{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTS er igen en IDIOT!!!
  • #1   25. apr 2012 Håber så inderligt, at der kommer et valg før tid, så ville hun lidt under et nederlag af den større slags..

• #2   25. apr 2012 Ja, jeg har heller ikke mange positive ting at sige om hende...

• #3   25. apr 2012 Nu er blå blok ikke en skid bedre mester.. Husker en minister der kørte ind i en bropille i en herre brandert, noget med pegen fingre af rød bloks rygekabiner, hvorefter man så erfare at de blå selv havde en der var meget dyre.. OMA

Kom ind i kampen mester

• #4   25. apr 2012 Tjah, er nu heller ikke vild med hende, men for faen det er småligt af ekstra bladet det der.. føj

• #5   25. apr 2012 Om det er småligt af Eb ved jeg nu ikke om jeg ville kalde det.. Alle (selv statsministeren) skal overholde de love vi nu har i Dk, og det ville da heller ikke være mere end rimeligt at der som minimum kom et dask over næsen for dette stunt..

• #7   25. apr 2012 Alt det hun lovede i valgkampen, har hun holdt sådan ca 0% af.
    Der har blå blok da i det mindste holdt bare lidt mere end det. At de så laver smuttere i ny og næ kan jo ske for enhver.

• #8   25. apr 2012 Jaaa så går en avis sgu i små sko.

Christian M - Jeg tager sgu gerne turen ned til djævlen og smider en grill fest eller 2. Så længe sådan en klaphat som dig forbydes adgang så man slipper for din udtalelser. Så kan du da sidde oppe og give skt peter en spiller, spille harpe nøgen eller hvad man nu laver oppe hos de hellige!!!!! (læs: Synes du skal holde en sober tone)

• #9   25. apr 2012 jeg kører altid overfor gult!

• #10   25. apr 2012 K.S. -------> Du tangere da at være lige så snot dum som hende! -Troede ikke de mennesker fandtes, men der var du!

• #11   25. apr 2012 Ahmen for fanden.. De ting hun lovede i valgkampen kan hun jo ikke føre igennem når der ikke er flertal for det i folketinget.. Det giver sgu da sig selv, ellers havde vi jo kunne nøjes med en mand/kvinde på pinden, og så fyre de resterende 178 tåber.. GEEZ

• #12   25. apr 2012 Hvis det gør dig glad. Tænk dig dog om før du skriver. Uanset hvad kan der sidde nogle mennesker du støder! Der er andre i lille dk end dig.

• #13   25. apr 2012 Rene P - lige netop, men det er ikke alle mennesker du kan forklare det smiley

• #15   25. apr 2012 Christian M, er du sikkert at du bliver ikke anmeldt til politiet?

"Må i alle brænde op i helved!!!!!!!"
    Er du Breivik #2?

• #16   25. apr 2012 Det er da overhovedet ikke at gå i små sko.. Vi skal alle overholde loven, MEN, jeg synes simpelthen det er direkte provokerende at ministre så åbenlyst kan overtræde den lov som de selv laver, uden det har en konsekvens..

Når de har den stilling de har, så følger der et ansvar. Og jeg synes bestemt at dem der laver loven og håndhæver den, er de sidste der skulle overtræde den.

• #17   25. apr 2012 Må jeg så heller ikke sige at jeg kan lide Real Madrid, fordi der sidder en Barcelona fan der ude et sted? Kom nu ind i kampen!
    Hun er jo en joke! Hun går til valg på alle mulige syge ting, som hende og Villy er kommet på, mens de har siddet i en Ketamin koger.
    Når hun så bliver statsminister, fordi at andre partier har fremgang, og som støtter hende, så kan INTET lade sig gøre mere.
    Vi skal arbejde 12 minutter mere: Få nu gang i nogen arbejdspladser først!
    Vi skal have betalingsring: Hvor fanden skal alle de biler der ikke må være i København, så være?-For der er ikke plads til dem alle i Herlev bla. Og hvorfor skal der ikke være en betalingsring i Odense, Århus og Aalborg?
    Og inden man starter en betalingsring, burde man så ikke få optimeret den offentlige trafik først?
    HUN ER IDIOT!!!!!!!!!

• #18   25. apr 2012 S H-------> Synes nok der er en væsentlig forskel på Breivik og mig selv. -JEG ER FX IKKE MASSEMORDER!

• #19   25. apr 2012 S H
    HAHAHA, ANMELDT ligefrem?!
    Du er en sjov gut da...

Tilbage til topic, ikke engang kaffe kan hun selv hente uden at overtræde loven..
    Også tænker folk sikkert, jamen det er da ikke hendes skyld? Nej, hvem er det så sin? Hvem drikker kaffen? PET?

• #20   25. apr 2012 Ketamin koger? Arrrg det er vist en påstand. Hvad underbygger du den med?

Betalingsringen i københavn blev så vidt jeg ved nedlagt til fordel for og gøre den offentlige transport billigere (den skal de jo så lige finde pengene til også)

Om vi skal arbejde 12 min mere skal jeg lade være usagt, men i området hvor jeg bor er arbejdsløsheden da dalende. Ikke voldsomt men stille og roligt så umuligt og få folk i arbejde er det jo så ikke.

Ikke længe siden der var i nyhederne heller at arbejdsløsheden dalede så vidt jeg husker.

• #21   25. apr 2012 HØRT!!!

• #23   25. apr 2012 Christian F - Jo det kan godt være det var den. Den skød de så sig selv i foden med jo hehe da det viste sig at det hul de ville lukke ikke ville bliver lukket alligevel, så det var lidt til grin.

Skal ikke kunne sige hvem der er værst. Men ved da at uanset hvem der sidder der skal der nogle kraftige ændringer til af den ene eller anden art for og vende den skude rundt vi kalder DK. Det er så desværre ikke noget uanset hvad man bare lige gør natten over.

• #25   25. apr 2012 37 timer er for lidt timer at arbejde i.. Der er forhandlet for langt ned i timerne igennem mange år.
    Danskerne må snart ind befinde sig med at man må yde lidt mere.

I henhold til den parkering Helles chauffør laver så er det vidst ikke være end alle de andre idioter i trafikken.

• #26   25. apr 2012 Problemet med HTS er jo bare at hun er "imun" jo... Der var noget med en gade på 100 meter i indre København som ikke skulle betale for parkering når betalingsringen kom. Det var tilfældigt nok, lige den gade hun selv havde en lejlighed på.
    Hun havde også så tralvt med at afgifterne på bilerne skulle OP OP OP OP... Pludselig kommer det frem at hun flex leaser sin egen bil.
    Hun er kommet til magten på en løgn, og på et tidspunkt hvor S gik tilbage mandat mæssigt, og hvor DKs største parti var Venstre. Forskellen var bare at støttepartierne til S fik flere mandater end støttepartierne til Venstre.
    Sørgeligt!

• #27   25. apr 2012 Så alle i hardcore kapitalister synes vi skal have et system som USA's?

For det gik jo også bare rigtigt godt for dem..

• #28   25. apr 2012 Men det her er jo typisk..

I burde finde på noget bedre at tage jer til end at sidde og flæbe over regeringen..

Hvis i kan gøre det bedre, så GÅ IND I POLITIK!!!! - Eller luk røven

Man kan ikke tillade sig at brokke sig over et problem, hvis man ikke gør noget for at finde en løsning

• #29   25. apr 2012 K.S .

Hmm det var nu ikke lige det billedet der var i tv her i aftes, der kunne de oplyse at arbejdsløsheden var markant stigende

• #30   25. apr 2012 hvem mig - Jeg har desværre ikke set nyheder i aftes men det er da trist og høre. Dog synes jeg det er sært et eller andet sted da mange i min omgangskreds igen er begyndt og finde arbejde i alle afskygninger. Kan jo være de bare er heldige.

• #31   25. apr 2012 Shotcaller:
    Så længe jeg er med til at betale deres løn, så længe vil jeg også have lov til at brokke mig. Og især når jeg ikke har stemt på dem.
    Og du skal da overhovedet ikke bestemme om jeg skal lukke røven, på et offentlig forum..

• #32   25. apr 2012 christian M - Men du hænger dig i ting som sådan set er lææænge siden det var over. Betalingsringen nedlagt (nej ikke heeel efter bogen hendes hus lige gå fri, uanset om det er med vilje eller ej)

Det med hun flex leaser har der vist også været kogt suppe på lææænge. Kom nu videre, som der blev skrevet i et andet indlæg. Hvis det er alt ekstrabladet har og skrive om mht HTS så må det da gå godt i for dem?

Om de er kommet til magten på en løgn bliver vi nok ikke enige om men gør de ikke alle det? Venstre har bare haft 10 år til og få deres løfter igennem, hvor de andre ikke engang har haft et år før alle piver.

• #33   25. apr 2012 Hvad forventer du at få ud af dit brokkeri Theis?

Kan du ikke se at i sidder og piver som små børn og ævler om jeres "røde regering" og afgifter og pis og lort..

Det ændrer sig ikke, LIGEMEGET hvor mange tråde i opretter på BG (HAHAHAHAHAHAHA), så hvis i virkelig mener at det er uretfærdigt, så brug den energi i lægger i de her tråde på politisk arbejde..

• #35   25. apr 2012 Syntes egentligt bare man skal se på hvad hun har udrettet - - - - - - - - - - - - INTET ENDNU! Men selvføælgelig, håb er jo lysegrønt.

• #36   25. apr 2012 Vi kan vel hurtig blive enige om at hun er kommet til magten på et falsk grundlag?
    S gik markant tilbage ved sidste valgt, hvorimod at V gik markant frem. Det der gjorde at HTS kom til magten, var at Lars Barfoed pludselig gjorde Konservativ til en form for "løsgænger parti" ved at flirte rundt med Radikal?
    Og Radikal i bund og grund er grunden til at HTS har magten.
    Det er da noget vi alle kan blive enige om, eftersom det er faks!!!
    Og som SF står pt, så har vi en regering med en vælger tilslutning pt på omkring 20%. De er altså gået omkring 35% tilbage i vælgertilslutningen.

Theis-----> ENIG!

• #37   25. apr 2012 Shotcaller:
    Man får det bedre, når man kommer ud med noget galle.. smiley

• #38   25. apr 2012 Jamen tillykke med det Christian?

Du lyder som om du har styr på det, så du har ingen grund til ikke at gøre nok aktivt ved det..

For som sagt, man kan ikke tillade sig at flæbe over et problem, hvis man ikke er en aktiv del af løsningen..

• #39   25. apr 2012 Så åben vinduet og råb, og spar os andre for jeres propaganda..

• #40   25. apr 2012 Shotcaller:
    Prøver lige igen, så de fatsvage også forstår (ja, det er dig)
    Dette er et offentlig forum, du er ikke tvunget til at kommenter denne her tråd. Jeg bestemmer selv om jeg råber ud af vinduet, eller om jeg skriver det her..

• #41   25. apr 2012 Men synes du virkelig at dette er et passende sted for dine galde udbrud?

• #42   25. apr 2012 Så du mener at fordi man ikke selv er politiker, så kan man ikke tillade sig at synes dårligt om dem som er i faget?

Hvis man ikke ejer en bilfabrik, må man ikke synes at fx Fiat er noget lort?

Hvis ikke man spiller fodbold, må man ikke synes at Dennis Rommedahl er en elendig fodboldspiller?

Hvis man ikke er fodbold dommer, må man ikke synes at dommerne dømmer dårlige kampe?

KOM NU IND I KAMPEN!!!!!!!!

• #43   25. apr 2012 Politik er for folket, og du kan indenfor de næste 10 min. faktisk melde dig ind i et parti på deres hjemmeside og komme igang på den måde, hvorimod at du nok ikke kan blive ejer af en bilfabrik på deres hjemmeside..

Hvis du vil forbedre leveforholdende for dig selv, så har du et medansvar, og synes det er sådan et godt billede af den typiske dansker.. Alle ruller sig om på skjoldet og tuder over alt og alle, i stedet for at tænke "Hvad kan jeg selv bidrage med for at gøre dette land et bedre sted for mig selv om mine børn"

• #44   25. apr 2012 Nu omhandlede tråden det, så ja. Det passer perfekt, syntes jeg...

• #45   25. apr 2012 JA, medansvar. JEG STEMMER PÅ BLÅ BLOK!!!!

• #46   25. apr 2012 Nej, det gjorde det faktisk ikke.. Det handlede om at hendes CHAUFFØR parkerede ulovligt.. Hun kørte jo ikke selv bilen, så hvordan kan i sige at det er hende der er en idiot?

Hvis jeg selv var bagsæde passagere, og jeg havde travlt (som hun nok har) ville jeg sku heller ikke tjekke om ham der kørte overholdte et parkering forbudt.. Come on ikke?

• #47   25. apr 2012 puha, nu har jeg læst et par tråde omkring det pjat her..
    Folk burde godt nok få sig noget samfundsvidenskabelig undervisning..

Et eks. Skatten er for høj.. Øhh nej, vi har et ret højt fradrag som vi ikke betaler en skid skat for..
    Det vil sige har du ca 15k udbetalt er det ikke usandsynligt at de 5k er skattefri.. Det vil sige med lidt hurtig hovedregning at den reele skat vi betaler ikke er ret meget højere end ca 27%

Problemet med at vi ikke er konkurrence dygtige her i DK er de høje lønninger..

Og for at vi skal kunne klare at få lavere lønninger, så skal afgiften på alt muligt også sættes ned, så det bliver billigere at leve i DK, hvilket igen også vil kunne gi en positiv effekt på job situationen her i DK..
    Flere i job, flere indtægter til staten, færre på understøttelse OGSÅ kan de hæve pensions alderen og invitere flere udlændinge herop..

Realistisk, næppe.. Men skatten gør hat og en skid

• #48   25. apr 2012 Hvor henne står der at tråden omhandler det? Der er bare et link, med nogle som ikke kan færdelsreglerne i Danmark..
    I mine øjne omhandler den lige så meget bare Helle t generelt!
    Og jo, gu fanden er det også hendes skyld, hun vil have kaffe ikke dem bag ved?! At hverken vores statsminister, hendes chauffør, eller PET ikke kan de danske færdelsregler, er jo bare sørgelig. Ligesom hele den røde blok...

• #49   25. apr 2012 Jeg var på en imbiss i Flensborg i sidste uge og kaste en kebab i løgneren, og ham der stod bag disken fik 3€ i timen!!! Det er altså 22kr i timen, og han var vel en 25-30 år..

På vej hjem kunne jeg ikke lade vær med at tænke på, hvilke ansigtsudtryk man ville sætte på, hvis man til en jobsamtale blev tilbud 22kr som startløn..

• #50   25. apr 2012 Du er en troll Theis, og bare en typisk BG'er med jeres "røde blok" fis..

Jeg nægter at spilde min tid på dig fra nu af.

• #51   25. apr 2012 Præcis Shotcaller, få sådan en løn herhjemme, selv sort.. Og man ville ikke kunne hverken leve eller ha en lejlighed (ok, måske godt leve, men heller ikke ret meget mere).. Sørgeligt..

• #52   25. apr 2012 Men igen, skulle vi ned på sådan nogle lønninger, så ville en offentlige struktur have MEGET svært ved at overleve pga. mistet skatteindtægter, og tror det vil blive en utrolig dyr affære at afvikle nogle af de goder vi har..

Det er lidt som Grækenland.. Det er dyrt at holde det kørende, men dyrere at lade det kollapse smiley

• #53   25. apr 2012 hun har som sædvanligt ingen kommentar, , har aldrig hørt hende sige noget fornuftigt,, hun er en lille forkælede idiot.. ( VI GJORDE DET) de gjorde ikke en skid , . mvh hc

• #54   25. apr 2012 Du kunne starte med ikke at kommenter mine indlæg, eller klikke forbi "alle" disse latterlige tråde? smiley
    Som du så pænt selv siger det, har du et problem så gør noget ved det.. smiley

• #55   25. apr 2012 Tro mig, hvis jeg kunne komme og tage strømstikket for din computer, så havde jeg forlængst gjort det..

• #56   25. apr 2012 Jeg kunne ikke være mere enig Shotcaller..
    Det er en utrolig svær situation at skulle vende, alene ved at kigge på lønningerne..
    Vi er nok desværre nødt til at indse at vi i første omgang er nødt til at omstrukturere det offentlige, herunder alt det papir arbejde der bliver lavet på enkelt personer der er indenfor det sociale regi..
    Og ikke mindst de personer der arbejder på de enkeltes sager..
    Det kunne gøres langt mere effektiv..
    Jeg kan ikke se hvorfor kommunen skal stå for at hjælpe med jobsøgning og nyttesløse kurser, når ens akasse gør akkurat det samme..
    En uhyggelig historie jeg læste, en misbruger (arbejdsløs og hele baduljen) har op mod 7 personer der arbejder på SIN sag..
    Hvad skal det gøre godt for??
    Jo flere led gør samtidig også kun arbejdes langsommere..
    Der er sku da en socialrådgiver der sidder med ens papirer, som har muligheden for at henvise til misbrugscentre og jeg ved ikke hvad..
    Og når vi taler lønninger, hvad skal det gøre godt for at en sygeplejerske skal have op mod 180kr i timen.. Det er jo fuldstændig forskruet!

• #57   25. apr 2012 om de dummer sig privat eller overbuggetere unødigt til indretning af kontore rør mig ikke så længe deres politik er fornuftig. reel. og fungtionel. blp havde bedre styr pp det med politik efter min mening. ikkke fejlfri men ikke samme sløve gang som den røde...

• #58   25. apr 2012 Problemet er nok, at få gennemført reformer i den størrelse kræver virkelig karakter og ben i næsten, og vi har nok brug for en Thatcher (hvertfald i handlekraft) for at få styr på baljen.. Og sådan som tingene ser ud i øjeblikket, er det jo bare en stor mudderkamp, og de er slet ikke indstillet på at arbejde sammen for at komme ud af krisen..

Jeg tror også det ville give virkelig knas ude på kontorene, for tingene er jo blevet gjort på den samme måde i 3. årtier og en stor del af de offentlige ansatte som ville blive berørt af disse ændringer, ville nok ikke kunne finde ud af det til at starte med, og så skal der bruges tid og resurser på at få dem fortrolige med den nye fremgangsmåde..

Men alt i alt burde "rød" og "blå" blok burde stå sammen, æde nogle kameler og gå på kompromis og så arbejde mod den bedste løsning.. Det burde være logik her i 2012..

• #59   25. apr 2012 En af problemerne med at rød blok ikke kan få gennemført noget som helst, er jo også at de er nødt til at få støtte fra blå blok, hvilket de jo forståeligt nok ikke vil give..
    Den regering vi har nu er mere eller mindre lige så effektiv som vådt bølgepap..
    Men det ændre ikke på de faktum at de er nødt til at bejle konstant til det modsatte hold, bare for at få gennemført lidt..
    Det er en meget hårdfin balance, for dem, så den politiske beslutning også kommer til at fremstå som rød smiley

• #60   25. apr 2012

Skrevet: 25-04-2012 23:16:02 Slet indlæg

Denne her går ud til alle jer der kæfter op om det skal være rød eller blå (hurra for at være farveblind):
    http://dade.za.net/imagechan_images/b7b3d4755a9c0fc3e1565e75c19d48bd.jpg

• #61   25. apr 2012 si, ændringer tar tid smiley
    bare se på politi reformen smiley

• #62   25. apr 2012 Fail at kopiere andres kommentarer.. Det er sku ligeså retarderet..

• #63   25. apr 2012 Men det er jo fuldstændig idiotisk at vi vælger at sætte os i sådan en limbo situation i disse tider, hvor vi alle burde tænke og udvikle så det bragede..

Men ja.. Som jeg sagde længere oppe, så lever jeg lidt efter reglen, at man ikke skal brokke sig, medmindre man er en aktiv del af løsningen, og jeg har desværre ikke tid til politik smiley

• #64   25. apr 2012 Hehe.. Enig.. Derfor arbejder jeg også alt det jeg kan, for at bidrage til samfundet (og min egen pengepung) smiley
    Har dog overvejet at forsøge mig med politik, tror desværre bare ikke jeg ville egne mig som politiker, så er det bedre at der er nogle med lidt mere hjerne der forsøger at tjene landet best muligt.. Respekt for det smiley

• #65   25. apr 2012 Jeg har været med i en ungdomsgruppe med et parti, og det er desværre så skide ukonkret.. De sidder og messer om at man skal ud og ændre verden, men det bliver ikke rigtig til mere end stor snak, og det eneste vi reelt lavede var at genere folk som ikke gad snakke med os og prøvede at komme af med nogle af vores foldere smiley .. Det var lidt en joke, men ved selvfølgelig ikke med "senior politik", kunne godt forestille sig at det var mere seriøst..

Men som politiker skal man nok være den "slick" type, og det tror jeg de færreste er.. Du kan se Helle, hun kan lirer en løgn af med det største smil smiley .. Grænsen mellem proffessionel politiker og psykopat er måske ikke så stor?

• #66   25. apr 2012 hahhaha.. Det minder mig om noget andet jeg også har læst, en psykolog eller blad omkring sådan noget, ka sku ikke huske det..
    At mange ledere/chefer faktisk har psykopatiske træk smiley
    De mente enda at nogen rent faktisk kunne gå ind under kategorien psykopater smiley

• #67   25. apr 2012 Så er vi da først på skideren..

Vi har en kvindelig psykopat med hang til lystløgne til at lede landet smiley

Haha.. Ej, hun skal nok komme igang, et halvt år inden næste valg smiley

• #68   25. apr 2012 Heheh, ja..
    Men hvem ved, da ka jo være de lige pludselig kan blive enige derinde smiley
    Mirakler kan jo ske smiley

• #69   25. apr 2012 Ellers teamer vi op, og laver Bg's frihedsparti.. Vi kæmper for mindre bullshit og offentlig effektivisering!

• #70   25. apr 2012 yiia og billig benzin smiley

• #71   25. apr 2012 Tuning af biler, større bremser og tonede ruder..... Man får bøder hvis man kører under 80 på landevejene....

• #72   25. apr 2012 Ja, og hvis man ikke trækker ind på motorvejen, så ska' der gives kvajebajer på den nærmeste tank!

• #73   25. apr 2012 haha, ja for satan.. thumps up Patrick.. Du kan være vores road and traffic minister smiley

• #74   25. apr 2012 9 sporet motorvej, man må gerne overhale indenom på motorveje.
    Man må desuden gerne købe ind til videresalg på den anden side af grænsen.
    Sorte penge skal ikke beskattes.

Jeg takker og bukker, Roa/Traffic minister, er skrevet på cv'et c",)

• #75   26. apr 2012 hehe smiley

• #76   26. apr 2012 Så vil jeg HELT klart været out of country minister..

At "shoote some hoops" med Obama er på top 10 over ting jeg gerne ville smiley

• #77   26. apr 2012 Kanon... c",)

• #78   26. apr 2012 avisene har jo ikke en dyt og skrive om,

sidste dag, var det kun om at dbu havde forbudt deres spille at bruge Facebook og twitter,

og nu at helle havde lidt travlt, så lave en dårlig parking,

hvis det er de størreste problemer i landet,

ser det dælme skidt ud for DK

• #79   26. apr 2012 Jeg er nu ret sikker på at chaufføren parkere bilen på cykelstien, fordi HTS beder ham om det. Hun skal jo have kaffe, og kan ikke vente de der 10 minutter som det tager at kører fra Bereso til Christiansborg.
    Hun er et mega fjols!!

Kommentér på:
HTS er igen en IDIOT!!!

Annonce