Ret til at klage? din mening? {{forumTopicSubject}}
Sendte min htc sensation ned til vores lokale telefon pusher fordi jeg havde smadret skærmen der på..
Han tager den ind og sætter ny skærm i, da LCD'en var fin. det tager ca. 3 uger
Efter 1 uge så er skærmen gået løs fra lcd'en og han for lortet ind igen, den reagere heller ikke så godt..og i 1 hjørne reagere den slet ikke..
der går så ca. 1 måned inden den er klar, da det var noget garanti fra hans forhandler så telefonen er blevet sendt ind til og tilbage igen + han ville sætte skærmen i den igen..
Så går der ca. 1 måned så sidder lortet løst igen, og det ser jeg ved at der er kommet skidt ind bagved, så det sidder imellem skærmen og lcd'en.. Han for den igen og nu har jeg så idag hentet den efter 3 uger.
Nu da jeg er kommet hjem og har kigge meget grundigt på den, så er der fingeraftryk og noget skidt/snavs på indvendig side af skærmen...
Ville i ikke mene han burde lave det uden beregning, også selvom at han skal have en ny skærm måske? Der ser nemlig ud som om at det skidt som kom ind, det har lavet aftryk i skærmen på indvendig side..
Hvad er jeres mening, er det ikke bare ind med lortet igen! ?
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
arbejde ikk udført grundigt nok..
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 548
Vil lige have den under en god luppe så jeg kan se det hele tydeligt
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 96 Svar: 534
dec 2008
40 kr billigere end trendsales, men det fortryder jeg da nu fo de har nok styr på det de laver
dec 2008
så måfå ham til at indse at enten skal jeg have pengede igen, eller i det mindste en del af dem eller så skal han sku få det bragt i orden nu eller så købe min telefon til det det de står til brugt..
Ret til at klage? din mening?