{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Skrot kone/kæreste og få billig forsikring {{forumTopicSubject}}

Det er vist den de lever efter her i Norge

Blev singel for 3 mdr siden og har egentlig undret mig over hvorfor der var så stort overskud på budget kontoen

Viser sig at bil forsikringen er faldet fra knapt 1700 pr mdr til 632kr/mdr.... Mange tak siger man så

Så jov det kan altså betale sig at skrotte damen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift blandingsbatteri (Køkken) 1.200 kr.
  • snerydning 600 kr.
  • Udskiftning af 3 radiatorventiler 1.500 kr.
  • Snerydning 400 kr.
  • Samling af to IKEA kommoder og adskillelse, flytning og samling af køjeseng 1.200 kr.
  • Snerydning 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrot kone/kæreste og få billig forsikring
  • #1   22. maj 2012 Nu er de heller ikke helt raske med nogle ting, oppe i Norge, har jeg efterhånden erfaret.

• #2   22. maj 2012 Hvis de i Norge har et problem med kvinderne laver flest skader, så er det da fair nok. Det jo ligesom med unge især drenge, der har utrolig dyre forsikringer her hjemme.

• #3   22. maj 2012 Det er vist ikke kun forsinkringen man spare på ved at skrotte dem på smiley

• #4   22. maj 2012 * Yes Im Arrogant * Altså det er lidt dyre at leve heroppe men vi tjener også en del mere og betaler mindr i skat ..
    Og heroppe bliver man jo ikke straffet for at have en stor brændstof sluger .. Årsafgiften er den samme hvad enten det er en lupo 3L eller en amrikaner ford med 7,2L V8 diesel
    ca 2800 årligt

Jeg har samme job heroppe som jeg havde i DK og har aldrig haft så mange penge at gøre med som heroppe og har fået bedre bil at køre i som taxa som ikke skal deles med en eller anden mujaffa

• #5   22. maj 2012 Lasse S det var jo pga kæresten også stod som bruger på bilen med 0 års skadefri kørsel.. det koster når den person er under 30 og bilen har RWD og henad 200hk

• #6   22. maj 2012 Nu mener jeg bare med deres regler.

Nu er jeg lastbilschauffør, og min kollega der også kører lastbil, kører så 25m til Oslo. - Han blev standset ved Svinesund, fordi skiltningen ikke var efter Norske regler. - Vores EU godkendte udstyr og afmærkninger er ikke gyldigt i norgen.

Hans "25 meter" skilt, var ikke stort nok. I Norge, må det ikke være gult, nej, det skal være hvidt. Så skal det være 1 meter (<b>EN METER!</b>) langt, og en halv meter i højde, der skal være både billede af et modulvogntog, og teksten "25 meter", og det skal være sort.

Så tog de alle papirer på bilen og hans kørekort. Han kulle ikke skaffe et skilt på den tid af døgnet, og det var de ligeglade med. Så gik vejværket ellers hjem, og så kunne han få lov at holde der, til han fik det korrekte skilt.

Det er fuldstændigt langt ude, for et fucking skilt. Men man må være blinde i Norge, siden det skal være 12 gange større, end EU's godkendte skilte.

• #7   22. maj 2012 Jeg har aldrig været så fattig efter jeg fik kæreste smiley Men ville ikke bytte

• #8   22. maj 2012 Så er du da blevet taget i røven. Når man bor i parforhold lignende forhold eller er gift. Arver den med dårligst ancenitet den med den gode.

Da min kæreste skulle have bil, på trods af hun aldrig havde haft kørekort eller bil før var hun elitebilist fra første dag. Da hun boede sammen med mig.

Kommentér på:
Skrot kone/kæreste og få billig forsikring

Annonce