{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.619 visninger | Oprettet:

skibsofficer/ maskinmester {{forumTopicSubject}}

Godmorgen bg

Nogen herinde som har kendskab til uddannelse inden for det maritime? Går meget og tænker på at blive skibsofficer, er snart færdig med grundforløbet til lastvognsmekaniker er der nogen der med sikkerhed ved om man ka gå den vej og læse viser bagefter med mit svendebrev ? smiley

På forhånd tak og fortsat go dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skibsofficer/ maskinmester
  • #2   10. apr 2012 Også som skibsofficer? Ka kun finde sider ang maskinmester hvor der står man ka det ?

• #4   10. apr 2012 Okay smiley syntes stadig ik jeg ka finde noget smiley

• #6   10. apr 2012 Okay, tak smiley

• #13   10. apr 2012 lyder godt, så må jeg ha undersøgt det med maskinmester noget mere

hva mendes der med off shore ? smiley

• * - *

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 381
    #14   10. apr 2012 Stop! Du skal ikke gå igang med SIMAC, det sejler på den "skole". Hvis du vil læse mester, har jeg kun hørt godt om Fredericia maskinmester skole.

Jeg er også uddannet dual skibsofficer (sammen med Morten D endda!) Og det duale koncept er dødt hvis man vil sejle. Jeg har skrevet en single mester kontrakt. Den eneste ting der kunne retfærdiggøre at begynde en dual uddannelse nu, er hvis din fremtidsplan er at arbejde som surveyor for feks klasseselskaberne, så er de rigtig intrasserede i folk med den duale baggrund. Jeg snakker feks med Lloyds, og der er gode jobmuligheder inden for denne branche...

• #17   10. apr 2012 Fedt nok, regner med ta det i frederikshavn:-)

Der vel også meget arbejde inden for det fag ?

Lønnen er vel også rimelig?

Havde mest tænkt på at arbejde på et skib, men en boreplatform ku også være fedt smiley

• #19   10. apr 2012 hva er en produktionsplatform og boreig ?

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #21   17. apr 2013 Tager man skibsofficeruddannelsen + maskinchef seniormodulet har man reelt maskinmesteruddannelsens kompetencer inkluderet. Altså maskinmester og navigatør(skibsspecifikke fag) i 1 uddannelse. Der er også mulighed for at tilvælge autorisation til el-installatør ligesom det er tilfældet for maskinmesteruddannelsen. Mao. er man jo ikke dårligere stillet hvis man tager hele uddannelsen til MO Maskinchef (5 år) end hvis man havde taget maskinmesteruddannelsen (student: 4,5 år, relevant erhvervsuddannelse: 3,5 år). Kommer man fx. fra gym er skibsofficeruddannelsen jo kun et halvt år længere og så kan man få afprøvet sejler-livet uden at være dårligere stillet såfremt man hellere vil arbejde på land. Det er i hvert fald sådan det forholder sig dags dato. Skolernes kvalitet kender jeg ikke noget til.

Kommentér på:
skibsofficer/ maskinmester

Annonce