Nederen problem med min sigma.. {{forumTopicSubject}}
Ja så har man ikke hørt fra firmaet i 14 dage, kun at efter motorombyningen har de justeret den 2 gange og 3 gang de fik motoren tilbage, som er for 14 dage siden viste det sig åbenbart til at denn havde lavet oki olie tryk, men de ikke kan finde årsagen til hvorfor den ikke smider olien rundt...
Så nu er den motor kaput, men heldigvis er der garanti på og de køber en ny motor og renovere den til mig på deres egen regning, men det er sku snart ved at godt belastende, at der er så mange problemer. hmmm
Nu håber jeg så det går frem af..
Den skulle have været klart til DHB, men med den fart de har på så når den det da slet ikke,øv øv øv øv..
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 315
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 670 Svar: 5.138
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 1.197
apr 2006
Jamen Grunden til det lige er den bil, er fordi den bare køre helt fantastisk og fordi jeg kan lide at have noget ikke alle har.
Men mest af alt fordi den køre sindsygt godt og så har den en super ved motor lyd std mv.
Den bil er min drømme bil og nej i starten var den ikke en god bil at tune på, men med de forstærkninger den nu har og en stærk motor som kan tåle en tuning, så er den nu klar til at blive tunet uden nogen former for risko for den ikke kan holde.
Grunden til denne motor ikke holdte vides ikke, da flere eksperter har været over den og lige kan gennemskue hvad problemet egentlig var og derfor køber de en ny motor og renovere den og sætter alt nyt over på mv.
Og om bilen er spændene hmm jo for mig er den, men nok ikke hvis man skal have en raket eller en røvskubber.
Jeg syntes den er vildt fed og fordi den netop ikke ligner noget og det er lige som at køre taxa.
Den larmer ikke selv ved høj fart kan man snakke og høre musik skruet ned, dog under acc. kan man høre v6´eren arbejde og det SKAL man kunne ha ha. Men denne bil tager jeg med mig graven om forhåbentlig om RIGTIG mange år...
apr 2006
Tag denne bil.. Det er den samme type bil og motor dog med turbo på
apr 2006
Eller tag den gammel Sigma
apr 2006
Her er en video om en flot Sigma..
Men igen det jo min drømme bil så kan kun se muligheder
I mine øjne er det en glemt bil som fortjener at blive opdaget igen
Nederen problem med min sigma..