{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Dansk EM trup. Hvem? {{forumTopicSubject}}

Der skal udtages 22 mand til EM slutrunden, men hvem?

Mit bud er:
Keeper:
T. Sørensen (Stoke), S. Rasmussen (AGF), S. Andersen (Evian)
Forsvar:
D. Agger (Liverpool), S. Kjær (Roma), L. Jacobsen (FCK), P. Mtilliga (FCN), K. Stadsgaard (FCK), A. Randrup (BIF), D. Wass (Evian)
Midtbane:
W. Kvist (Stuttgart), N. Zimling (Club Bügge), C. Eriksen (Ajax), T. Mikkelsen (FCN), M. Krohn-Deli (BIF), D. Rommedahl (BIF), L. Schönne (Neijmegen), K. Lorentzen (FCN),
Angreb:
N. Bendtner (Sunderland/Arsenal), S. Markinok (BIF), N. Helenius (AaB), P. Graulund (AGF)

Hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk EM trup. Hvem?
  • #1   17. apr 2012 Sort snak! Ingen anelse, men går ud fra det er fodbold! Er det ikke for børn? smiley

• #2   17. apr 2012 Mit bud er så :

Keeper
    Thomas Sørensen, Anders Lidegaard og steffan Andersen.

Forsvar:
    Daniel Agger, Simon Kjær, Lars Jacobsen, Andreas bjelland, Simon Poulsen, patrick mtliga, jores okore og Kris Stadsgaard.

Midtbane:
    William Kvist, Niki Zimling, Christian Eriksen, Dennis Rommedahl, Michael kroen-Delhi, Lasse schøne, Michael silberbauer, christian poulsen, thomas kalenberg og Tobias Mikkelsen.

Angreb:
    Nicklas Bendtner, Nicklas Pedersen og Simon makienok.

• #3   17. apr 2012 Anders Lindegaard er skadet, og har ikke spillet LÆNGE.
    Andreas Bjelland er skadet, og bliver måske først klar 1 måned før EM.
    Christian Poulsen har bevist flere gange at han ikke kan begå sig på det danske landshold mere. Zimling, Kvist og Eriksen er LANGT foran.
    Silberbauer bliver set som forsvarsspiller af Morten Olsen, og fakta er at vi har bedre backs end ham.

Og så undre det mig at du ikke har Graulund med. Manden er garant for mål, og har af en eller anden underlig grund, aldrig fået chancen på landsholdet. Han har det fanden i voldskhed som der mangler i angrebet. Han skyder på ALT! Lidt alle Tevez i City.

• #4   17. apr 2012 Næh har lindegaard har ikk spillet længe grundet ska, men tror stadig han kommer med.
    Bjelland ska nok nå og blive klar er jeg næsten sikker på.
    Kan godt være de tre er langt foran poulsen, men han har gjort det rigtig godt for sin klub i denne sæson, og en gid rutineret og have med.
    Silberbaur kan bruges på mange pladser og er derfor god og have med.
    Og har ikk graulund med da jeg ikk mener han er god nok.

Kommentér på:
Dansk EM trup. Hvem?

Annonce