{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.800 visninger | Oprettet:

hvad skal opleves i tyrkiet???? {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften lyder så skal jeg til tyrkiet i morgen.... nogen der har en god ide til hvad man skal opleve??? har aldrig været der og kender intet til landet... skal siges vi skal til alanya

tænkte samtidig på at leje en bil der nede men er det helt tåbeligt????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal opleves i tyrkiet????
  • #1   11. apr 2012 Efes Pilsen !!! smiley den øl smager bare

• #2   11. apr 2012 Kleopatra strand
    Hamam
    Bazar

• #3   11. apr 2012 Og gå efter de Lokale Mad retter på resturanterne - da de simpelthen ikke kan finde ud af at lave "almindelig" bøffer osv.

• #4   11. apr 2012 Efes!!

• #5   11. apr 2012 EFES!!!!. KAN KUN TILSLUTTE MIG.

Kold ved poolen, når der er stinkende varmt =)

• #6   11. apr 2012 Du skal tag og leje en scotter evt alt hvor mange i er af sted, hvis du fek har kærste med og i kun er 2 er scotter helt klart nr 1 hvis du vil frem i trafikken, også kør en tur helt op på borgen, og betal de små penge det koster at gå resten af turen ud på den og se den SINDSYGE udsigt ud over kleopratra stranden det er en fed oplevelse ihvertfald, + du / i kan tag et kig i Drypvandshulen der ligger nede for enden af stranden mod borgen,,, vi lejede en jeep en af gangene vi var der nede fordi vi alle 6 ville køre op på borgen om aftene og sidde og hygge der oppe med lidt at drikke og se udsigten ud over havenen men for satan det er streees at køre bil midt i byen hvis der er mange tourister og man kommer ingen steder på scotter er det bare ind mellem alle bilerne der holder for rødt også af sted det er perfekt,,,Hvilket hotel skal du være på ?? Vega Star eller ??

• #7   11. apr 2012 Åh ja. Vegastar. Ved Firat Aka Mister Fox =)

• #8   11. apr 2012 druk og hor dur ikke da kæresten med medmindre jeg snupper hende

efes skal da vist prøves og det ved jeg hun er frisk på

det med maden skriver jeg lige bag øret

scooter tør jeg ikke med hende bag på for ved ikke hvordan hun reagerer så ender squ sikkert galt.. hvad er der farligt ved at leje en bil?????

ja vi skal på vega star

• #9   11. apr 2012 haha vega star er vist ret kendt

• #10   11. apr 2012 En ting du ikke skal gøre dernede, når kamelen med hatten kommer skal du ikke få taget et billede af den de forlanger seriøst mange penge for det bagefter hehe

• #11   11. apr 2012 Det er et meget typisk dansker hotel. Vi var der sammen med 30 andre danskere.
    De kører som ind i helved. Italienere er søndagsbillister i forhold til dem... =). Vi var med en taxa chauffør der kørte 170 igennem byen, brugte håndbremsen som eneste bremse osv. De er gale.

• #12   11. apr 2012 Tyrkiet er et rigtig fint sted at rejse og de er rigtig gæstfrie og nogle rare mennesker (ikke som man oplever nogle er herhjemme.. det er mig en gåde at de kommer fra samme land!?)

Pamukkale og deres lokale mad er helt klart højdepunkterne smiley

• #13   11. apr 2012 hey morten det er ikke farligt i bil men der er tonsvis af trafik så du kommer meget meget meget langsomt frem, på scotter køre du bare igennem hele lortet og imellem alle bilerne der holder for rødt også holder man forest og klar til at køre der ud af , bare min erfaring efter en 8 gange der nede smiley men Prisen er jo os hjerne død bilig det er lige før man skulle hoppe med på vognen og tag med imorgen jo hehe .

Alanya Vega Star Superior Ferielejligheder
    1.299.-kr 2 vær lejl imorgen hehe lækker pris mand

og konge vejr ca 20 grader i skyggen og 30 i solen lækkert mand !!!

http://servlet.dmi.dk/byvejr/servlet/world_image?city=324190&mode=dag1_2

• #14   11. apr 2012 Alanya er et lortested, med mindre det eneste man kommer for er at feste..

• #15   11. apr 2012 My vida loca .
    haha ja har os godt set den kamel der heh og ja de starter med en syg pris altid smiley
    Men morten husk og veksle til lire og få altid pris i lire på det du spørg om får 80 % der nede prøver at hustle en med at sige Euro,, og veksle penge i de små veklse bikse , det er dyrt at veksle på vega star med mindre du har veksle her hjemme fra altså..

Også er han konge har frisøren der er på vegastar betalte 20 lire for klipning og det der hair tattoo du kan se på profil foto, det er 75 kr så det cool nok hehe

• #16   11. apr 2012 Høst? 1299,- Så smutter jeg sku uden damen. =) Aftes med mig lige nu da.

JesperS er ikke enig, syntes det var vældigt fint, Men tog kun derned for afslapning i solen.

Købmænd der skal af med 2pac & Ed hardy tshirts skal du holde dig fra. =). De kan være noget så pågående her først på sæsonen =)

• #17   11. apr 2012 Deres Hamam er skide godt på vegastar. =). Helved mand sådan en tur kunne jeg godt bruge...!

• #18   11. apr 2012 Jesper det er så smag og behag jo det er meget hyggeligt at tag en fed tur med kærsten kun og ikke ligge i sprit hele ugen hehe

• #19   11. apr 2012 Mjaee.. jeg synes bare ikke at der er så meget "Tyrkisk" at byde på der, det er lidt for turistpræget.. men jo.. sol er der masser af.

• #20   11. apr 2012 yep smiley

2 vær lejl for max 4 pers

12.Apr.2012 - Kl.11:15

1 uge Fra Kastrup

Vega Star Superior Ferielejligheder

man kan os tag en uspec til 999 kr

Alanya Uspecificeret
    999.-kr
    men så ved man ikke hvor man ender og kan risikere et skod hotel vi røg dog på 4 stjernet sidst vi tog chancen hehe

men ellers tjek lidt priser her på last minut det er altid dem vi tag når vi tag der ned

http://www.tyrkieteksperten.dk/moreoffers.asp?mode=0
    1.299.-kr

• #21   11. apr 2012 Lusket smiley =).

• #22   11. apr 2012 har godt hørt de kører lidt spændende men det gør franskmænd jo også så og det ville squ være nemmere at man selv kunne køre afsted

vi har vekslet til lira i dag så vi har nogen med.... tager så også lidt euro med til nød og lidt danske for dem er de sikkert også vilde med

vi må prøve noget hamam hvis det skal være så godt, man kan vel højest dø af det

faktisk er det tyrkiet eksperten vi skal med så det skal nu nok gå

• #23   11. apr 2012 Hamam er alt for lækkert. Det variere dernede, men behandlingen. Men Vega star er helt super. Imo.=)

• #24   11. apr 2012 glæder mig også til at se hvad landet har at byde på??? der er da vist masser at kigge på

• #25   11. apr 2012 Helt vildt meget, Tyrkietexperten kommer med en hel kasse med ting, desuden er der i lobbyen meget om seværdigheder i tyrkiet.

Spørg Mr Fo. =). Han tog imod os kl 0500, hello my name is firat, but you can call med mr.FOX. Han sover aldrig, sveder ret meget lugter det til. =)

• #26   11. apr 2012 Jeg var i marmaris sidste år, for første gang og jeg vil hellere end gerne tilbage! Mere gæstfri og glade mennesker skal man lede ufattelig længe efter!

Du skal være Obs på at de gerne vil snakke, og vise dig deres butikker, og sige speciel price for you osv, men så prutter man bare om prisen, det kan godt betale sig i længden! Og så er det normal skik at man ligger 5-15% af regningens beløb i drikkepenge, da deres løn tit er blandet med drikkepenge( de arbejder nemt 15-18 timer i døgnet) så når de får lidt drikkepenge så kan man se at det blir de glade for.

Du skal prøve hamam ( tyrkisk bad)
    Basaren. ( kæmpe markeder der ligger i et kæmpe net af gader)
    Og så deres mad! Fantastisk mad!!
    Vandscooter er et must dernede, kæft nogle bølger man kan fange! smiley

Ha en Go tur:)

• #27   12. apr 2012 OG!!!
    En tyrkisk barbering!
    Der blir du barberet, klippet hår i næsen og på ørerne. Nogle gange fjerne de hårene i næsen og øret med ild, det er sku lidt af en oplevelse smiley

Kommentér på:
hvad skal opleves i tyrkiet????

Annonce