{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beats By Dre. - Hvilke?
  • #1   19. apr 2012 jeg har læst mig frem og ser videoer hvor de siger de ikke er så gode som folk tror og der er et bose headset jeg kun har hørt godt om

• #2   19. apr 2012 Jeg har kun erfaringer med de in-ear der fulgte med min gamle mobil, og der var sateme en vild lyd, så kan kun forestille mig den er endnu vildere i dem du nævner ovenfor. Overvejer selv at købe nogen også..

• #3   19. apr 2012 hvis du endelig skal ud og invistere, så køb de store af dem - jeg har dem der fulgte med min HTC - de "små" af der sidder ud over ørene.
    de små af dem er rimelig gode, kan kun forestille mig at de største er voldomme !

• #4   19. apr 2012 Jeg har Pro udgaven, som står til små 3500,- de er super lækre, og lavet i alu, plus de spiller Mega godt, og lukker lyden godt inde.

• #5   19. apr 2012 3500 kr er liiiige over mit budget. Jeg tænkte på dem til 13-1800 kr. Altså Solo, Solo HD og Studio.

• #6   19. apr 2012 Skal det være headphones ??.. Ellers vil jeg klart anbefale dig, at du investerer i et sæt Monster Turbine Pro, det er det fedeste sæt earphones jeg til dato har hørt - og haft.

• #7   19. apr 2012 jeg har det sæt til 1800kr... og gal de er elendige... lyden er al for mørk lige meget hvilken sang det er...

de er ubehagelige at have på... ens ører koger efter en 30-40 minutters musik... de kan ikke spille vanvittig højt heller... der er god bas og det er en ganske udemærket lyd... dog al for mørk...

de er ikke i nærheden af 1800kr værd... have et par in-ear Sennhesier CX300 eller sådan noget til en 500 lap før dem her, de gjorde det rigtig godt og var rigtig glade for dem, men det var min hund også, de smagte åbenbart rigtig godt... smiley

• #8   19. apr 2012 jep, det skal være headphones. Jeg har allerede et set Denon in-ear høretelefoner som gør det fint til det job.

Men mon ikke jeg må ud og lytte mig frem i butikkerne.

• #9   19. apr 2012 Jeg kender ikk de andre, men Pro udgaven er altså super lækker, og alle pengene værd efter min mening.

Kommentér på:
Beats By Dre. - Hvilke?

Annonce