5.438 visninger
|
Oprettet:
For meget sol idag = feber? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været 3 timer ude i solen idag, dog smurt ind i faktor 30, så jeg er ikke rød.
Men på et tidspunkt kogte jeg over, og fik en ekstrem underlig fornemmelse, og tænkte nok det er solstik, så jeg tog et køligt bad, men efter badet blev jeg hel vild slap i kroppen, og begyndte og fryse, og sov en times tid.
Nu her til aften har jeg hovedpine, og tempertur stigninger ligesom når man har feber?
Eller er det bare min krop der opfører sig mærkeligt.
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 119
maj 2007
Følger: 76 Følgere: 69 Biler: 6 Emner: 107 Svar: 1.357
Har du fået nok at drikke? Nu mener jeg ikke Cola og øl...
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 172 Svar: 3.264
apr 2005
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 7 Emner: 470 Svar: 2.537
Dvs.
Vand vand vand !
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
Det tyder på en form for solstik.
Har selv prøvet det et par gange, desværre. Lærer det nok aldrig. Men massere af vand og selvfølgelig også lidt salt. Faktisk ligesom med tømmermænd. Popcorn, saltstænger o.lign. Også bare sove.
Første gang jeg var i solcenter, var jeg så smart at tage en med nye rør, og lige så lang tid som min kammerat. Det endte med jeg lå og brækkede mig hele natten, var brand varm samtidig med jeg frøs af helvede til og svedte som et svin. Nøj, det var slemt. Værre end tømmermænd. Det varede næsten en hel dag..
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 21
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
bare man har det varmt nok, så får man det sådan ,
jeg fik noget lingende fredag, på arbejde. hvor jeg arbejde inden for i skygge,men hvor det var meget varmt,
da jeg kom hjem og der gik noget tid, fik jeg det på samme måde
For meget sol idag = feber?