{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste mobilnetværk
  • #2   19. maj 2012 Telenor går sammen med Telia om Masterne så det bliver det bedste i dk

  • #3   19. maj 2012 TDC ...

    Telenor er alt for ringe i Jylland, og Telia dækker bedst i de større byer...

    Generelt set så har jeg været bedst tilfreds med TDC.
    Der er kun et sted jeg ved at jeg har dårlig dækning, og det er indenfor hos min kammerat i nærheden af flyvestationen i Karup, men udenfor virker det fint.



  • #4   19. maj 2012 Okay, hvad med 3? De praler med 98% dækning

  • #5   19. maj 2012 callme virker altid har før haft telenor og oister begge lorte selskaber oiser virker aldrig og de roder rundt i betaling dårlig dækning hele tiden

  • #7   19. maj 2012 De netværk jeg kender til i Danmark er følgende:
    - 3
    - Telia
    - Telenor
    - TDC

    De andre lejer sig ind, og 3 har kun 3G/4G dækning, alle andre steder kører de på TDC's netværk, så umiddelbart dækker 3 ikke særlig godt, da de kan gå over på TDC's GSM netværk, selv når TDC har 3G dækning.

    Telia købte Orange/Mobilix, og dermed fik de forstærket deres netværk, men umiddelbart ville jeg rangere dækningen som følgende:
    1. TDC
    2. Telia
    3. Telenor
    4. 3

    Oister er på 3's netværk, de skriver godt nok landsdækkende på deres hjemmeside, men det er som sagt lidt en sandhed med modifikationer.

    3 Skriver at de dækker 98% af befolkningen, ikke 98% af Danmark, og lang største delen af befolkningen bor omkring de større byer. Så der er mange steder der vil være uden dækning ved 3.


  • #8   19. maj 2012 telenor er noget af det bedste har altid forbindelse ved dem og bor i en lille by ude på landet, mener de dækker 99% af landet

    telia har lige så god forbindelse som telenor da de har lejet sig ind hos telenor


  • #9   20. maj 2012 Telia har deres eget netværk, de lejer sig ikke ind hos Telenor.

    Hvis man ser på Telenor i Jylland, så er det noget af det ringeste dækning vi kan få.


  • #10   20. maj 2012 3 er fint syntes jeg .... DOG syntes jeg signalet er ret svagt her i vestjylland (holstebro området) og der skal ikke meget før den går af 3g nettet

Kommentér på:
Bedste mobilnetværk

Annonce