{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.093 visninger | Oprettet:

Husrensning - Sjælevandrere -Erfaringer ? {{forumTopicSubject}}

First of all - jeg er ikke fuld på stoffer eller andet. !

For 4 år siden købte jeg huset her, efter ca. 6 mdr. begyndte jeg at høre fordtrin oppe på loftet over soveværelset ind imellem... Der var ingen faste dage, der kunne gå uger. måneder og til tider kun dage imellem. Når trinene er der, føler jeg mig kigget på.

Nu er jeg jo en rationel mand, så i starten tænkte jeg mus, men ingen muse lorte, og ingen gik i fælderne. Så tænkte jeg duer på loftet eller lignende. men nej.

Underligt nok reagere min hund aldrig på det, på trods af at der nogengange er en afsindig larm på loftet., overvåge følelsen fremkommer kun i soveværelset.

Har ladet det ligge i de 3½ år det har foregået, og tænkt hvis det ikke er fordi jeg har "rotter på loftet" og virkelig er en "sjæl" har denne aldrig generet mig direkte og jeg lader den være.

Men i Lørdags skulle jeg på loftet med nogle ting som jeg ofte er. I det samme jeg kom på loftet, lå der lige ved opstigningsplankerne en lille til helt små (nyfødte) babysparkedragt. Den lå ligeså pænt for enden af stigen, Den lugtede ikke af "loft" som mine ting gør efter at have ligget der i 3 år. Har ingen børn, Ingen andre end jeg har adgang til loftet som kun er til at komme til indefra huset og som er aflåst.
Spurgte genbo, som har boet der siden huset blev bygget i 68, men ingen af de 2 familier der har boet før mig havde børn, desuden er sparkedragten tæt på "nystand" Bærer præg af meget kortvarig brug hvis nogen overhovedt.

Har idag kontaktet en Spirituel først følte jeg mig lidt wierd over at fortælle disse hændelser, men han fik mig hurtigt til at føle mig tryg ved at fortælle. Han fortalte bla. med min hund (som ellers giver lyd allerede når der går folk udenfor 2 huse væk), at måske er han vant til "det der er". At det der er måske kun retter sin opmærksomhed på mig osv. Han mente ikke at det der var, var pga huset. Men nærmere tiltrukket af min person. måske med et budskab - eller andet.
Vi blev enige om at han kommer imorgen aften og ser om han kan komme i kontakt med noget. Har besluttet at hvis der er noget, vil jeg ikke bede ham fordrive dette fra huset (mig). men blot søge svar på hvad og hvorfor dette er i min nærhed.

Har aldrig troet på denne slags før, men det med sparkedragten gjorte altså udslaget til jeg skal finde ud af om der er noget, eller .....???

Er der nogen herinde der har erfaringer på området= Søger ikke spøgelses historier, men erfaringer der ikke giver mig mere myrekryb end jeg har i forvejen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husrensning - Sjælevandrere -Erfaringer ?
  • #1   17. apr 2012 syrret med den sparke dragt der.. smiley

• #2   17. apr 2012 Billeder af dn sparke dragt og jeg vil tro e. Anelse på det så kom med dem... Ellers er du lige så syg i bolden som alle andre smiley

• #3   17. apr 2012 Vida Loca : Here u go (billedet på bordet er mig og min bror som små (har ikke selv børn)

http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=92330

• #4   17. apr 2012 Fuck ... Det er da mega klamt... Jeg havde flyttet prompte smiley

• #5   17. apr 2012 Du er ikke en eller anden psyko der stjæler sparke dragter i søvne vel ? Hehe

Ej man prøver altid at finde den mest logiske forklaring, hvis ikke man kan det så skal man løbe alt hvad man ka.

• #6   17. apr 2012 Næe er ikke så pædofil at det gør noget, Måske er der en logisk forklaring på det hele. Håber at få svar imorgen.

• #7   17. apr 2012 " jeg er ikke så pædofil at det gør noget" hvad fanden er det for en kommentar? smiley

Nu bliver jeg bange

• #8   17. apr 2012 Jeg var dælme også smuttet. =)

• #9   17. apr 2012 he he... Stammer fra en dansk film (langturschauffør), hvor en der skal snakke tysk sige "nicht so viel" at det gør noget."

Vi var nogle stykker der så den og vi hørte det som nicht so pædofil at det gør noget....... Så den er ligesom blevet "hængende" i vor chargon.

• #10   17. apr 2012 Logisk forklaring hehe

• #12   17. apr 2012 Nasty...
    Jeg havde prøvet at provokere sjælen for at se om der i virkligheden var en, så som at råbe af det når der kommer lyde smiley

• #13   17. apr 2012 Lydene kan jeg kun sige kan være en mår. De har det med at slæbe deres bytter med sig. Men håber da ikke at den lige har ædt et spædbarn... smiley

• #14   17. apr 2012 Kenzy jeg er slet ikke i humør til at råbe noget som helst når det "buldrer" ovenpå smiley

• #15   17. apr 2012 Hvis det var mig havde jeg taget min bil og kørt af helvedes til nøj jeg hader sådan noget.. Gysere kan også få mig helt ud af flippen.. Bliver Satme så bange

• #16   17. apr 2012 Thomas... Fuck haha

• #17   17. apr 2012 Ring til en præst asap, var flyttet til den anden ende af landet hvis jeg stod i din situation haha.

• #18   17. apr 2012 Sæt dig op på loftet og vent.. For der er åbenbart nogen i husstanden der ikke betaler husleje!!!

• #19   17. apr 2012 Godt det ikke er mig

og sku det ske har jeg en nybygget garage JEG KAN HJEMSØGE!

• #21   17. apr 2012 Der hvor jeg boede før var der også lyde og en fornemmelse af en der stirre på en, der gjorde jeg intet, da det er freaky at have lyde og fodtrin på landet hvor igen sjæl lever og der var ingen skadedyr eller husdyr :S

• #22   17. apr 2012 Du er med i Paranormal Activity 4 =)

Men prøv at tjekke om du har små huller så måre kan komme op, den kan jeg have slæbt den sparkedragt med fra en andet loft.

• #23   17. apr 2012 Thomas : min hund ville have reageret på en mår.

• #26   17. apr 2012 KjaLLe !

Kan med 100% sige at den ikke har ligget der før af følgende grunde :

Den lå på plankerne, så det var det første jeg så da jeg stak hovedt op.

Kommer på loftet regelmæssigt.

Den er ikke beskidt (støvet) som alt andet er deroppe som jeg har lagt derop i den tid jeg har boet her.

Der var ikke den velkendte "loft lugt. den lugter heller ikke ren og nysvasket. men er ren.

Normalt tager min hund alt hvad jeg smider på gulvet oppe fra loftet af og ned i bryggers. . men dragten her skulle han ikke have noget med at gøre

• #27   17. apr 2012 Jeg har ikke prøvet noget der ligner, og tror heller ikke på sådanne ting. Det skal nok opleves før man gør det.
    Men anyways, jeg havde sat overvågning op iform af et bevægelsesfølsomt kamera.
    Håber du finder nogle svar, forhåbentlig et normalt logisk et....

• #28   17. apr 2012 Haha var færdig af grin over kommentaren "der er nogen der ikke betaler husleje" Fuck mand!

Men ganske ærligt, så lyder det fucking creepy!
    Jeg havde nok testet det af med kamera'er først, evt. en EVP optager (white noise) for at se om der er nogen der snakker tilbage.

Man får monster noia på af det pis smiley

• #29   17. apr 2012 Derfor jeg ikke skal bo på landet ahh det er simpelthen. Så klamt

• #30   17. apr 2012 troede sku heller ikke på det før for halvanden år siden.

jeg bor på en gård hvor der for mange år siden boede en karl ude i stalden som desværre blev trampet ihjel af en ko. hver gang man går forbi den boks hvor hans rum ligger så føles det også som om der er en der kigger på en og der er nogle gange hvor man kan høre et lavt "hej" han gør os ikke noget og så gør vi heller ikke noget ved ham smiley dog tænder der nogle gange en lille lampe om natten som sidder lige udenfor der hvor hans rum var smiley så slukker vi den bare igen om morgen

har også før været i et forladt hus hvor det er efterladt med alt i, 2 kuffeter på sengen med 1 billet til malta. tøj ligger ud på gulvet som om det er revet ud af skabet og smidt ned i kufferterne.. der blev der kastet en øl kapsel i nakken på en ven og tv'et faldt pludseligt på gulvet mens vi var der inde selvom der ikke havde været nogen siden 2002 (kan ses på nogle regninger) lidt spooky..

men det der med den sparkedragt er fandme klamt ! føj for satan ! har du muligvis en eks kæreste der har mistet livet ? det kunne være hun er kommet og vil have en knægt ?

• #31   17. apr 2012 Ha , det er 100% en mår eller ligende, er det 1 eller 2 etager

• #32   17. apr 2012 Årh puha!
    Du må lige komme med en forklaring når ham der "Ghostbuster" manden har været der..
    Lyder godt nok ikke lækkert!

• #33   17. apr 2012 MK.

Forsøgte med en x at få børn i 5 år kæmpede vi for det men lykkedes aldrig.

Har prøvet at bolle 2 efterfølgende xer tykke men også uden held. Vil gerne være daddy.

Blev skilt for 1½ år siden, efter kort ægteskab. Har ikke snakket med xen siden, da hun stjal 500.000.- fra mig (polak). mem fodtrin er ogsåældre end det.
    Min x havde ikke adgang til loft, og har været deroppe mange gange siden hun røg ud af mit liv.

Bandit, min hund ville reagere på mår, der er lab. i ham

• #34   17. apr 2012 Daniel, lover at opdatere sagen efter imorgen smiley

• #35   17. apr 2012 Ret skræmmende, har selv oplevet nogen underlige ting.
    Anyways. Glæder mig da til at høre hvad det ender med, om der nogen forklaring. smiley

• #36   17. apr 2012 Meld dig til Ånderne Vender Tilbage smiley Den historie køber de sku mette vuns

• #37   18. apr 2012 skriv her inde smiley .. så vi kan følge, det er fucking klamt :b .

• #38   18. apr 2012 http://www.youtube.com/watch?v=KvkKX035484

Ku' ik ' la' vær' smiley

• #39   18. apr 2012 Har haft besøg af den spirituelle her til aften, skal lige have oplevelsen til at bundfalde. Havde jo ingen anelse om hvad der skulle ske osv. Og de ting der kom frem var noget spooky. Har ikke lyst til at analysere på det lige nu værende i huset.
    Men skal nok vende tilbage med hvad der skete, det var bare ikke lige de ting so jeg havde tænkt eller forestillet mig der ville komme frem.

• #40   18. apr 2012 Så må vi vente spændt på forklaringen... smiley

• #41   18. apr 2012 Hva sagde han så ham mediet??

• #42   18. apr 2012 Øv mand, nu har jeg abbonneret bare for at finde ud af hvad der sker! mega spooky!

• #43   18. apr 2012 Jamen han ramte nogle spots i huset som han ingen viden havde om, og umuligt kunne have hvilket freakede mig lidt ud. Men skal nok fortælle hvad og hvordan senere. Har også lidt video opt.

• #44   18. apr 2012 Hvis vi ikke hører fra dig i morgen, så betyder det at du har gjort nogen i huset sur ikke :o)?

• #45   18. apr 2012 damn en cliffhanger.. jeg bliver ihvertfald hængende til næste afsnit :D!

• #46   18. apr 2012 Hmm lyder spændende

• #47   18. apr 2012 Kom herind, så skal vi se om vi evt kan hjælpe dig.

http://www.facebook.com/#!/groups/219834248067738/

• #48   18. apr 2012 Ser frem til dig svar

• #49   18. apr 2012 Lytter med! Det lyder for vildt

• #50   18. apr 2012 Du må da lige komme med en forklaring.. Hele historien eller intet smiley Ellers bliver man da irriteret, og nu er du startet, så kom med resten.

• #51   18. apr 2012 ja jeg lytter da også lige med..

• #52   18. apr 2012 Com on, du kan ikke sove i nat alligevel... He he

• #53   18. apr 2012 tror da lige jeg abonnerer på denne her tråd smiley spændende

• #54   19. apr 2012 Jeg abbonemerer også lige smiley

Vi har også en "ånd" i huset smiley

• #55   19. apr 2012 Jeg er bare åndet smiley

• #56   19. apr 2012 Så la' da vær! Sgu da pisse klamt smiley

• #57   19. apr 2012 Det her lyder interessant.. Må lige sørge for at få slutningen med.

• #58   19. apr 2012 Får man en dom for at smadre en ånd med et alubat ?

• #59   19. apr 2012 Arj hvor irriterende

• #60   19. apr 2012 "fortsættes" smiley

• #61   19. apr 2012 Så blev det morgen.

Er på job nu men det var en spændende aften igår. Manden kom igår til aftalt tid.
    Det er jo noget svært at forklare, og manden var hos mig i 3 timer.

Men :

Der var et sted i soveværelset som han forbandt med et "aftryk af sorg" hvor han kunne mærke en meget dårlig energi. Dette sted har en betydning for mig af negativ karakter (grundet nogle for mig meget personlige hændelser), som jeg ikke havde indviet i ham i. Han mente at den sorg som var meget kraftig der havde draget en sørgende sjæl.........
    Først mærkede han den sørgende sjæl som en mørkhåret kvinde der var draget af mig, ikke ment sexuelt men hun følte sig forbundet til mig af den ene eller anden grund. Det var en venlig sjæl... Jeg fortalte om trinene oppe på loftet lige over stedet han stod.
    Han gik til loftet. (Her vil jeg lige skyde ind, at jeg aldrig selv har været helt oppe på loftet for hvergang jeg kommer derop (står på trappen), føler jeg slemt ubehag). han siger med det samme han kommer op, der "der står en dame og råber mig i lige i ansigtet at jeg skal gå væk. - Her er en virkelig ubehagelig steming), Fister (min hund). begynder at pive helt vildt, og jeg ser på det optagede video efterfølgende, at Fister ligger på bryggers gulvet fuldstændigt kryppet sammen, ligesom når jeg giver ham en kæmpe skideballede !)... Mediet siger at jeg skal komme op på loftet, hvilket jeg gør. Han siger jeg sidder ovenpå hende nu så min kontakt er så tæt som muligt................ Jeg har ikke sagt noget somhelst om hvor jeg har fundet sparkedragten, andet end jeg fandt den på loftet.......... Han sidder præcis hvor jeg fandt den ! Han guider hende op i himmelen.

Nede igen fortæller jeg om jeg føler mig overvåget, jeg siger til ham (da jeg mener han selv må kunne finde ud af hvor) at der står en skikkelse (eller en følelse af der står en) for enden af sengen og kigger ned på mig... Han stiller sig ved enden af sengen, men går hurtigt et par skridt tilbage, det er stærkt her siger han. (jeg ved at følelsen kommer 2 skridt længere til højre for ham. For der er min hvide dør som er oplyst i natten. Og når følelsen er der, er kun halvdelen af døren oplyst. Dette siger jeg intet om til mediet. Pludselig træder han 2 skridt til højre. Og taler de ting han høre "Hvad laver den lømmel i min "kone siden af sengen" det e ri denne side kvinden skal ligge, Hvad bilder han sig ind at lave om på reglerne..." Hvad mediet ikke ved er 1. hvor jeg sover i sengen 2. jeg har indrettet mine møbler herinde samme sted som forrige ejer. 3. Jeg ved at den plads jeg har taget i soveværelset er den hvor konen sov da forrige ejer boede her. Det så jeg da jeg var ude at kigge på huset inden jeg købte det. 4. manden i huset hængte sig selv !!!. Fister min hund kigger på med mediet som jeg mens han taler med afdøde, Mediet siger følg dine hunds øjne. Medeiet går 2 skridt den ene og så den anden vej, kalder på ham osv... Fisters blik er fastfrosset på det sted ved døren hvor jeg tidligere har oplevet jeg føler mig overvåget !!! Jeg har varme på i soveværelset. rummet er varmt, men alle møbler bliver iskolde at røre på ! mediet følger afdøde op i himmelen.

Her til morgen vågner jeg. Fister ligger altid og aldrig uden undtagelse i benenden af sengen, eller på et tæppe til venstre for sengen. Da jeg vågnede imorges lå Fister og sov ved døren til soveværelset hvor mediet fandt sjælen, og hvor jeg følte mig overvåget fra.

Der skete mange flere ting, som jeg kan komme ind på en anden tid. Et er sikkert. Man kan tro hvad man vil. men de reaktioner jeg fik fra hunden. Fortæller mig at uanset om mediet gættede eller var "dygtig til et eller andet andet end være sandfærdig". Ville han ikke kunne have haft den indflydelse på min hund som jeg oplevede. Og mange af de steder han følte ting osv. Ville han på ingen måde kunne have fundet ud af inden han kom.
    Jeg følte igår aftes efter han var kørt en ubehagelig steming i huset. Mediet sagde at som med et bål der går ud. skal stedet "Lige dampe" af. Her til morgen, følte jeg en ro i huset. Fister sov roligt på det sted der var centrum om meget dramatik igår. osv...

Har ca. 2½ time video jeg skal have gennemset osv. der var mange indtryk der lige skal sættes på plads.

• #62   19. apr 2012 Spændende men du skriver du aldrig har være på loftet.... men i dit første indlæg skriver du citat Men i Lørdags skulle jeg på loftet med nogle ting som jeg ofte er. I det samme jeg kom på loftet, lå der lige ved opstigningsplankerne en lille til helt små (nyfødte) babysparkedragt. Den lå ligeså pænt for enden af stigen, Den lugtede ikke af "loft" som mine ting gør efter at have ligget der i 3 år. Har ingen børn, og hvordan har du fået dinne ting der op ?

• #63   19. apr 2012 Oppe på loftet, ligger mine ting rundt om åbningen, således jeg kan stå på sidste trin og aflægge - hente ting. Men går ikke op "på selve loftet." og vandrer rundt.

• #64   19. apr 2012 Vildt nok !
    Syntes at historien tager pusten fra en...
    Jeg er glad for at jeg ikke har haft disse problemer, håber heller ikke de kommer. Men go' vind til jer to frem over smiley

• #65   19. apr 2012 okay ikke så sjovt når man er bange for dem, vi har selv ånder men ikke noget der er et problem tværtimod ved også hvem de er, men har ikke lyst til at komme nærmere ind på det smiley

• #66   19. apr 2012 Får vi lov og se et lille klip eller to af din film smiley

• #67   19. apr 2012 Hvor ubehageligt at vide at en ånd står og råber en lige i hovedet. Damn!

• #68   19. apr 2012 Stefan. Skal nok se om jeg kan mixe noget sammen, Skal bare finde ud af hvordan jeg slører Mediets ansigt mv. for har ikke tilladelse til at vise ham.

• #69   19. apr 2012 Puha, det må da have været vildt. Men det må også være rart at finde ud af at de nu har fred.

gad vide hvorfor hun råbte, og hvorfor hun tog den babydragt frem, og fra hvor. Sådan nogle ting kunne jeg godt tænke mig at vide.

Puha, medie må være et skræmmende job, hvis det er sandt self.

• #70   19. apr 2012 uha det glæder jeg mig til

• #71   19. apr 2012 Carsten, ifølge mediet havde hun mistet et spædbarn.

• #72   19. apr 2012 Uha, spændende det her!
    Jeg glæder mig også til videoopload.
    Skriv gerne herinde - når videoen er lagt op. Abonnerer på dette indlæg.
    God vind fremover smiley

• #73   19. apr 2012 Holy moly !

Jeg tror 100% på det skidt dér - Der kommer et medie hos min far og stedmor 2 gange om året, hvor de samler en masse venner og veninder, som får 1/2 time sammen med mediet, hvor han kan fortælle nogle ting og sager.

Jeg stod i køkkenet og passede mig selv, en dag han var her (Jeg havde ikke aftalt en tid med ham, men var tilfældigt hjemme) Han er ude og ryge en smøg i køkkenet, og kigger så på mig og siger - "Du skal sætte farten ned. Det kommer til at koste dig dyrt" (Jeg havde 2 uger forinden købt en motorcykel, på trods af at jeg ikke har mc-kort, men havde planer om det) "Det kommer ikke til at koste menneskeliv, men det bliver dyrt på tegnedrengen" - I løbet af de næste to uger, fik jeg et klip i kortet og en bøde mens jeg var på arbejde, for at køre for stærkt + en bøde for at køre uden sele. -> Motorcyklen blev derefter solgt smiley
    Han nævnte også at jeg skulle finde ud af hvad jeg ville (Havde lidt knas på linien mht. kæresten), og at det skulle være snart, ellers var det for sent.

Da alle venner og veninder sidder ved bordet og spiser (10-12 stykker), står han ved bordenden. Pludselig kigger han på min stedmor, og siger "Ved du at i har spøgelser?" - hvortil hun svarede, "Ja ja, det er Karen" (Karen boede i huset inden min far købte det. Imens han har været ved at bygge om har den ene stue været "byggerum", hvor materialerne var og rodede generelt. Engang imellem åbnede Karen døren for at fortælle at nu skulle der altså ryddes op) Hun er ikke en ond ånd, så der var ingen grund til at mediet skulle "fjerne" hende. Så hun trasker rundt endnu smiley

Held og lykke til dig og Fister smiley

• #74   19. apr 2012 Det er fucker creepy sådan noget!

Kan de kontakte afdøde eller er det bare en gang pis?
    Kan ikke beslutte med mig selv om jeg vil kontakte min far, eller om det er forkert nu hvor han jo ER død.

• #75   19. apr 2012 Carsten fra Randers

Det der med at kontakte en bestemt person har flere gange været vist i tv at de tager pis på dig og snakker dig efter munden eller hvad man siger.

Bl.a. har det været i operation x.

Men kunne godt tro på en historie som den vi hører her, hvor de analysere et sted og kan komme med nogle ting som de ikke burde vide.

• #76   19. apr 2012 NBGL Det er også bevidst at man kan finde frem til ting, meget dybe ting, ved at kigge på div. ansigstudtryk når man snakker bare rent small-talk.
    Hvis du ser serier som "lie to me" og "the mentalist" mener jeg de hedder, så kan du se hvad jeg tænker på. Det er self. ikke som på film, men man kan noget helt utroligt på den facon, så på den måde kan det jo også let være fusk.

Og 9 ud af 10 er sgu nok også fuskere, men hvis man kan, er det så rigtigt at gøre det?

• #77   19. apr 2012 Et af de venne par der var hos min far og stedmor's søn begik selvmord 1/2 år forinden - Det første mediet sagde til moderen var "Du savner din søn". Det har ikke stået nogen steder eller noget. Mediet kommer ca. 75-80 km fra, så han ku på ingen måde vide at deres søn havde begået selvmord, og da slet ikke hvordan.

Jeg tror ikke det er fusk - Nogle er måske fuskere, men jeg tror på at der er nogle der har en "6. sans"..

En af de andre kvinder der var her var også lidt spåkone-agtig. Hun påstod at hun kunne læse hænder. (Det var en veninde til en af de andre der var der) Hun kendte hverken mig, min far+stedmor. Kun den veninde der havde hende med.
    Hun kiggede så i min hånd og sagde at jeg havde en storebror og en storesøster. Min storesøster var ældst. Jeg har bare ikke en storesøster, men kun en storebror - "Hah!", tænkte jeg så ! "Det er bare en omgang mundlort" - MEN (!!) efterfølgende sagde jeg til mon far at hun sagde sån og sån. Så blev han sgu lidt stille den gamle, og fortalte at min mor havde en abort da hun var ca. 22-24 år.
    Det er ikke noget de nogensinde har nævnt - ALDRIG. Ikke engang deres forældre ved noget.. Det var også lidt spøjst smiley

• #78   20. apr 2012 Det er sq lidt skummelt.

Er der stadig ro på eller føler du dig stadig overvåget til tider?

• #79   20. apr 2012 Føler ubehag i soveværelset. men tror det er grundet det jeg ved der er foregået der. Har ikke været på loftet endnu smiley

• #80   20. apr 2012 Her hvor jeg bor sker der også en masse spændende ting. Til tider lyder det som om at der er en der trækker en stol hen over gulvet på 1 sal, andre gange står skraldespandslågen i køkkenet og klaprer, vandet løber rund på alle vandhanerne, lys der blinker, ovnen forsvinder ALT strøm i og kommer så igen inden 10 min, og emhætten der går lyset ud i, så skal man lige råbe lidt og true med at hun (spøgelset) fandme selv kan lave maden hvis det skal være sådan, og wupti er der lys igen.

• #81   20. apr 2012 Jeg får total gåsehud hver gang jeg hører om sådan noget! Er sgu lidt en kylling på det område smiley

Men håber du får fred og ro nu..

P.S Endelig har jeg fundet ud af hvad min hund skal hedde! FISTER!

• #82   20. apr 2012 Du må meget gerne lægge video op smiley Vil gerne se.

• #83   20. apr 2012 BG versionen af Paranormal activity og åndernes magt smiley

• #84   20. apr 2012 Syntes Fister var det fedeste navn jeg kunne komme på da jeg fik ham for 10 år siden. smiley Og han er også en rigtig "fister"

• #85   24. apr 2012 Hvordan går det med at få lagt videoen op? smiley
    Har du fået sløret deres ansigter?

• #86   24. apr 2012 Nope, er ikke computer haj. Men arbejder på sagen smiley

Kommentér på:
Husrensning - Sjælevandrere -Erfaringer ?

Annonce