7.722 visninger
|
Oprettet:
leje atv/knallert i Tyrkiet {{forumTopicSubject}}
hey nogle der ved hvor gammel man skal være for at leje atv, knallert eller evt vandscooter i tyrkiet? og hvor i antalya
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
Men i Alanya, og de omkring liggende byer, der har de gamle lejlighed, så har været en del gange.
Vandscooter, fik jeg lov til at sejle min egen da jeg var 15 hvor min far så havde en anden, ved ikke om det har noget at sige.
Med hensyn til bil, så er der nogle steder du skal være 21, 25 og nogle steder uden grænse.
Men, pas på med nogle af de luskede steder! Der er ikke så mange af dem mere. Men for en del år siden, der skulle man sgu lige tænke sig om hvem man handlede med.
En anden ting, hvis ikke du har en der kan snakke tyrkisk, så skal du overvejet det meget kraftigt om du vil færdes i trafikken i bil, atv eller knallert.
Vi var en gang involveret, og på 5 sekunder så er man nærmest omringet af en helt flok der snakker løs på tyrkisk. Vi havde heldigvis vores vicevært med, som fungerede som tolk. Men uden en tolk, så har du ikke en chance.
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 426
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 22
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
De er blevet meget mere "europæiske" over de sidste år, så er ikke sikker på det stadig kan lade sig gøre så nemt.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 104 Svar: 201
jul 2015
Følger: 1 Svar: 1
leje atv/knallert i Tyrkiet