{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Sletning af Yahoo messenger brugernavn {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har af forskellige grunde netop slettet min gamle Yahoo-ID (brugernavn) som jeg brugte i Yahoo-messenger.

Jeg har herefter oprettet en ny konto med et ny navn (nyt Yahoo-ID).

Jeg gik ind på et link inde på Yahoo hvor man kunne "permanently delete" sin gamle konto. Efter jeg gjorde det med den gamle konto kan jeg ikke længere logge ind på denne "konto" i Yahoo-messenger. Så langt så godt.

Jeg ville dog lige tjekke, om kontoen nu også virkelig var slettet.
Det jeg her undrer mig over er, at jeg dog fortsat godt kan gå ind på min nye Yahoo-ID og tilføje den gamle Yahoo-ID på min "messenger list". Det samme hvis jeg prøver at sende en "instant message" til den gamle og "lukkede" konto. Beskeden bliver ikke afvist, selv om kontoen er lukket !!

Er der nogen der har prøvet at slette deres yahoo-ID i Messenger og ved hvorfor det forholder sig som beskrevet ovenfor?

Betyder det også, at mine "gamle" kontakter fortsat kan se min gamle bruger-ID i deres "adressebog" og sende beskeder der aldrig kommer frem, fordi jeg ikke længere kan logge ind på den gamle bruger?

Der står noget på Yahoo´s hjemmeside om, at der kan gå op til 90 dage før alle data slettes. Men jeg går ud fra, at det mere går på, at man opretholder mine data i en database i 90 dage inden de slettes permanent. Det betyder vel ikke, at min konto står aktiv i yderligere 90 dage, uden at jeg kan logge ind på den?

Håber i kan hjælpe med svar på ovenstående. På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sletning af Yahoo messenger brugernavn
  • #1   18. maj 2012 Er man ikke lidt paranoid når man tjekker sån noget hehe;)

Men der kan nu meget vel gå 90 dage inden alt er slettet. Der er mange mange millioner mennesker som bruger Yahoo,så kan sagtens forestille mig det vil tage lidt tid.

Derud over så kan jeg ikke rigtig se problemet i at der går lidt tid? Du må jo ha en grund til at ville slette din konto,og så længe man ikke kan logge ind på den,så kan ingen misbruge den. Og de kontakter du fortsat vil ha som venner,dem sender du jo bare dit nye brugernavn.

• #2   18. maj 2012 Myggen ´

Paranoid? Muligvis smiley

Jeg har bare haft rigtig mange kontakter på den profil - og der er en del kontakter jeg vil af med - og har derudover haft problemer med mange spam-meddelelser, som jeg blev træt af i længden.

Jeg synes bare det er mærkeligt, at kontoen forbliver aktiv, således at der reelt kan blive sendt en lang række meddelelser til kontoen i lang tid, som jeg ikke har mulighed for at se, eller alternativt at dem der sender beskederne ikke kan se, at jeg ikke kan modtage disse smiley

• #3   18. maj 2012 Der er sædvanligvis en ventetid på et par uger, nogle gange op til 6 måneder, så man har god tid til at fortryde sletningen.

• #4   18. maj 2012 Rocksteady
    Tak for infoen.
    Det ser desværre ud til at det er sådan det forholder sig.
    Jeg synes blot det er en mærkelig politik de fører - dvs. at jeg ikke længere kan logge ind på kontoen - men der kan teoretisk set komme 500 meddelelser til mig, som jeg ikke kan læse - i den tid der går, inden kontoen bliver endelig lukket.

Kommentér på:
Sletning af Yahoo messenger brugernavn

Annonce