{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

syg kaldt på job. {{forumTopicSubject}}

Hej igår morges meldte jeg mig syg der blev de sku kede af at høre ude på arbejdet da vi er 3 som er syge og en som er på barsel (skal lige sige jeg køre for GLS) Og den tur jeg køre er der kun mig og en anden som kan. og ham som kan min tur køre en af de andres som er syg. så der hva ik nogen til at køre min tur så en af de andre chauffør måt køre min tur.
Og så nu her idag ringet de og spurgte om jeg kommer på arbdje imorgen da de har brug for folk.
Og sagde til dem igår at jeg først må kom fredag har min læge sagt.

Kan det for fanden så pas de skal ringe efter en når man er syg? sys fame det sygt.
Hvad med de ringer til ham som er på barsels det sku da hans kone som har født ungen han laver sku nok ik en skid alligevel.

Skul bare lige ud med det er fame sur over det.

Så ja skal på arbejde imorgen,.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg kaldt på job.
  • #1   8. mar 2006 jeg vil nu sige, at nu hvor de ringer og spørger så kan der vel ikke ske noget ved det, ved godt det er træls og være syg, men det kunne være at de gav noget tilbage og give noget til ens arbejdsgiver smiley

• #2   8. mar 2006 ha ha de giver fame ik en skid ude på det firma. de kan ik engang sige de glad for man tager på arbejde igen selvom man er syg

• #3   8. mar 2006 Om de må det, det står i jeres overenskomst - det kan du tjekke ved tillidsmanden.

Indenfor min branche, der må min leder gerne ringe til mig, men det er forskelligt fra branche til branche.

• #4   8. mar 2006 jeg havde fandme blevet hjemme, er sku heldigvis stoppet med at køre lastbil for der er ikke andet brok altid.

• #5   8. mar 2006 du får jo ikke nogle tak den dag de ikke kan bruge dig mere

• #6   8. mar 2006 Det rigtig michael ik en skid får man.

• #7   8. mar 2006 Din arbejdsgiver ville vel gerne vide om du var frisk til imorgen.. Det syntes jeg da kun er fair, og jeg ringer somregel hver dag til mit arbejde og giver dem en status når jeg er syg.. Det er kun rimeligt nok!
    At han så vil have dig til at komme på arbejde er en anden sag, og du er overdrevent flink og sige ja! Jeg havde sagt nej.. Kan simpelthen ikke overskue og arbejde når jeg er syg, og jeg arbejder heller ikke så effektivt pga. det!

=)

• #8   8. mar 2006 Er uforstående for hvorfor du laver et indlæg på nettet hvor du udtrykker at du er utilfreds med din arbejdsplads... Specielt hvor du skriver hvilket firma du arbejder for! Var det mit firma havde jeg fyret dig for at være i-loyal.

Ikke noget personligt, men det er ret uprofessionelt.

- mht. emnet kan jeg ikke se det er ulovligt at ringe til dig. Du kan vel bare sig nej!

• #9   8. mar 2006 Jeg sagde os nej.

• #10   8. mar 2006 Personligt har jeg den holdning at man ikke ringer til en syg medarbejder allerede dagen efter man har sygemeldt sig, det er jo en form for mistro til sine ansatte om de er syge eller ej, en arbejdsgiver skal jo kalkulere med at en ansat bliver syg, og at det kun er dig og en anden kolega der kan køre den tur er ikke jeres problem, men din chefs, så må han kunne få lært flere at køre denne tur.
    Jeg er aldrig blevet ringet op af min mester under sygdom for at høre hvornår jeg er rask nok til at arbejde igen, det gør man bare ikke syntes jeg : )
    Mvh
    Sommer

• #11   8. mar 2006 Att Simon
    Kan godt se problemet mht til planlægning men det er mere princippet i det at man sygemelder sig og så ringer man til arbejdsgiveren dagen før man begynder igen så han kan tilrettelægge arbejdet, imellemtiden er det chefens ansvar det er jo bla derfor han får lidt mere i kassen en de andre. ; )
    Mvh
    Sommer

Kommentér på:
syg kaldt på job.

Annonce