{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.502 visninger | Oprettet:

Iphone ingen tjeneste {{forumTopicSubject}}

Håber i kan hjælpe!

Sad og skrev fra min iphone igår og pludselig skriver den "ingen tjeneste" og det har den så gjort siden igår.
Når jeg gendanner den til fabriksindstillinger, altså gendanner iphonen helt til ny. Får den forbindelse igen. Men ligeså snart jeg gendanner sikkerhedskopier, så går den over i "ingen tjeneste" igen.

Nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone ingen tjeneste
  • #1   9. maj 2012 ændrer det noget hvis du slår 3G fra?.. har du prøvet at nulstille dine netværksindstillinger efter af sikkerhedskopien er kørt ind? -- ( Indstillinger -> Generalt -> Netværk -> Mobildata netværk -> "nulstil indstillinger" nede i bunden )

• #2   9. maj 2012 Prøv at sæt den på Fly tilstand og lad den være på Fly i 5-6 sekunder, slå det så fra igen og se om den søger og finder forbindelse. Har du forsøgt at genstarte den efter du har gendannet den?

• #3   9. maj 2012 Har lige prøvet begge dele, og det virker ikke..
    Syntes bare det er mærkelig at den mister forbindelsen ligeså snart jeg gendanner en sikkerhedskopi..

• #4   9. maj 2012 det tyder jo netop på det er nogen indstillinger der er gået ged i eller noget i den stil.. forstår det sådan at den virker helt fint når du "gendanner som ny iPhone" men går i ged så snart du indlæser din sikkerhedskopi?

• #5   9. maj 2012 Ja, det er korrekt HenneR.
    Tror jeg har prøvet alt nu..

• #6   9. maj 2012 " Prøv at slå flyfunktionen til og fra. Vent fem sekunder mellem tilstandene til og fra.
    Hvis det ikke virker, skal du prøve et andet sted.
    Hvis det virker et andet sted, men det stadig ikke virker det oprindelige sted, skal du kontakte operatøren for at fejlmelde problemet.
    Hvis beskeden vises alle steder, skal iPhone til service."

• #7   9. maj 2012 Er det en du har købt brugt.

Det virker det til, den er sikkert købt på afbetaling, nu har køber så ikke betalt af mere, og så lukkes telefonen. - Basta bum, intet at gøre.

• #8   9. maj 2012 Hvis ikke så, må der være noget galt med dit abonement, simkort eller din sikkerhedskopi

• Martin V
    Martin V Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #9   28. apr 2014 Problemet er forhåbentlig løst nu men til andre med samme, eller lignende, problemer med iPhone har jeg oprettet et gratis fejlfindingsværktøj til iPhone, der måske kan være behjælpeligt.

Det kan findes her: http://workon.dk/ps3-iphone-gratis-fejlfinding/

Kommentér på:
Iphone ingen tjeneste

Annonce