{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telia
  • #1   20. apr 2012 Altså deres signal er fint.. men de er bare dyre.. De putter gebyre på alting, så prisen altid bliver højere smiley

• #2   20. apr 2012 Jeg har haft telia i 4 mdr. Og gør det aldrig igen,

De forsøgte at tage røven på mig for 1800 kroner. Penge jeg ikke skulle betale, og lige meget hvad jeg gjorde og fik lovning på, så kørte det bare videre.
    Jeg var endda på vej i RKI/riebers pga. de fjolser. Heldigvis er det så slemt med dem at Riebers sagde "Den fixer jeg" og så skete der ikke mere.

Sindsygt latterligt og useriøst firma.

• #3   20. apr 2012 Har haft telia i snart 2 år, og har også tidligere haft abonnement ved dem, og har aldrig oplevet problemer på den måde...

Har ikke de store problemer med dækning, og det bliver med garanti endnu mindre nu her når de slår deres net sammen med Telenor..

• #4   20. apr 2012 Deres dækning er ringere end ringe hvor jeg kommer fra, 9460 brovst området.. Har ALDRIG haft det selv og vil dælme heller ikke da, men har et par kammerater der var tvunget til at skifte for at kunne føre en samtale her i byen..

• #5   20. apr 2012 Sheepy: Det er ikke tilfældet i sønderborg. Jeg aner ikke hvor længe deres geolocation software på deres master har været i stykker dernede, både for telenor men også for telia, og de får det ALDRIG fixet. Spørger du i butikkerne dernede så siger de også at det har været sådan længe og de ikke ved hvornår det bliver lavet.

Det betyder jo self. ikke det er sådan over alt, men det er et virkelig ringe signal at de ikke kan finde ud af at reparere deres master. Det er år siden det burde være fixet.

• #6   20. apr 2012 Har heller ikke haft problemer med dem, mht priser osv.
    Signalet er fint.

Du kan jo evt. gå ind på www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk og se hvad andre har skrevet om dem.

• #7   20. apr 2012 Jeg har arbejdet for dem førhen og jeg kan ikke anbefale dem, på nogen måde. Jeg var egentlig chokeret over at opleve, hvordan de ikke har styr på regningerne. Troede lidt det var en and, når kunderne klagede, men havde ikke så meget med det at gøre, da det var knd service, men når man så får af vide, at når man er ansat, burde man også vide bedre over en fejl, som er 110% deres, så bliver man sgu knotten.. Jeg skal ALDRIG have telia igen, den lektion kostede mig 9500...

• #8   20. apr 2012 Aldrig mere!

• #10   20. apr 2012 Dårlig dækning!

• #11   20. apr 2012 Skal heller aldrig have Telia igen, eftersom de krævede 1200 kr pludselig, var på vej i RKI, så måtte jo opgive kampen tilsidst og betale, det gjorde så bare at jeg ALDRIG skal ind i det selskab igen...

• #12   20. apr 2012 heller aldrig Telia igen..
    ja læs lidt på trustpilot, der er en grund til de har så dårlig bedømmelse..

• #13   20. apr 2012 Hmm, vist mest imod Telia. Men ham gutten lød MEGET overbevisenede med deres tilbud, og de var MEGET bedre og billiger end Tdc.

• #14   20. apr 2012 Heller ikke Telia her, igen. Fy for helvede en ringe service. Gebyrer på alt og aldrig til at komme i kontakt med.

• #15   20. apr 2012 ja de kan alt når du snakker med dem, men det vender så snart du har sagt ja til deres tilbud..
    der er så mange andre og bedre selvskaber end Telia, så se på lidt andre først...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #16   20. apr 2012 Morten S
    Telesælgere er fulde af lort (9/10 gange) De pynter sq altid for at få det til at se bedre i for deres produkt i forhold til andre.. Og har selv haft telia i 3 uger, så blev det lort smidt i havnen!
    Har haft søster der har arbejdet for dem, og hun vil heller ik nogensinde ha noget med dem at gøre igen, virkelig mange klager der kommer ind igennem kundeservice, især over faktura osv

• #18   20. apr 2012 telmore!

de køre på TDC's net til billig penge..

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #19   20. apr 2012 jeg har haft callme desidste par år, det køre sku ellers fint nok, har signal hvor alle andre ikke har

og det er det billigste med vores forbrug

• #20   20. apr 2012 Telia er noget lort!! hader dem
    Det eneste de tænker på er hvordan de kan snyde en, eller løbe fra det aftaler man har lavet med dem over tlf. Aldrig jeg skal have telia igen!!
    Havde Call me før og det virkede rigtig godt og billigt det skifter jeg til igen når det er.

• #21   20. apr 2012 Jeg skal aldrig nogensinde (igen) have Telia og TeleNAR...

Desuden tager de en bondegård for at matche 3's services, som fx samme takst i Sverige som i DK.

Kommentér på:
Telia

Annonce