disse - sammen med mange andre med lignende autoritet / "magt" har samme ansvar og indflydelse.

Eks.

Har været til utallige Gudstjenester i det katolske samfund, hvor Præsten fortæller hvor store svin og syndere alle er, med med den rette bod (penge i kirkens lomme) kan de få tilgivelse, og fortsætte deres synder så længe de kan betale.

Har også været til Fredagsbøn I muslimske kredse, hvor der blev tilskyndet (da det var oppe i tiden), at den der gjort Kurt Westergaard kold ville blive hyldet som martyr.

Og har været til andagt i den danske folkekirke hvor jeg fik at vide at homosexuelle ville brænde op i helvede - Og at Gud ville forkaste dem.

Uanset under hvilken af overstående messer der sidder en svag sjæl. Kan disse ord være dødelige !

• #43   7. apr 2012 Grease : smiley to sjæle en tanke, se mit indlæg jeg skrev samtidigt med dit ps. smiley

• #44   7. apr 2012 et eller andet sted vidste jeg jo godt folk der kører xr4i ikke kunne være så afsporet smiley

• #45   7. apr 2012 Enhver ved at hvis der er noget der kan pirre de storbarmede piger.......... er det mænd med Xr4er........ smiley

• #46   7. apr 2012 det er ikke engang lyv....havde en lækker veninde og kunne sku ikke tale trusserne af hende, men det ku xr4i'ern smiley

• #47   7. apr 2012 Yep det gør de, de der xr4. sure ticket to pussyland

almen samtale på diskotek

fyren : fuck du er hot
    Pigen : fuck af nar.
    Fyren : jeg har en fuckin´ xr4.
    pigen : so fuck me

....................

Fyren : har du nogen bøger om 1800 tallets poeter jeg kan læse når jeg ikke cruiser i min xr4.

Den hotte kvindelige bibliotekar : Jeg har ingen trusser under mit miniskørt skal du med i kælderen?

---------------------------------
    Fyren : undskyld har ikke fået læst min tyske opgave, havde travlt med min xr4

Den hotte tysk lærerinde : ich bin geil ! du muss ficken mir

• #48   7. apr 2012 haha ja se det er noget at tro på istedet for sådan en afdanket profet.

• #49   8. apr 2012 Spændende, godt at der findes en kristen religion som står i fuldstændig kontrast til islam og virkelig værdsætter kvinder.. hov, nej vent ??

Kvinder omtales på følgende vis:

Gud Herren sagde: »Det er ikke godt, at mennesket er alene. Jeg vil skabe en HJÆLPER (kvinden), der svarer til ham.«

Til kvinden sagde han: »Jeg vil gøre dit svangerskab plagsomt og pinefuldt, i smerte skal du føde børn. Du skal begære din mand, og han skal herske over dig.«

Når en kvinde er gravid og føder en dreng, er hun uren i syv dage

Hvis hun føder en pige, er hun uren to gange syv dage ligesom under sin menstruation

(ovenstående bekræfter at piger var mindre velset end drenge hmm??)

Hvis en mand har samleje med en kvinde med menstruation og blotter hendes køn, har han blotlagt hendes kilde, og hun selv har blottet sit blods kilde. De skal begge udryddes fra deres folk. (nasty)

Og her kommer den bedste del:

Hvis en mand gifter sig med en kvinde og efter samleje med hende fatter modvilje mod hende og retter beskyldninger mod hende, bringer hende i vanry ved at sige: »Jeg giftede mig med denne kvinde, men da jeg lå med hende, fandt jeg ikke bevis på, at hun var jomfru,» så skal pigens far og mor tage beviset på, at pigen var jomfru, og bringe det hen til byens ældste i byporten. Pigens far skal sige til dem: »Jeg gav denne mand min datter til kone; men han fattede modvilje mod hende og har nu rettet beskyldninger mod hende og sagt, at han ikke har fundet bevis på, at hun var jomfru. Men her er beviset på, at min datter var jomfru.« Så skal de brede klædet ud foran byens ældste, og byens ældste skal tage manden og straffe ham. De skal idømme ham en bod på hundrede sekel, og dem skal de give pigens far, for manden har bragt en jomfru i Israel i vanry; hun skal fortsat være hans kone, han må ikke sende hende bort, så længe han lever. Men hvis anklagen er sand, og beviset på, at pigen var jomfru, ikke er til stede, skal man føre pigen hen foran døren til hendes fars hus, og byens mænd skal stene hende til døde, fordi hun har begået en nedrighed i Israel ved at bedrive hor i sin fars hus. Du skal udrydde det onde af din midte.

• #50   8. apr 2012 Hvad kan man så lære af ovenstående, ikke en skid, alt kan tages ud af sammenhæng, det som alle religioner og kulturer med sikkerhed har tilfælles er mennesket er det mest primitive væsen der nogensinde har gået på denne jord, og er nok den eneste race som tørster efter selvudslettelse, religion, penge, magt, jord, kultur er bare brikker og undskyldninger for at begå mord, voldtægt, mishandling og tilfredsstille de indre dæmoner..

Kommentér på:
Regler for at prygle konen!

Annonce